Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De uitgaande as is op zich best wel de secundaire en niet de primaire as. Of bedoel je dat je complete bak weggegooid kan worden?Eigenlijk vind ik het een vreemd verhaal. 17.000 km. Er zou nog gewoon de originele kettingset op moeten zitten als ik de slijtage van het voortandwiel zie. Kan me niet voorstellen dat ie 17.000 km los heeft gezeten.
Pri-as is dus ook slecht, as moet dus echt vervangen worden. Opknappen niet accepteren. Dat gaat t.z.t. ook kapot.
De uitgaande as is op zich best wel de secundaire en niet de primaire as. Of bedoel je dat je complete bak weggegooid kan worden?
Volgens de tekening hoort er helemaal geen gat in het uiteinde van die as te zitten.Vind 't sowieso vreemd dat dat kettingwiel er überhaupt op is blijven zitten gedurende een maand.
Klikkederklik, zó hoorde 't ooit allemaal vast te zitten.
Ah, ik dacht dat je primaire as afkorttePri-as bedoel ik de meervoudige spie-as waarop het tandwiel vastzit. Zo'n as heeft een auto ook waarop de koppeling zit.
Heet dus een hoofdas(main-axle).
... zie dat de FZ voortgeduwd werd de afrit af.
...
Mezelf ff gequote.Volgens de tekening hoort er helemaal geen gat in het uiteinde van die as te zitten.
Heeft de vorige eigenaar hier een schroef in getapt voor de borging?
17k is idd niet erg veel
Check motornummer versus framenummer.....
Hmm... idd. Rare constructie moet ik zeggen.Die opening wordt gevuld door het afdekkapje van 't kettingwiel
Vind 't sowieso vreemd dat dat kettingwiel er überhaupt op is blijven zitten gedurende een maand.
Klikkederklik, zó hoorde 't ooit allemaal vast te zitten.
Inderdaad, van boutje 35 (die grote) ontbreekt elk spoor. Thnx voor die site, gelijk gebookmarked!
Bij de FZ6 is dat volgens mij ook zo, tandwiel hing nog net aan/over de as toen we het kapje eraf haalde.Bij een FZ zorgt de kap ervoor dat het tandwiel er niet helemaal afloopt. Making te best of a bad situation zogezegd.
Gevonden, wat kan ik hieraan controleren/afleiden?Check motornummer versus framenummer.....
Hoe kunnen die nummers hetzelfde zijn als het VIN bestaat uit 17 tekens en het motornummer uit 13?Of ze hetzelfde zijn.
Hoe kunnen die nummers hetzelfde zijn als het VIN bestaat uit 17 tekens en het motornummer uit 13?
Ow, dat wist ik niet.Bij oudere Yamaha's was inderdaad framenummer en bloknummer gelijk. Later zijn ze er vanaf gestapt, zal bij de FZ6 dus niet meer relevant zijn.