Dorna gaat door met de sloop van de Superbike

Ik denk net zoiets al vorig jaar, vaak 6e of 7e, met af en toe een uitschieter naar voren.
Misschien voelt Nicky zich net zo goed als Rea op de Honda.
En dan kan Michael zich er een beetje aan optrekken.
Guintoli was niet zo los op het ding.. wat uitschieters daargelaten. :)
 
Als je van racen houd, etc. En of van der Mark nu 3 rijdt of 10..... Dan ga je toch?
Zo vaak komen geen grote wedstrijden naar Nederland.

Wel een beetje Nederlands om te gaan zeuren.

En ja, het is allemaal anders. Bewust zeg ik anders, niet minder. Sommige mensen winnen wat, anderen verliezen wat.



Maar het is simpel. Je gaat, of niet. Je wil races zien, of niet. Een kaartje kost evenveel als een dagje rijden aan benzine. Dat kunnen de meesten zich ook gewoon veroorloven. Kom op.

Het is inderdaad net hoe je het bekijkt. En goed dat er gerelativeerd wordt. Als je het vergelijkt met een gemiddeld concert, dan worden we bij het racen zwaar verwend!

Concert: Gemiddeld 2 uur tegen gemiddelde prijs van E 80,-
WSBK dag: 4 races gedurende een hele dag en een stuntteam tegen E 49,-

Maar blijf erbij dat het weghalen van een hoofdrace op de zondag een te uitgekookt commercieel idee is. En het staat ook nog eens haaks op de nieuwe programmering van de TT van Assen. Want die gaat juist naar de zondag. Want dan komen er meer mensen. Althans dit werd zo naar buiten gebracht door de hogere heren zelf, vorig jaar.
 
Ik ga niet voor 1 dag naar assen.

normaal ging ik altijd 1 dag van tevoren richting assen.
overnachten in de buurt en 's morgens redelijk uitgerust naar het circuit (de avond voor de races is het vaak te gezellig...)

vaak een dag na de races weer terug.

nu moet ik dus een extra vrije dag opnemen.
een extra overnachting
en beide dagen op het circuit met wel erg weinig actie op de baan.
 
€ 60.- voor drie (3) dagen!
En dan mag je nog in de weg lopen op het Paddock ook.
Door alle wel of niet zo interessante races tijd zat voor de natjes en droogjes en dat
Paddockwandelen.
Vier nachten in een tentje kom ik de week daarna wel weer te boven.
Nu de maatjes nog even ompraten of toch maar naar Mann?
 
Zit nog ff naar het programma te kijken op de wsbk site maar het is echt rete slecht,beide dagen zijn eigenlijk het aanzienreizen niet waard.
Denk dat ik alleen zaterdag eens langs ga
 
Laatst bewerkt:
Grappig om te zien hoe mensen bieden |(

Eerste bod; €1-, vervolgens als tweede bod, €50,- :N
En maar lopen bieden, in plaats van wachten tot de laatste minuut.

het nut om steeds met 1 euro te gaan opbieden ontgaat mij trouwens ?? Iedereen ziet dat ze constant tussen de 55 en 65 weg gaan dus waarom zou je jezelf voor de gek houden en veel minder bieden ?? Laatste minuut gaat het gewoon los...

Heb trouwens 2 kaarten weten te bemachtigen *O* *O*
 
Zit nog ff naar het programma te kijken op de wsbk site maar het is echt rete slecht,beide dagen zijn eigenlijk het aanzienreizen niet waard.
Denk dat ik alleen zaterdag eens langs ga

Eensch :Y ... alleen ga ik op de vrijdag en kijk de races op de beide dagen voor de buis ( zie je van de race en inhaalacties sowieso het meest .. tenzij je voor een big screen langs de baan zit ). Als je gaat voor de maximale tijd motoren op de baan ( met hobby fotograferen logisch ) dan is de vrijdag de beste dag. Dat was voor mij daarom een logische keuze :Y De zaterdag en zondag zie ik een uur of 2 minder motoren en lange onderbrekingen -O- Wie dit heeft bedacht en met welke achterliggende gedachte :?
 
Laatst bewerkt:
Van 7 races op zondag naar 4 B|
Jammer dan,kom zaterdag wel even snuffelen voor 2 tientjes,zie toch nog een sbk race en ben ook nog op tijd weer thuis :P
 
Ik ga dit jaar maar eens overslaan. Twee en half uur op de motor om 2 races te zien is mij te gortig.
Waarom niet bij voetbal de eerste helft op zaterdag en de tweede helft op zondag?
 
Voor mij is het 170km enkele reis maar ga toch wel een dagje.
Gelukkig hebben we nog het BSB,wat mij betreft het nieuwe WSBK.
 
Ik ben de afgelopen jaren naar de WSBK geweest en sla het dit jaar over. Ik woon in Amsterdam en ga daar niet overnachten en ook niet 2 dagen op en neer rijden.

Dit jaar krijg ik dus minder dan voorgaande jaren. :W

Vorig jaar ook naar de GP geweest en dit jaar dan maar enkel de GP.

Heel jammer want ik vind de superbikes en supersports gewoon rete gaaf om te zien knallen.
 
Toch maar even eurosport2 erbij genomen... 9,95 voor tv royaal pakket bij Ziggo.

Eurosport player kun je niet opnemen. En bijna even duur.

Voorheen was het 15 euro voor het tv extra pakket. Dat is nu veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan