Wat een knoert van een motorOf zit er een klein jochie op?
aan de smalle kuip te zien wel...
anders moet die desmoseidici wel heel compact wordenCapirossi zou naar 't schijnt getest hebben voor zijn eigen merk...
Haha, en we trappen er allemaal inVolgens mij is dit gewoon iemand tijdens een circuitdag die een keer op z'n plaat is gegaan en alles getaped heeft
Volgens mij is dit gewoon iemand tijdens een circuitdag die een keer op z'n plaat is gegaan en alles getaped heeft
2 cylinder? Want anders is die 160 PK niet echt bijzonder toch?
Ik had idd ergens gelezen dat ducati met een 1200cc racer zou komen.
Bijzonder kwa cilinderinhoud is het niet die 160pk, maar hoe zwaar is de motor waar deze opkomt?
En natuurlijk niet het waarschijnlijk idioot hoge koppel wat eruit voorkomt natuurlijk!
1lbs = 0.45kg dus 16.78kg
ik denk dat ze net als aprilia een 1200cc blok bouwen om de 1000cc 4 in lijn pk race toch nog handig te verschalken,nl bruikbaar vermogen ( koppel) in alle toeren
de sbk is ook naar 1000 moge gaan van 750cc dan mag de 2cilinder sbk klasse toch ook eens wat upgraden eh
Waarom zullen ze invredesnaam een 1200cc willen? Voor de competitie is het zeker niet
Waarom zullen ze invredesnaam een 1200cc willen? Voor de competitie is het zeker niet
Kijk, daar zit enige logica inHierom:
Daarnaast zou Ducati bezig zijn met een 1200cc V-twin. Op die manier blijven ze de prestaties van de nieuwe generatie Japanse vierpitters bij en kunnen ze ook een pasklaar antwoord klaar hebben op de komst van de 1200cc sportbike die Moto Morini aan het ontwikkelen is. Tot nu bleef Ducati vasthouden aan maximaal 1.000 cc voor hun twins, omdat alles op het WK Superbike werd gericht. De toekomst voor die twins bij de Superbikes wordt echter onzeker. De kans dat Ducati daarvoor naar hun nieuwe V4 zal teruggrijpen is niet ondenkbaar, waardoor ze zich voor hun twins niet meer hoeven te beperken tot 1.000 cc.
Bron:
http/www.motorwereld.be/nieuws.asp?rubriek='Nieuwe%20Modellen'&artikel=1441