Covid = prijsstijging tweedehands motorfietsen.

Lekker krom vergelijk, je hebt het eerst over handelaren die je motor uit de schuur praten en vervolgens kom je als bewijs met handelaren die ze zelf aanbieden, zonder dat je weet hoe ze eraan komen en wat ze ervoor betaald hebben en via MP??
Maar goed in Twente zal het vast anders zijn dan in Nrd Holland denk ik dan maar.
Als je ècht op de hoogte zou zijn, dan weet je hoe het eraan toegaat in de klassiekwereld.
De twee bovenstaande posts bevestigen dat.
En inderdaad;
Gelukkig gaat het in Twente allemaal een stuk anders dan in NRD Holland :W
 
Ik kreeg gisteren een brief of ik mijn oldtimer/ youngtimer auto wilde verkopen.
Ik vermoed dat ze mijn adres hebben via de verzekering, ik zou het anders niet weten.

Het bedrijf ken ik niet, maar misschien is het een bekende in de wereld. Ik heb een paar oude auto's, maar verder geen kennis van bedrijven die hierin doen.
Dus er zijn wel handelaren actief op zoek naar spullen, ik heb niks te koop staan.
Dus nog steeds niet via MP!
 
Dank je! Ik heb het er maar moeilijk mee.
Nu ook nog eens mensen wat basis kennis economie bijbrengen: het verschil tussen inkoopprijs en de verkoopprijs is NIET je winst!
 
Voor de meeste gerust wel een boterham mét beleg en daar werken ze dan ook 60-80u/week voor.
Maar veelal zullen de mensen in loondienst bij een groot bedrijf (waar de marges zeker hoger zijn) snel een hoger jaarinkomen hebben en daar minder uren voor werken.
 
Als particulier:
Ophalen (reiskosten)
Overschrijven/op naam zetten
Verzekeren/wegenbelasting of schorsen
Waarschijnlijk een advertentie op MP plaatsen

Bij een ondernemer is ver daarvoor de teller al gaan lopen voor 'het zoeken naar', ook die uurtjes moeten betaald worden, net zoals een werkgever elk gewerkt uur uitbetaalt aan een welknemer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan