CBR: Gefeliciteerd met je rijbewijs... Of toch niet!?

Ik heb vandaag even gebeld met het CBR (gezien dat vrijdagavond, zaterdag en zondag niet mogelijk was) en het blijkt dat het CBR zowel meneer of mevrouw K. van Lier (ondergetekende vd brief) als de brief zelf niet kennen. ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet had verwacht, maar het wordt dus toch de vraag bij wie van mn bekenden ik een nette drol op het bureau zal draaien. :P

Mooi verhaal dit. Mochten er mooie plaatjes uit voort komen, zal ik die natuurlijk ook met jullie delen.

ghehe, klopte mijn vermoeden dus toch.

Zoals wegmisbruiker al zegt even de enveloppe nog eens goed bekijken incl. die stempel van tnt. En iig nog niks laten merken aan je kameraden en het spelletje mee spelen dan ben je er zo achter. Grote kans namelijk dat degene die dit geintje heeft uitgehaald toch op een slinkse manier er naar gaat vragen bij je.

PS. Thumbs up voor diegene, vind het wel een goeie actie dus gun hem zijn lolletje en mail deze thread effe door. _O-
 
Laatst bewerkt:
Niks aan de hand,de gemeente heeft je een rijbewijs verstrekt a.d.v. het slagingsbewijs,niet te herroepen. Weggooien die brief en geen zorgen maken.
 
Niks aan de hand,de gemeente heeft je een rijbewijs verstrekt a.d.v. het slagingsbewijs,niet te herroepen. Weggooien die brief en geen zorgen maken.

Weggooien!? Goeie grappen moet je inlijsten, samen met de foto's van de represailles, dat wel! ;)
 
Kzou een belastingdienst-brief met een dikke aanslag - "in naam der koningin, direct betalen" - in elkaar frøbelen en dan zo rond de tijd dat het vakantiegeld gestort wordt opsturen naar die grappige grollenmaker.
 
Heb nu zelf een briefje samegesteld :+

Vriend van me blijft roepen dat ie zijn RBW eerder had dan ondergetekende ga 'm nu effe lekker onzeker maken :P

Ik laathet wel weten ;) :Y
 
Ik ben erg benieuwd naar de afloop van jouw ondezoek :]
marcel_str schreef op 07 december 2009 @ 15:12:
Ik heb vandaag even gebeld met het CBR (gezien dat vrijdagavond, zaterdag en zondag niet mogelijk was) en het blijkt dat het CBR zowel meneer of mevrouw K. van Lier (ondergetekende vd brief) als de brief zelf niet kennen. ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet had verwacht, maar het wordt dus toch de vraag bij wie van mn bekenden ik een nette drol op het bureau zal draaien. :P

Mooi verhaal dit. Mochten er mooie plaatjes uit voort komen, zal ik die natuurlijk ook met jullie delen.
MaartenP schreef op dinsdag 08 december 2009 19:53:
Zorg ff dat het bestandje dat ze gebruikt hebben hier online komt.... kan ik ook wel een keer gebruiken.. _O- _O-
Welk bestandje bedoel je? De foto's? Brief die ik ontvangen heb? Word?? :+
 
Welk bestandje bedoel je? De foto's? Brief die ik ontvangen heb? Word?? :+

Jah word bestandje bij voorkeur, als je er achter komt wie hem gemaakt heeft in ieder geval...

bij voorkeur zo dat ik alleen de naam & woonplaats enzo hoef te veranderen... ben nogal lui aangelegd :+
 
Jah word bestandje bij voorkeur, als je er achter komt wie hem gemaakt heeft in ieder geval...

bij voorkeur zo dat ik alleen de naam & woonplaats enzo hoef te veranderen... ben nogal lui aangelegd :+
Ik wil m ook, en anders frutsel ik zelf wat in elkaar. Wat een geniaal idee dit :+ _O- _O-
 
Heel veel meer dan een tekstje bedenken en wat logo's knippen en plakken is het niet. Bij nader inzien lijkt deze brief dan ook verreweg niet op originele CBR-brieven. Maarja, hoeveel originele brieven van het CBR heb je nou thuis liggen?

