De Toekomst Van BMW

Haha, ik wilde het eigenlijk ook al zeggen: er zit veel verschil tussen de motoren (erg vooruitstrevend, goede techniek, noem het maar op) en de berijders (......) ;)
 
Nou, als je dus stelt dat de motoren vooruitstrevend zijn, zegt dat ook iets over de mensen die ze kopen/berijden.
 
lui die nooit een BMW gereden hebben vind het een saai en te duur merk .
ik ben eind 2005 bekeerd tot dit ware merk(specifiek: de BMW boxers) .
je wil niet weten welke zooi ik daarvoor allemaal gereden heb
. ;)

Film > Dertig jaar BMW GS
 
Laatst bewerkt:
956979437_5_PbVv_1.jpeg


wat nou saai?
 
Laatst bewerkt:
Tja,wat vind ik eigenlijk van bmw?
spreekt me niet zo aan,ben meer van de supersports.
De nieuwe 1000 zal best wel een topfiets zijn maar dan met de uitstraling/looks v/d gemiddelde japanner.
Vermogen zegt mij ook niet zoveel,wat moet je nou met 200+ pk ?
Ik rij deze met veel plezier,is geen allerdaagse verschijning,en heeft een eigen smoel.

full
 
Laatst bewerkt:
Nou, als je dus stelt dat de motoren vooruitstrevend zijn, zegt dat ook iets over de mensen die ze kopen/berijden.

Ik heb altijd het idee dat die berijders een onderlinge code hebben.

Iets van "verboden te zwaaien naar niet BMW rijders".

Iets over bekend?


Neen, ik rijd niet met teenslippers en korte broek. Meestal netjes in pak op het schoeisel na. Daar zal het toch niet aan liggen?
 
Laatst bewerkt:
BMW vond ik altijd vergelijkbaar met Harley, er een speciaal soort mensen op. Het zijn vaak mensen die niet snappen dat je niet op een Harley of BMW wilt rijden. Vaak hebben dit soort rijders een zekere arrogantie. Het is de laatste jaren wel wat aan het veranderen, gelukkig.

Als bijde merken nu wat meer betaalbaar zouden worden gaat het helemaal goed komen.
 
BMW vond ik altijd vergelijkbaar met Harley, er een speciaal soort mensen op. Het zijn vaak mensen die niet snappen dat je niet op een Harley of BMW wilt rijden. Vaak hebben dit soort rijders een zekere arrogantie. Het is de laatste jaren wel wat aan het veranderen, gelukkig.

Als bijde merken nu wat meer betaalbaar zouden worden gaat het helemaal goed komen.

I think I'll have to agree.

Meeste BMW rijders kijken strak voor zich uit als je ze in tegen gestelde richting ziet rijden.
snap ook niet echt wat dat is. B|

Maar ik rij nu ook een BMW dus dat brengt het merk echt naar een hoger niveau _O-
 
lui die nooit een BMW gereden hebben vind het een saai en te duur merk .
ik ben eind 2005 bekeerd tot dit ware merk(specifiek: de BMW boxers) .
je wil niet weten welke zooi ik daarvoor allemaal gereden heb
. ;)

Film > Dertig jaar BMW GS

Maar de aanschafprijs ligt ook vaker hoger als de gemiddelde Jap. Neem die S1000R nu bijvoorbeeld.

Je krijgt wel meer, maar je betaalt ook meer.
 
Maar de aanschafprijs ligt ook vaker hoger als de gemiddelde Jap. Neem die S1000R nu bijvoorbeeld.

Je krijgt wel meer, maar je betaalt ook meer.

Ik ben helemaal verliefd op de "quick shifter" en de "ESA" optie.
 
lui die nooit een BMW gereden hebben vind het een saai en te duur merk .

Er bestaan geen saaie motoren. Goed, misschien de GoldWing, maar buiten dat... Ik heb op alles waar ik op gereden heb vreselijk veel plezier gehad, of dat nou een jaren 6 Jawa van 250cc was of een GSX-R1100 :)
 
ik denk dat als de s 1000 rr hetzelfde zou kosten als een r1 of cbr , dat de verkoopcijfers zouden verdubblen . :Y
ik zou hem wel willen , maar heb het geld jammer genoeg niet .
het is een prachtig machien . :9~
dus wacht ik wel dat ik het geld ooit heb . :Z
 
ik denk dat als de s 1000 rr hetzelfde zou kosten als een r1 of cbr , dat de verkoopcijfers zouden verdubblen . :Y
ik zou hem wel willen , maar heb het geld jammer genoeg niet .
het is een prachtig machien . :9~
dus wacht ik wel dat ik het geld ooit heb . :Z


Klopt, Ik heb een artikel gelezen over 9 merken motoren met alle 1000cc die met elkaar vergeleken werden. de BMW was niet de duurste, en net iets duurder dan gem.

ik zal het artikel nog even proberen te vinden.
 
hmm kan het nog niet vinden, HIER is in ieder geval al wel een leuk filmpje over de S1000RR
 
Terug
Bovenaan Onderaan