de ultiemste race ooit : Wie wint?

voor dat kleine mannetje wil Honda dus een kleine motor bouwen :Y .
Ben benieuwd of Honda hun 3 cilinder wel voor elkaar krijgt, terwijl het Aprilia niet lukte :? :? :?

Gaat wel lukken.... Vergeet het enorm grotere budget van Honda niet en een wilskracht om technische hoogstandjes te bouwen...
De kennis... etc, etc, etc.........
 
Weleens de autobiografie van Aaron Slight gelezen? Dan zie je pas echt wat voor een pisvlek Carl Fogarty was.

trouwens..over aardige nieuwzeelanders gesproken,hoe heet die rijder die in 1997 op yamaha reed en alleen maar kon rijden op dunlops?? ben zijn naam helemaal kwijt :? :? :? andrew stroud? of reed deze man nou op een britten in de bott?? :?
 
Bedoel je Simon Crafar
crafar3.jpg
 
En wat heeft aaron gepresteerd? En wat Foggy? Precies!
Met aardig zijn win je geen races.

thanks..het was simon crafar..nog even over foggy, als deze engelsman nou zo goed was..vind ik het raar dat hij in de jaren 1995-1999 nooit is gecontracteerd door een gp team,om de dominantie van mick doohan te stoppen :?
 
als je zijn biografie hebt gelezen dan weet je dat hij toen hij met ducati zo lekker bezig was hij helemaal geen behoefte meer had aan 500cc's te rijden :)
 
als je zijn biografie hebt gelezen dan weet je dat hij toen hij met ducati zo lekker bezig was hij helemaal geen behoefte meer had aan 500cc's te rijden :)

heb ik niet gelezen..maar dat vindt ik nou zo raar,volgens mij wil je toch als coureur altijd in de koningsklasse rijden..of zou hij geweten hebben dat hij een "middenmoter" zou zijn in de 500cc..nou-ja we zullen het nooit weten. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan