De "echte" motorrijder ?

  • Onderwerp starter Anoniempje728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er dook weer een nieuw topic op, wat bij mij de vraag opriep, wat is de "echte" duopassagier?
Een echte duopassagier is een natuurlijk persoon dat achter de bestuurder van een tweewielig voertuig is gezeten tijdens het gebruik daarvan met het kennelijke oogmerk in deze configuratie de rit te voltooien. O-):P8-):X
 
Meer kilo's, minder raffinement maar begrijp ik nu goed dat je het "echte" motorrijderschap wilt bepalen door de verhouding tussen het aantal kilo's motor en het aantal kilo's berijder te berekenen? O-);)})
Een soort BMI verhouding?
Maar dan dus EMRI...

Ben benieuwd hoe die formule er uit gaat zien. Of zou je de BMI formule kunnen ombouwen door lengte te vervangen door motor gewicht....

🤔
 
Een soort BMI verhouding?
Maar dan dus EMRI...

Ben benieuwd hoe die formule er uit gaat zien. Of zou je de BMI formule kunnen ombouwen door lengte te vervangen door motor gewicht....

🤔

Emri = (totaal rijklaar gewicht van motoren in bezit)/(naakt eigengewicht van de bereider) * (de derdemachts wortel uit de heersende windrichting. )
O-)
 
Meer kilo's, minder raffinement maar begrijp ik nu goed dat je het "echte" motorrijderschap wilt bepalen door de verhouding tussen het aantal kilo's motor en het aantal kilo's berijder te berekenen? O-);)})
The difference between man and boys is the size of their toys:P
 
Ieder geval meer motor dan de bromfietsjes waar de meeste mee rijden}):P
Toen ik net mn rijbewijs had ( lang lang geleden) was ik nog wel in de veronderstelling dat meer cc's , meer plezier betekende.
Maar ik weet inmiddels dat ik op een bromfiets ( zelfs een echte) ook gewoon met ontzettend veel plezier zou kunnen rondrijden.

Dus laat mij maar op een "bromfietsje" rijden....
Ik kan het altijd nog compenseren door mn okselhaar te laten staan begrijp ik. ;)
 
Helaas is het carbonpapier op dus komt er nu geen antwoord op je vraag.
Carbonpapier en internet ... hoe doe je dat precies?

Emri = (totaal rijklaar gewicht van motoren in bezit)/(naakt eigengewicht van de bereider) * (de derdemachts wortel uit de heersende windrichting. )

O-)

Okido, in mijn geval ongeveer 58 tot 465, uitgaande van windkracht 3 t/m 12 op Richter's schaal. En nu?
 
Onzeker? @*Jan* weet vrij zeker het het hem te duur is, @Blackbandit4@ dat het hem te pijnlijk is en ik weet zeker dat je er niet lullig over moet doen, dus welke onzekerheid had je het over gehad willen hebben?
Of projecteer je nu iets van jezelf op ons? 🤔😜


😉


Het gaat steeds dieper hier
 
Er dook weer een nieuw topic op, wat bij mij de vraag opriep, wat is de "echte" duopassagier?

Dat is simpel: Geen!

Want laten we eerlijk zijn, de enige duopassagier die een "Echte motorrijder" wil, is degene die op zijn/haar eigen fiets meerijd i.p.v. als een zoutzak achterop het rijplezier/comfort te verminderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan