Dijkracers op MF ?

Mijn hoogste snelheid op de dijk

  • 60kmph

    Stemmen: 2 2,8%
  • 80kmph

    Stemmen: 4 5,6%
  • 100kmph

    Stemmen: 7 9,7%
  • 120kmph

    Stemmen: 9 12,5%
  • 140kmph

    Stemmen: 12 16,7%
  • 160kmph

    Stemmen: 7 9,7%
  • 180kmph

    Stemmen: 22 30,6%
  • Ik ben rossi en ik harder, namelijk....

    Stemmen: 9 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    72
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar iemand die een rondje A10 aandurft.
Ouderwets zonder kenteken.
Tegenwoordig is het moeilijk om een beetje vatzoenlijk tegenstand te vinden.
Misschien vind ik hier een waardige tegenstander eventuele andere routes zijn altijd van harte welkom.
 
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar iemand die een rondje A10 aandurft.
Ouderwets zonder kenteken.
Tegenwoordig is het moeilijk om een beetje vatzoenlijk tegenstand te vinden.
Misschien vind ik hier een waardige tegenstander eventuele andere routes zijn altijd van harte welkom.

:o


Moet je wel ff onboard cam meenemen :}

Moet je ff topicje openen 8-)


 
Ja heb ik al eerder geprobeerd maar hoe krijg je al die trillingen uit je belld en zeg geen pen cam want weet je hoe duur die krengen zijn.
 
Yup, modder en stront enzo :( Klote boeren, kunnen ze niet ergens anders gaan rijden met hun tractor :+ 8-)

als er geen boeren waren dan zouden we dat spul moeten eten wat al die buitenlanders meenemen. dan zou je nu pindaplukker zijn ofzo, dus wees blij dat ze er zijn, dat ze de weg smeerig maken met hun landbouwvoertuigen das wel jammer ja, maar dat zul je maar moeten accepteren.

en zo niet dat toch :+
 
ook mijn eerste (en laatste) op die dijk :+

maar die foto's in de openingspost geven geen goed beeld van een echte dijk... B|

een echte dijk is een lappendeken van slecht/waardeloos/geen asfalt, ligt vol met grind ,als je mazzel hebt want, meestal ligt er ook nog een laag stront/modder van respectievelijk koeien en trekkers overheen, verder zijn op de dijken hier in de buurt van Hoorn, 90% van de bochten steke-blind...

dus...

morgen ga ik weer ff lekker op en neer :9



Grind houdt je scherp :9 binnenkort maar weer avondjes Marken Thun? })
 
Racen op dijkjes is spannend, je weet nooit wat je tegen kan komen :? Maar als je eenmaal foto's hebt gezien van iemand die met 120+ door het schapengaas is gegaan(patatsnijder) dan bedenk ik me toch nog wel even.
 
--> Hier sluit ik me volledig bij aan

Ivokim,

Ben het eigenlijk wel met je eens...........
Ik heb niet dit hele topic gelezen maar "diegene" zullen zich binnenkort wel melden. Ik ga toch regelmatig die dijk uit (en niet eraf) en moet toegeven ook weleens met 70 t/m 85 km/h. Maar 90+ op die dijken (met modder, grid en stront)
Dat doe je daar nie?

Drinken - check
Chippies - check
Hap }) - check

Ik steun je,

Groet WimV65
 
Hangt van de dijk af, maar ik reed de zaterdag voor de Megameeting met een groepje medeGSers over de Lekdijk, waarbij ik volgens mijn achterligger over de natte dijk reed alsof ie droog was - met 140+... Mijn topsnelheid is nog steeds 163, maar dat record hoef ik voorlopig niet te verbeteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan