ja probeer ik wel maar als het (net alsMooi gedaan zeg ik Je gaat toch voor de 200.000.000 meter he?
We hopen op een fotootje
motten jullie toch ff wachten toch ik thuis ben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja probeer ik wel maar als het (net alsMooi gedaan zeg ik Je gaat toch voor de 200.000.000 meter he?
We hopen op een fotootje
Vanmiddag op de terugweg moet ik de 0 weer aantikken!
Bij mijn vader in de buurt woont iemand die heeft een BMW K75 kweetniewaternogachterkomtvanletter(tjes). Laatste keer dat ik daar was, 277.000km.
Hoogste kilometerstand 40.000 km ?
Ik heb er nu 140.000 km op staan ( bij R1100GS iig ) en da's nog steeds niet erg hoog
( ligt er uiteraard wel aan wat je rijdt, m'n -een van de eersten in Nederalnd- Hyosung 650 stond over de 44.000 km toen'ie kapot ging )
En nu ze ingereden is doe je ze waarschijnlijk wegEigenlijk al een paar dagen terug, maar vergeten te plaatsen
Staat al wel weer 500km bij
[afbeelding]
125.000
En nu ze ingereden is doe je ze waarschijnlijk weg
155.000km?Haar vervanger heeft wel 30k meer gereden
Motorblok van een GSX F kan dat ook probleemloos aan ... maar de rest van de motor niet
Naa 100.000 km is er zoveel onderhoud aan, dat je beter een ander tweedehands exemplaar zoekt ... ze kosten dan ook bijna niets
De GSX 650 F heeft ook helemaal niets gemeen met de oudere GSX'Fjes.Ik ben nu net de 83000 gepasseerd met mijn gsx650f. Als ik hem weer eens gewassen heb is die weer als nieuw! Tot nu toe nog nooit een reparatie aan gehad.
Wat is dat voor iets? Bestaat er al een topic van? Indien wel, heb je linkje?Ah, was even vergeten dat je een ouder model hebt inderdaad. Ik ben zelf trouwens erg tevreden over tectyleren in de winter, maar dat hoort dan weer in een ander topic thuis...
De GSX 650 F heeft ook helemaal niets gemeen met de oudere GSX'Fjes.
Zijn ook nog van een jongere generatie die al veel verbetering hebben doorgemaakt.
Bij Suzuki bevestigden ze mijn gedacht hierover.
Het motorblok van de GSX F van vroeger is tot op heden het beste blok ooit gemaakt bij Suzuki (en huist uiteraard in nog wel heel wat andere modellen van Suzuki in die tijd), maar de rest rond de GSX F van vroeger is niet erg duurzaam. Frame is erg roestgevoelig. Lagers krijgen dode punten. Ets etc ...
Maar zowat het grootste minpunt is de uitlaatcollector ... en laat die nu net niet bepaald goedkoop zijn ...
Uiteraard kan je met een oudere GSX F 300.000km rijden, of meer. Maar als je door weer en wind rijdt, EN de hele winter door, is dat plots niet meer zo vanzelfsprekend
Wat is dat voor iets? Bestaat er al een topic van? Indien wel, heb je linkje?
Het klinkt immers interessant