Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat als de s 1000 rr hetzelfde zou kosten als een r1 of cbr , dat de verkoopcijfers zouden verdubblen .
ik zou hem wel willen , maar heb het geld jammer genoeg niet .
het is een prachtig machien .
dus wacht ik wel dat ik het geld ooit heb .
Mijn god, wie had ooit kunnen denken dat ik hier nog eens een lans zou breken voor BMW.
Ik ben even benieuwd,
Ik ben absoluut geen BMW fan, doet me denken aan de politie en vind het voor het oog saaie motoren.
MAAR
Sinds 1 mei heb ik zelf de K1300S gekocht en ik vind dat met die fiets unser deutsche vrindnnn zichzelf een behoorlijke vooruitgang hebben geschonken.
nu zat ik even te google-en om even te kijken naar wat BMW in de toekomst van plan is aan de markt toe te voegen.
Ik ben van mening dat BMW goed bezig is, voor mij is het merk van een saai merk naar een interessant merk gegaan.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
gr Jefta
Kijk HIER, HIER
Ik vind je een politie-wannabee.
niet iedereen vindt het een prachtig machien
Maar de aanschafprijs ligt ook vaker hoger als de gemiddelde Jap. Neem die S1000R nu bijvoorbeeld.
Je krijgt wel meer, maar je betaalt ook meer.
In de documentair "The Long way round" kiezen ze ook voor BMW om de wereld rond te reizen.
is trouwens een aanrader om te kijken!
Ik ben even benieuwd,
Ik ben absoluut geen BMW fan, doet me denken aan de politie en vind het voor het oog saaie motoren.
MAAR
Sinds 1 mei heb ik zelf de K1300S gekocht en ik vind dat met die fiets unser deutsche vrindnnn zichzelf een behoorlijke vooruitgang hebben geschonken.
nu zat ik even te google-en om even te kijken naar wat BMW in de toekomst van plan is aan de markt toe te voegen.
Ik ben van mening dat BMW goed bezig is, voor mij is het merk van een saai merk naar een interessant merk gegaan.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
gr Jefta
Kijk HIER, HIER
Voor de zuiverheid gewoon de kale uitvoering genomen van alle genoemde modellen.
Need i say more?
Laat ik mezelf "liefhebber" noemen, een fan ben ik nooit ergens van behoudens van mezelf.......
Ik ben sinds april dit jaar in het bezit van een S1000RR Carbon Edition, en het is werkelijk een fenomenaal aparaat..........technisch van de hoogste orde, makkelijk rijdbaar en met alle "fool proof" opties voorzien.........
Tevens ben ik in het bezit van een E92 M3, ook van de hoogste technische orde en dezelfde fool proof opties. Beide pracht machines die zeer vergelijkbaar zijn in vermogensopbouw, die staan voor het momenteel maximaal technisch haalbare.
Beide representeren voor mij, als liefhebber van de techniek, het ultieme Freude am Fahren........
Even de obligate pics, anders gelooft geen hond me hier natuurlijk. Vergeef me de kwaliteit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, you get the picture...........
ps; ik groet iedereen...........
Laat ik mezelf "liefhebber" noemen, een fan ben ik nooit ergens van behoudens van mezelf.......
Ik ben sinds april dit jaar in het bezit van een S1000RR Carbon Edition, en het is werkelijk een fenomenaal aparaat..........technisch van de hoogste orde, makkelijk rijdbaar en met alle "fool proof" opties voorzien.........
Tevens ben ik in het bezit van een E92 M3, ook van de hoogste technische orde en dezelfde fool proof opties. Beide pracht machines die zeer vergelijkbaar zijn in vermogensopbouw, die staan voor het momenteel maximaal technisch haalbare.
Beide representeren voor mij, als liefhebber van de techniek, het ultieme Freude am Fahren........
Even de obligate pics, anders gelooft geen hond me hier natuurlijk. Vergeef me de kwaliteit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, you get the picture...........
ps; ik groet iedereen...........
In de documentair "The Long way round" kiezen ze ook voor BMW om de wereld rond te reizen.
is trouwens een aanrader om te kijken!
Er bestaan geen saaie motoren. Goed, misschien de GoldWing, maar buiten dat...
Ook dat ben ik niet met je eens. Kijk maar eens naar de R100RS, of de R90S Daytona, en zet dat dan af naar de motoren uit die tijd. Kan ik toch niet echt saai noemen. Verder dien je rekening te houden met de beperkingen van het concept. Je hebt twee wielen, een motorblok, een tank en een stuur. Daar moet je het mee doen. Verder moet je nog kijken naar je doelgroep. Een toerrijder wil een kuip, een cruiser een hoog stuur. Binnen je doelgroep moet je dus een uiterlijk ontwikkelen dat aansluit bij de verwachtingen, en niet te vooruitstrevend is, want dat schrikt af. Kijk maar naar de Suzuki GSX1100 Katana. Een vooruitstrevend ontwerp, maar geen hond die hem kocht. Om over de vooruitstrevende techniek van de Yamaha GTS1000 maar te zwijgen. Motorrijders zijn over het algemeen behoorlijk conservatief.
Maar goed, binnen deze grenzen heeft BMW toch wel aardig wat motoren neergezet met een eigen "smoelwerk". Kijk in het cruiser segment eens naar de R1200C. Heeft ook leuke details, zoals een duozit welke je kan opklappen en dan heb je een ruggensteun vor de berijder. Denk aan de eerde genoemde GS serie. Wat dacht je van de R65LS?
Je kunt van BMW zeggen wat je wilt, de vormgeving kan je aanspreken of niet, maar saai? Nee.
Mijn god, wie had ooit kunnen denken dat ik hier nog eens een lans zou breken voor BMW.
Ooit wel eens op een Goldwing gereden, dat is echt niet saai, maar een enorm potente machine. Het is dat hij voor mij veels te klein is, anders zou ik wel overwegen er eentje aan te schaffen.
Vind BMW momenteel wel de kampioen in lelijke koplampen. Dat ze de designer van de koplampen nog niet ontslagen hebben, waarschijnlijk weet hij iets over de HR direkteur, waardoor hij deze lelijke dingen mag blijven ontwikkelen.