De 8 Uren van Suzuka - 2015

Duidelijk de begrenzer inderdaad. Erg lelijke klapper zeg, komt ie nog relatief goed vanaf.
 
Genoten van de race en top dat eurosport dit uitzond! Hopelijk volgend jaar weer.. :-) Team van Lowes was denk ik het snelste de eerste 4 uur maar door peg ver terug gevallen.
 
Inderdaad top dat het werd uitgezonden. Maar helaas weinig tot geen herhalingen gezien van de crashes (op die van Stoner na dan).
 
Erg jammer voor MvdM / de rest van het team. En voor Stoner. Mensen die hier een rijder een trap na geven die zichzelf in de kreukels rijdt (nota bene door een technisch euvel - maar maakt eigenlijk niet uit) zouden wat mij betreft direct gebanned mogen worden. Treurige lui.

:^
 
Genoten van de race en top dat eurosport dit uitzond! Hopelijk volgend jaar weer.. :-) Team van Lowes was denk ik het snelste de eerste 4 uur maar door peg ver terug gevallen.

Ik heb niet de hele uitzending gezien. Maar wat ik ervan gezien heb was prachtig inderdaad. Erg fraaie uitzending van Eurosport! :}
 
winning machine
full
 
Erg jammer voor MvdM / de rest van het team. En voor Stoner. Mensen die hier een rijder een trap na geven die zichzelf in de kreukels rijdt (nota bene door een technisch euvel - maar maakt eigenlijk niet uit) zouden wat mij betreft direct gebanned mogen worden. Treurige lui.

:^
 
Erg jammer voor MvdM / de rest van het team. En voor Stoner. Mensen die hier een rijder een trap na geven die zichzelf in de kreukels rijdt (nota bene door een technisch euvel - maar maakt eigenlijk niet uit) zouden wat mij betreft direct gebanned mogen worden. Treurige lui.

Tja ben het gedeeltelijk met je eens maar Stoner is zelf ook een treurig mannetje geweest hoor. Het is wel een zeer goede/geniale coureur. En gaat compleet zn eigen weg en dat kan ik dan ook wel weer waarderen. Maar een hufter is het zeker geweest, dus dan roep je dit soort reacties ook een beetje over jezelf af. :z
 
Wat was nu de daadwerkelijke reden dat bradley bijna constant achter het ruitje zat achter de sc? Daadwerkelijk benz verbruik beperken zoals gesuggereerrd werd en zodoende 1 stop minder??

Bradley lostte zelfs nog 30sec boete in excl (lang!) in en uitrijden vanwege inhaal actie van nagasuga onder geel.
 
Tja ben het gedeeltelijk met je eens maar Stoner is zelf ook een treurig mannetje geweest hoor. Het is wel een zeer goede/geniale coureur. En gaat compleet zn eigen weg en dat kan ik dan ook wel weer waarderen. Maar een hufter is het zeker geweest, dus dan roep je dit soort reacties ook een beetje over jezelf af. :z

Lul niet zo dom man. Met je treurige mannetje en je hufter.

Wat heeft die gast jou aangedaan dan? Enlighten us...
 
Voor het eerst een endurance race bekeken en het was ook echt een endurance zit. 8 uur lang, maar het was de moeite. Errug gaaf. Jammer van het Musashi team. Had VDM graag in actie gezien. Zaten er goed bij. Hulde aan Eurosport voor de live-uitzending! :)
 
Beauty! Hoop dat Honda zich realiseert dat ze niet langer kunnen met die oude fireblade.

Niemand koop toch uberhaupt nog zo'n fireblade nieuw als je kijkt naar de concurentie :?

Tjah, alleen pure snelheid is niet het enige dat meetelt in het endurance-racen. Ze lagen aan de leiding op het moment van de crash.
Voor het WSBK komt de machine ruimschoots tekort, maar bij het straat- en enduranceracen geven andere factoren vaak de doorslag.

Bij de IOM TT kan de Blade ook nog steeds meekomen.
 
Beauty! Hoop dat Honda zich realiseert dat ze niet langer kunnen met die oude fireblade.

Niemand koop toch uberhaupt nog zo'n fireblade nieuw als je kijkt naar de concurentie :?

Hu?!
TSR Honda (met jawel, een CBR1000RR) is als tweede geëindigd. Stoner stond eerste toen hij onderuit ging.

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Waar was Kawasaki bijv.? Die hebben een vrij recente en goede superbike...

Maar idd de Honda's en de Suzuki's van vandaag komen in kampioenschappen als WSBK zwaar te kort tov de nieuwe machines.
 
Laatst bewerkt:
Hu?!
TSR Honda (met jawel, een CBR1000RR) is als tweede geëindigd. Stoner stond eerste toen hij onderuit ging.

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Yamaha komt tenminste met een leuk nieuw model. Honda loopt gewoon achter de feiten aan momenteel. Ik zou graag zien dat michael vertrekt bij Honda. Want in de WSBK maken ze geen schijn van kans.
 
Los van oud of nieuw model is gebleken dat in deze race de Fireblade prima mee kon.
Daar reageerde ik op.
 
Wedstrijd helemaal gezien en echt genoten. Leek wel een MotoGp van 8 uur. Hulde aan Eurosport dat ze dit spektakel nu ook uitzenden. Wat me opvalt is dat ik dit veel mooier vond dan bijvoorbeeld de 24u van Le Mans. Waarschijnlijk meer bekende namen maar is de afstand tot de baan hier kleiner dan op Le Mans zodat je alles veel beter zag of vergis ik me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan