de winter komt er weer aan

Ik rij ook voor mijn plezier motor, dus in de winter als er sneeuw, ijzel of pekel ligt ga ik lekker in het verwarmde koekblik zitten.
Zijn er dagen dat het wel schoon is (gelukkig genoeg) dan ga ik gewoon lekker :]
 
In frisse lucht (~10 graden celcius) rijden lijkt me nou juist leuker dan die hitte (30+ celcius). Goed aankleden, gas erop, rijden maar! :]
 
ha motor gekken.
wat vinden jullie er van de zomer is bijna weer voorbij en de herfst staat voor de deur.
ik rij zelf niet in de winter omdat ik echt alleen voor de hobby motor rij.(mooi weer rijder)
ik zit nu natuurlijk flink te balen dat de zomer bijna weer voorbij is.
en jullie?? ;(


nou zeg, we hebben nog ff...
 
We hebben idd eerst nog de herfstmaanden voor de duer, waarin nog best kan worden gereden.

Ach, en als de sneeuw, en de ijzel en de pekel eenmaal in is getreden, kun je je gewoon vermaken met verbouwen van en sleutelen aan de 2-wieler :Y
 
Voordat je het weet is de winter weer voorbij, en zitten we weer met dat warme weer :( Dan weer voordat je het weet zitten we weer in de winter :( voordat je het weet zitten we weer in de zomer... Voordat je het weet ben je oud en seniel, kun je nooit meer motorrijden, das pas erg B|
 
So what. Dan zweet je tenminste niet uit je pak. Lekker hoor. Ik heb de afgelopen 4 jaar mijn motor in totaal 8 dagen niet gebruikt vanwege sneeuw. Voor de rest nergens last van :)

Laat de kou maar komen hoor.
 
eindelijk de winter voering is testen _O-

geen probleem met de kou allen als de omstandig heden door sneeuw of dergelijke te erg worden blijft hij op stal... dan word het wel jammer natuurlijk :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan