circuitmotor in auto voor vervoer ipv aanhanger

Skoda pick up, past een fazer 600 gewoon recht in / op.

http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=28459746

Dat past toch nooit? :? Die bak van een skoda is veel korter als die van een oude caddy.

In mijn caddy kan je 2 motoren recht zetten, maar dan moet de klep 45graden open blijven, gaat wel goed. En als er maar 1 in staat gaat die idd schuin en de klep dicht.
Maar ik denk dat de caddy binnenkort in de verkoop gaat...

full
 
Dat past toch nooit? :? Die bak van een skoda is veel korter als die van een oude caddy.

In mijn caddy kan je 2 motoren recht zetten, maar dan moet de klep 45graden open blijven, gaat wel goed. En als er maar 1 in staat gaat die idd schuin en de klep dicht.
Maar ik denk dat de caddy binnenkort in de verkoop gaat...

(Afbeelding)

je hebt toch eerder ook een witte cady gehad ?

Mail me terzijnertijd eens met de prijs van de caddy. Benieuwd of een circuitfiets daarin past.


(we hebben destijds ook nog gemaild over je mr2 etc. etc ;) )
 
je hebt toch eerder ook een witte cady gehad ?

Ja idd, daarna een busje, toen de wegenbelasting 5 x zo duur werd toch maar weer een caddy gekocht.

Mail me terzijnertijd eens met de prijs van de caddy. Benieuwd of een circuitfiets daarin past.

Doe ik. Circuitfiets past er zeker in. Heb er zelf FZR600 en CBR600 in gehad.

(we hebben destijds ook nog gemaild over je mr2 etc. etc ;) )

Jaja, weet het nog. :) ALS de caddy er uit gaat komt daar waarschijnlijk MR2 voor terugt, een van de eerste SW20's ofzo.
 
Gewoon zo'n motor aanhangertje kopen, die kun je gewoon rechtop(of op ze zijkant) wegzetten, daar heb je toch wel plek voor?

met caddy kun je 120 rijden..met aanhanger maar 80 officieel.. dus tja..

wikken en wegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan