communicatie "plug and play"

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Middels de zoek functie heb ik heel wat info gevonden over communicatie setjes. Van goedkoop tot erg duur. Ik zie ook verschillende "hand-sets" die middels koptelefoontjes zijn te gebruiken. Ik vind niet direct wat ik zoek. Maar misschien zoek ik verkeerd :X

Ik zoek voor mijzelf en mijn bijrijder een comset, waarbij we beiden alleen maar de plug "uit de helm" hoeven in te pluggen op een vast "stopcontact" op de motor.
Mettertijd moet er ook de telefoon en een navigatie op aangesloten kunnen worden.

Gezien ik een choppertje heb, zal de snelheid niet vaak boven de 120 komen :]

mocht ik ergens anders op het forum een antwoord kunnen vinden, verwijs me maar door. Dan kan hier een slotje op.

***toevoeging***
Inmiddels ben ik verder gaan zoeken en kwam bij het Prefect Pilot Purple systeem. Een navigatie/communicatie systeem op bluetooth. www.gps-garmin.nl/body_perfect_pilot.html
Iemand hierover meer info?


Alvast bedankt!

Scoob
 
Laatst bewerkt:
Vaak is het met dit soort dingen nodig om zelf een beetje handig te zijn.
De systemen bestaan wel, alleen dan moet je zelf even iets bedenken om het aan jou eisen aan te passen.
Dus ga even naar de gamma en haal daar wat stekkertjes.

Verder kan ik je niet helpen, omdat ik liever een bike-to-bike systeem wil hebben en die zijn gewoon te duur.
 
ik heb zowel een Autocom als Beahr set gehad. alletwee bere goeie systeemen, het beahr was idd alleen een intercom met een autoradio aansluiting, vaste speakers en microfoon in de helm gebouwd, werkt gewoon goed ,nadat mijn toenmalige vriendin ook een motorkocht hebben we een autocom systeem gekocht voor communicatie tussen twee motoren, is idd niet goedkoop maar werkt erg goed, en wat is duur er zijn mensen die iedere paar jaar een nieuwe motor kopen met bijbehorende kleding, helm, enz. dus ja het is maar net waar je je geld aan uit wil geven. als ik jou was zou ik een eens naar een Beahr dealer gaan (safe was er toen een) dan kun je gewoon eens proefrijden met zo een setje en dan beslissen of het zijn geld waard is. heb ik toen ook gedaan.

gr. RFast
 
Terug
Bovenaan Onderaan