cb 750

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Kan iemand wat zeggen over technische mankementen van een honda cb 750 k1.Is er nog aan goede fietsen van dit soort te komen of kan honda zijn reputatie bij fietsen van deze leeftijd niet meer waarmaken?

full

Zoiets dus.
Mooi he.
 
Kan iemand wat zeggen over technische mankementen van een honda cb 750 k1.Is er nog aan goede fietsen van dit soort te komen of kan honda zijn reputatie bij fietsen van deze leeftijd niet meer waarmaken?

(Afbeelding)
Zoiets dus.
Mooi he.
Ga d'r maar vanuit dat een 750k1 waar ook nog een redelijke 4in4 uitlaat op zit, verder technisch prima in orde zal zijn. :P


En dat je d'r geen vind voor een paar duizend euro. ;)
 
Ga d'r maar vanuit dat een 750k1 waar ook nog een redelijke 4in4 uitlaat op zit, verder technisch prima in orde zal zijn. :P


En dat je d'r geen vind voor een paar duizend euro. ;)


Nou een paar duizend moet wel lukken hoor ;)

Maarre...oerbetrouwbaar!

Een K1 zal je niet snel vinden in NL. K2 daarentegen is te doen....
 
Honda heeft zijn reputatie te danken aan deze fietsen. Ze waren de eerste die met betaalbare grote 4-takten op de markt kwamen (in '69!).
 
kijk maar eens op ebay.de wat ze daar vragen voor een mooie met de originele 4 in 4 er nog onder.......daar kun je heel wat moois voor kopen....
 
Hallo,

Ik heb nog wel een K0 frame...... met origineel NL-kenteken. Ben eigenlijk van plan om hier wat moois van te maken, maar de bedoeling is dat dit wel de ultieme (in mijn ogen dan...) cb750 moet gaan worden. Wellich kan ik beter iemand een plezier doen met dat frame. Blok is trouwens van een K2.

Omdat CB'tje bouwen toch wel langer duurt dan gepland maar een tweede brik gekocht, een CX. Ploaties volgen.

Maar wat ik zeggen wil, als je een project wil, en de tijd hebt, wellicht, als je een leuk voorstel doet is het frame (evt met blok) over te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan