Dat is inderdaad een fijn systeem al moet wel elke tankbeurt de tas eraf en zover ik weet is er geen ring voor de Ducati Scrambler dus dat wordt lastig.Zou toch eerder gaan voor Tanktas met tankring...ivm krassen
Gewoon krasjes eruit poetsen af en toe, maar als je zorgt dat alles goed schoon is en niet teveel schuift loopr het allemaal wel los. Bij de SW tanktas zat ook een a4 tje plak folie maar dat ziet er e ht niet uit als je dat er op plakt.Je kunt ook nog de bovenkant van je tank laten wrappen met doorzichtige folie. Krast ook, maar niet op je tank...
Hahaha. Ik heb deze fiets in principe puur voor de fun en ben dan ook niet echt met bagage-oplossingen bezig... Een A4-tje is ook veel te klein. Een goede wrap over de volledige bovenzijde of hele tank moet wat kunnen doen. Er zijn mensen met veel poen die de voorkant van hun snelle Porsches, Lambos etc. laten wapen met een folie tegen steenslag. Werkt ook goed. Maar zoals gezegd, ik doe het met een rugtas en een kleine pocket van Kriega...Gewoon krasjes eruit poetsen af en toe, maar als je zorgt dat alles goed schoon is en niet teveel schuift loopr het allemaal wel los. Bij de SW tanktas zat ook een a4 tje plak folie maar dat ziet er e ht niet uit als je dat er op plakt.
Zover ik weet niet. Kijk of hij lekker schakelt want dat verschilt nogal per exemplaar en of de voorrem niet trilt(kromme schijf). Verder is de reactie van het gas nogal vel(en kan daardoor stoterig aanvoelen) maar dit went wel en ik vond het zelf een van de leukste karakter eigenschappen van de 800 Scrambler. Vind je dit niks dan is dit eenvoudig op te lossen met de gas hendel tube van een later model(van de Dessert Sled) die een minder agressief profiel heeft.27000km gelopen. Hij zou de beurt van 24000 al hebben gehad.
Ik kreeg een prive bericht binnen dat er een garage in de buurt is die ervaring heeft met Ducati's
Zijn er bepaalde dingen waarbij je moet letten die uniek zijn voor de Icon?
Wil je hoge of lage pijp? Op een Desert hoort eigenlijk een hoge pijp a'la Yamaha XT500 (mijn natte droom in de jaren 80 zeg maar...)Bedankt voor tip
Er staat een mooie hoge Termignoni op Marktplaats...Wil je hoge of lage pijp? Op een Desert hoort eigenlijk een hoge pijp a'la Yamaha XT500 (mijn natte droom in de jaren 80 zeg maar...)
Leuk. Heel veel plezier er van, maar dat moet wel goed komen. Mijn achterdemper is ook van Ohlins. Heb je in de voorvork alleen de Ohlins veren zitten of de cardridges, dus met verstelling bovenop de veerpoten?
Wat een gaaf exemplaar. Ik heb hem wel eens voorbij zien komen op Marktplaats volgens mij en vond de aanpassingen en keuzes erg interessant en origineel.Aparte bandenkeus ook. Veel plezier met je nieuwe aanwinstvandaag deze scrambler urban enduro aangeschaft, dus ik zal ditntopic ook wat vaker in de gaten houden
Voor en achter ohlins vering en volledig zard titanium uitlaatsysteem.
Bekijk bijlage 1493902
Wat een gaaf exemplaar. Ik heb hem wel eens voorbij zien komen op Marktplaats volgens mij en vond de aanpassingen en keuzes erg interessant en origineel.Aparte bandenkeus ook. Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Prachtige motor! Mooi kleurtje! Die uitlaat ziet er ook goed uit.vandaag deze scrambler urban enduro aangeschaft, dus ik zal ditntopic ook wat vaker in de gaten houden
Voor en achter ohlins vering en volledig zard titanium uitlaatsysteem.
Bekijk bijlage 1493902
Die cartridges wil ik ook nog een keer laten monteren...Tnx! Voorvork is compleet incl cartridges, rijd echt geweldig
Die cartridges wil ik ook nog een keer laten monteren...