However, hij's leuk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag even gebeld met het CBR (gezien dat vrijdagavond, zaterdag en zondag niet mogelijk was) en het blijkt dat het CBR zowel meneer of mevrouw K. van Lier (ondergetekende vd brief) als de brief zelf niet kennen. ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet had verwacht, maar het wordt dus toch de vraag bij wie van mn bekenden ik een nette drol op het bureau zal draaien. :P

Mooi verhaal dit. Mochten er mooie plaatjes uit voort komen, zal ik die natuurlijk ook met jullie delen.
wtf en bij mevr. K van LIER zet je niet gelijk vraagtekens?? _O-

nou iig wel een leuke grap _O-
heb je ook al eens naar meneer de leeuw moeten bellen toevallig?? :+
 
Ik zou ook eens bij de lokale motorboer vragen naar rode racevonkjes voor je bougies ... die zijn beter.. . :Y :Y
Zo moest een vriend van mij (die toen in een eetcafe werkte) in bijzijn van n hele andere groep vrienden bij een collega-eetcafe een opener voor wegwerp-zoutvaatjes(met vermaal-molen). toen hij terug kwam vertelden ze hem dat ze zich vergist hadden, en dat ze open konden om bij te vullen door een druk- en draaibeweging te maken.

pas toen de 3e oplossing op tafel kwam, snapte hij pas dat het een grap was... we hebben het hele eetcafe bij elkaar gebrult, van het lachen uiteraard. O-)

LOL overigens op de brief die TS heeft gekregen. ben benieuwd Marcel_str wat je gaat uitvreten :+ *D _O-
 
@groentenboer
Dit soort geintjes moet je een jaartje laten sudderen, dan zijn die vrienden het al lang weer vergeten. Als je nu direct iets uithaalt, dan snappen ze het meteen. Over een jaartje of 1 á 2 is het effect veel leuker })

Over een jaartje of 1 á 2 eens een brief sturen van het CJIB: te hard gereden, boven de 70km/u te hard grens, geen boete bepaalbaar, motorvoertuig ingevorderd, rijbewijs ingevorderd per direct, geen strafmaat bekend, voorgelegd aan rechter, dagvaarding zal binnen twee weken volgen. Zorg dat je het kenteken hebt, weet waar/wanneer ze hebben gereden en zorg dat alles zo goed mogelijk klopt (pak een oude bekeuring van jezelf erbij en neem de hele lay-out over). Het mooiste is als er op dat moment daadwerkelijk te hard is gereden. Nog gemener }) : GPS van persoon uitlezen, datalog uitpluizen en dan alles kloppend maken. Nette brief erbij, zeggen dat de foto binnen 2 weken binnen zal komen (kunnen daar alvast geen vraagtekens bij komen en kan persoon in kwestie twee weken langer zenuwpezen).
Als je zo een brief binnenkrijgt, alles klopt, dan spuit het echt 7 kleuren je broek in.

Ben ik gemeen :+ ? })


Andere optie: biertje? *O*
 
Klopt, niet meteen toehappen, even laten sudderen en er later op terugkomen. Komt goed. })
Palmpje pakken en samen brullen gaan we sowieso even doen. First things first!
 
uiteraard even laten rusten...ik zei ook niet dat ik wilde weten wat hij nu ging doen...dit topic heeft over n tijdje een oma die we dan wakker kunnen maken :+
 
Zorg ff dat het bestandje dat ze gebruikt hebben hier online komt.... kan ik ook wel een keer gebruiken.. _O- _O-


Opzich hoef je het word-bestand niet te hebben, zo ongeveer de gehele brief staat in de openings post..... Ctrl+C en Ctrl+V... tada.
 
Er heeft nog een zekere H.B. Gijs voor je gebeld: 0416-288111

Helaas heeft dhr de Leeuw tegenwoordig een 0900-nummer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan