En hoe laden ze die dan op, met de hand?Dit is ook niet voor jouw ogen. Dit is voor India waar ze alle ICE brommers onder de 150cc verboden hebben. Ik denk dat de gemiddelde Sanket of Sajeed er wel blij van wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En hoe laden ze die dan op, met de hand?Dit is ook niet voor jouw ogen. Dit is voor India waar ze alle ICE brommers onder de 150cc verboden hebben. Ik denk dat de gemiddelde Sanket of Sajeed er wel blij van wordt.
Dan is het doel bereikt toch? Er is gezien dat er gesurveilleerd werd daar.Dit is voor een kruip door sluip patrouille op de markt denk ik.
Hier kwam vorige week een volledig opgetuigde BMW door de smalle winkelstraten waar je niet eens mag fietsen.
De politie is weer wat meer zichtbaar dit jaar.
Het is een goedkoop vervoermiddel wat gewoon bruikbaar is en niet op een stoomstrijkijzer lijkt..Dit is niet dezelfde die ik bedoelde, deze is erger.
Ze hebben de batterij en omvormer (neem ik aan, misschien lader ook nog wel) samengebouwd zodat het net lijkt op een motorblok, puur nep, maar de echte motor zit in het achterwiel.
Ze zijn alleen de nep ketting en nep uitlaat vergeten.
Geen idee waarom je dat zou willen.
Bekijk bijlage 1665152
Is dat zo? Lijkt mij onhaalbaar. Nog veel onhaalbaarder dan onze Westerse wereld tegen 2035 100% op EV's te doen rijden.Dit is voor India waar ze alle ICE brommers onder de 150cc verboden hebben.
Ah ok. Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat pakweg 80% van de motoren daar al elektrisch rijdtIn India zijn ze al vijftien jaar strenger dan in Europa.
De Suzuki Alto werd daar nog gemaakt (+/-€4.000,-? ), maar milieu eisen hebben de productie iets van tien jaar geleden gestopt.
Om bij Suzuki te blijven, de V-Strom 650 zou later nog voor de nieuwe wet aangepast gaan worden, maar in principe koop je geen Suzuki verbrandingsmotor meer boven de 250cc in India (algeheel verkoopverbod).
En in Egypte, Sharm El Sjeik was elke huurscooter al electrisch in 2009.
Europa loopt niet voor maar achter.
Derde wereld praktijken.
Van mij mag je op studiereis.Ah ok. Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat pakweg 80% van de motoren daar al elektrisch rijdt
1.200cc en kleinere oplage..Ik vind het eigenlijk wel een goed gelukt ding. Ik weet natuurlijk niet wat voor prijskaartje daaraan gehangen gaat worden? Meer dan 7500 euro is voor mij gevoelsmatig de pijngrens. Wat zijn jullie gedachten hierover?
9 a 10 mille is echt veel te veel. Dat gaat hem niet worden. Net als Mash waar ze 6500 a 7000euro voor een 650 willen hebben. Dat is het gewoon niet waard naar mijn mening. Je ziet ook vaak dat die motoren nieuw aangeboden worden met bouwjaar 2019 of 2020,..lijkt me niet realistisch.1.200cc en kleinere oplage..
Je kan nu al diverse Brixton modellen kopen.
Voor €6.299,00 heb je een Crossfire 500X.
Bekijk bijlage 1667576
Het is best even zoeken naar een gave foto trouwens.
Ik heb er eerder naar gekeken.
De 1.200 zal vast ook aantrekkelijk geprijsd worden.
Die schat ik dan op minimaal negen mille, maar net onder de tien zou zomaar kunnen.
Aardig model, zou je voor een prikkie gebruikt moeten kopen (of toch liever met garantie)1.200cc en kleinere oplage..
Je kan nu al diverse Brixton modellen kopen.
Voor €6.299,00 heb je een Crossfire 500X.
Bekijk bijlage 1667576
Het is best even zoeken naar een gave foto trouwens.
Ik heb er eerder naar gekeken.
Nieuw uit Oostenrijk: Brixton Crossfire 500 en 500X - MotoPlus
www-motoplus-nl.cdn.ampproject.org
De 1.200 zal vast ook aantrekkelijk geprijsd worden.
Die schat ik dan op minimaal negen mille, maar net onder de tien zou zomaar kunnen.
Het is wel leuk dat er nu ook dikkere motorfietsen uit China gaan komen.9 a 10 mille is echt veel te veel. Dat gaat hem niet worden. Net als Mash waar ze 6500 a 7000euro voor een 650 willen hebben. Dat is het gewoon niet waard naar mijn mening. Je ziet ook vaak dat die motoren nieuw aangeboden worden met bouwjaar 2019 of 2020,..lijkt me niet realistisch.
Ik zie ook 400cc twins die hier niet geleverd worden maar wel erg goed smoelen. Prijs vind ik wel erg hoog worden voor wat het is.Het is wel leuk dat er nu ook dikkere motorfietsen uit China gaan komen.
Vorig jaar zag ik dat een Chinese licentiehouder het KTM LC8 blok ook vergroot heeft naar 1.300cc.
Dus daar gaat nog wel meer van komen.
Straks is overal op de wereld een zware je ware.
Hoewel er tegenwoordig ook veel leuke A2 motorfietsen zijn.
Ik gebruik er zelf eentje dagelijks (en op de 1.000 en 1.200 rij ik nauwelijks).
De Brixton 500 heb ik vorig jaar wel even overwogen.
Tien jaar geleden had ik een Loncin 250cc quad.
Prima blokje.. fabriek bouwt ook al heel lang de BMW F-serie blokken.
Ja, klopt.Ik zie ook 400cc twins die hier niet geleverd worden maar wel erg goed smoelen. Prijs vind ik wel erg hoog worden voor wat het is.
Bij deze Mash is het 6.000 kilometer.Sommige van die motoren lijken wel ergens op, maar zijn technisch uit de steentijd. Kleppen elke 3000 km stellen bijvoorbeeld. Chinezen besparen op de verkeerde manier.
En het uiterlijk van een XT500. Daar moest de olie ook vaak weet ik nog.Bij deze Mash is het 6.000 kilometer.
Wat ook al belachelijk is.
Bekijk bijlage 1667656
Oeps..
Bekijk bijlage 1667658
Hoe gaan de dealers dat in het vat gieten..
Het is allemaal wel erg voorzichtig (overgenomen van het originele Honda Dominator blok en cross omstandigheden?).
Ik heb vroeger wel een Yamaha Majesty 250 gehad.En het uiterlijk van een XT500. Daar moest de olie ook vaak weet ik nog.
Ja die gebruiken hun motor niet als vervoermiddel.Voor hele volksstammen is 3000 kilometer 1x per jaar.