CBR 1000F Meet part 5

Wanneer??

  • Eind September 1 dag

    Stemmen: 3 27,3%
  • Eind September 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Begin Oktober 1 dag

    Stemmen: 5 45,5%
  • Begin Oktober 2 dagen

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mid Oktober 1 dag

    Stemmen: 1 9,1%
  • Mid Oktober 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hans,

Ik ga proberen 10.00 uur bij de texaco te halen, maar het zal voor mij erg krap worden omdat ik dadelijk eerst naar de eerste motorles van mijn vriendin moet gaan kijken. Ze is 9.45 officieel klaar. Ik ben van plan tussen 9.15 en 9.30 hier in Venlo weg te rijden, dus dan word het net wel of net niet.
 
Ik heb mijn rijbewijs nog wel :D

Ik weet niet of de rest al terug is, ik ben een vroegtijdig verlater. Toen het 7 uur was bij het restaurant, ben ik naar huis gegaan. Aan de ene kant jammer dat ik niet heb na kunnen praten, maar ben toch erg blij dat ik thuis ben. Ik ben echt helemaal kapot. Vanmorgen half 7 opgestaan om mee te gaan naar de les van de vriendin, en daarna vandaag toch in totaal 550 km op de teller mogen zetten :P.

Ik vond het echt heel leuk, het was de eerste keer voor mij dat ik in een groep heb gereden. Is toch wel heel anders als alleen. Het leukst vond ik toen Hans op het eind wat lekker ging gassen en er wat lekkere bochten kwamen.
 
Hey people, DJ heeft z'n rijbewijs ook nog ;)

M-J, Zwolle niet gezien, Kampen eigenlijk ook niet verder dan de McD.
Emiel, was ontzettend gezellie met z'n allen "crossen door de bossen" :) Jammer dat je niet bent blijven mee-eten. Dat was ook weer een ervaring op zich! En zeker voor herhaling vatbaar :P

Veel mooie herfstkleurtjes gezien, mooie huizen in t bos, leuke dorpjes, beestjes en niet te vergeten de IJssel. Over hele aparte weggetjes gereden (smalle betonplaten) en zelfs een stukje onverhard. Alleen hebben we de 18.00 voor het eten niet gehaald...

De foto's volgen!
 
Zo Kermit is ook weer thuis.... Mét rijbewijs... al hadden ze niet achter me moeten rijden onderweg naar huis...
't was weer een erg gezellige dag, lekker gestuurd en lekker gegeten....
volgend jaar weer!
 
:W
Ik ben ook weer thuis.
Over langsgroeven gesproken... :(
Was drama op de A1, en overal lagen steentjes op de weg, dus echt vreselijk rijden.
Maar ja, de DD is veilig thuis gekomen, en de Mascotte ook! :+
Niemand heeft om mijn rijbewijs gevraagd, dus die zit ook nog gewoon in m'n portemonnee. ;)

Was gezellg vandaag, jammer dat we met zo weinig mensen bij het restaurant eindigden, maar gezellig was het wel!

Hans, bedankt voor het voorrijden, Jonnie bedankt voor de tips, en de rest bedankt voor de gezelligheid!! :Y
 
HY Folks !!!

Ik ben ook weer thuis, en nog klaar wakker !! *D

Ik heb niet hoeven duwen met de DD, tankstation was ruim op tijd binnen bereik. *D
Ik heb er 16.3 liter peut in moeten persen en daarmee had ik 290,6 Km afgelegd.
Dat is wel mooi 1:17,82.......niet slecht !!!

Verder heb ik me prima vermaakt vandaag dankzij jullie allen.......was weer erg gezellig !
Erg lekker gegeten bij dat tapas restaurant....zeker een adres om te onthouden.
Ook de beglazing van dat restaurant was erg schoon.. _O- .....he FleuRR !!

Mensen voor straks of nu welterusten, ik ga nog even een filmpie kijken !!
 
Zo zuid gelderlandis ook weer thuis. Inderdaad lekker getoert vandaag.

Moet wel zeggen dat ik blij was weer thuis te zijn, vond het toch wel knap fris worden.

Maar goed, iedereen die mee geweest is bedankt voor de gezelligheid, en die gene die er niet bij waren bedankt voor het meeleven en een volgende keer gewoon wel meegaan.
 
Ik heb niet hoeven duwen met de DD, tankstation was ruim op tijd binnen bereik. *D
Ik heb er 16.3 liter peut in moeten persen en daarmee had ik 290,6 Km afgelegd.
Dat is wel mooi 1:17,82.......niet slecht !!!
Oh ja, wat was mijn eerste test met de DD en tanken ook al weer? O-)
10,96 liter na 205 km geloof ik? _O- _O- _O-

Ook de beglazing van dat restaurant was erg schoon.. _O- .....he FleuRR !!
O-)
 
Goedemoggel dames en heren :W

Wat was er met die beglazing? Willen de non-smokers dat weten :?

Bij deze wil ik ook nog even JJ bedanken voor t uitzoeken van de geweldige route, en WP, thanx voor t bestellen van t mooie weertje :} :} :}
 
Hi people, het was erg gezellig gisteren :) Goed om te lezen dat iedereen weer veilig thuis is gekomen. Jonnie, hoe was de film? Niet in slaap gevallen tijdens? ;)

Gelijk maar even een paar foto's posten. Ik heb er niet zo veel gemaakt maar goed... hier zijn ze :)

Ik ga nu even ontbijten.. Latersss

SNC00178.jpg

SNC00179.jpg

SNC00180.jpg
SNC00181.jpg
SNC00182.jpg
SNC00183.jpg
SNC00185.jpg
SNC00186.jpg
SNC00187.jpg
SNC00190.jpg
 
jullie hadden prachtig weer lui !!!!!!!!!
ziet er gezellie uit, Ik kom volgend jaar zeker een keer mee !!!!!

maaaarrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
waar benne de rest van de foto's ???????
 
Middag,

fijn dat jullie je rijbewijs nog hebben :+ had ook niet anders van de clan verwacht :P

Niemand het bos in gereden, mooi zo !

Ziet er weer gezellig uit ! Volgend jaar maar eens zien of ik achteraan kan sluiten ;)
 
Hey Mensen ziet er goed uit..

wacht nog even op de foto's van het eten ;) ..

tja had met dit weer zeker liever op de motor gezeten maja plicht riep ..

Groenten..
 
goh, die tweede van rechts lijkt wel op die van mij *D

alleen een stuk schoner _O-
 
Laatst bewerkt:
IEdereen bedankt voor het succes wensen, denk dat het wel een voldoende is geworden. Krijg uiterlijk volgende week de uitslag.
Was examen voor Lead auditor van Lloyds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan