daar gaan we weer

ik en ik

MF veteraan
8 apr 2005
4.044
1
Nb
maar ik moet het toch effe kwijt,
STELLETJE EIKELS, sta ik daar net met pech op de A-50 bij oprit Veghel-noord en wat doen jullie doorrijden, 4x langskomen maar gewoon doorrijden. :r
Zo dat moest ik effe kwijt.
 
types zoals jij helpen we niet B|

en nou opflikkeren met je geschreeuw :W
 
maar ik moet het toch effe kwijt,
STELLETJE EIKELS, sta ik daar net met pech op de A-50 bij oprit Veghel-noord en wat doen jullie doorrijden, 4x langskomen maar gewoon doorrijden. :r
Zo dat moest ik effe kwijt.

Mijn naam is Alexander, alles voor mij en niks voor een ander
8-)
 
ik was gestopt hoor....motorrijders moeten mekaar een beetje helpen...
waar is die solidariteit onder de motorrijders ? :)
 
Dus bij die motor altijd lasapparaat met cr electroden en agregraat op de rug mee!

vcomic_ghostbuster.jpg


Een ghostbuster motor met bijbehorend leren pak lijkt me wel stoer ja 8-)
 
kwas net de km teller aan het ijken op de hectometerpaaljes, volgens mij kloppen die niet, geven te veel aan ....
 
maar ik moet het toch effe kwijt,
STELLETJE EIKELS, sta ik daar net met pech op de A-50 bij oprit Veghel-noord en wat doen jullie doorrijden, 4x langskomen maar gewoon doorrijden. :r
Zo dat moest ik effe kwijt.


jij bent vast zo'n vervelende mid-life crisis harley man die 1x per jaar de motor onder de stofhoes uithaalt om er even 25km op te zetten... omdat door je eigen luie onwetendheid alles aan je brakke brik vastgerot en over de datum is sta je langs de kant en dan nog gaan staan foeteren omdat je een soort gratis ANWB service verwacht van elke motorrijder die langskomt...

:N
 
En jij verwacht dat met het drukke verkeer van tegenwoordig motorrijders een noodstop op een vieze vluchtstrook gaan maken ter hoogte van een oprit?
 
maar ik moet het toch effe kwijt,
STELLETJE EIKELS, sta ik daar net met pech op de A-50 bij oprit Veghel-noord en wat doen jullie doorrijden, 4x langskomen maar gewoon doorrijden. :r
Zo dat moest ik effe kwijt.

Dat was ik, 2e en 3e keer waren ik en ik nog een keer, de vierde keer was ik het weer

Met zo'n nickname zeuren over Sociaal gedrag?


})
 
je moet er ook neit meer op rekenen. de 1e keer dat ik stil kwam te staan stopte er alleen een Hells Angel :P

de 2e keer alleen een bestelbus die je normaal proberen dood te rijden.

terwijl er allebei genoeg "normaal" volk langs kwam. mijn stereotyperingen zijn helmaal onderuit gehaald, mijn leven ligt ondersteboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan