DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Niet alleen door het zonnestraaltje werden de moto's van stal gehaald, het is ook 1 maart geweest wat voor velen einde winterstop van de verzekering betekent.
 
O zou dat het zijn..... 🤔 dacht dat het aan de zonnestraaltjes lag...


... Zit te denken of ik misschien ook eens een "DTR-Iron butt" versie moet maken/plannen....
1646559529531.png


Al word het met de huidige benzine prijzen denk ik eerder een rondje richting het zuid/(zuid)oosten....
 
20 Maart,
9.30 verzamelen Makro Best.

10.00 vertrek.

191KM.
Tanken bij vertrek/eindpunt.
Koffie (to go) stop bij Mr van Eijck
Lunch bij de Snackbar in Helvoirt.

GPX Hier te vinden:
(even een "bump" van het bericht zodat ie makkelijk te vinden is....)
 
Dan zou je de Afsluitdijk ook moeten meenemen ;-) Nog een paar km erbij
1646563895311.png

Afsluitdijk al eens met een ander ritje gehad... die vond ik toch minder leuk....


Zuid-ZuidOost zit ik eerder aan het volgende rondje te denken:
1646564406477.png


Met misschien wat aanpassingen...
Deze route al eens met @Diaantje gereden... _O-
Hebben goed kunnen lachen.
 
Ooooooh zadelpijn 🤣🤣🤣
Ik herken dat '( Bij deze routes zie ik het aantal km's zo gauw niet staan, maar ik vermoed dat het er heel wat zijn. Ik vind voor één dag een rondje van pakweg 150 km voldoende, de benzineprijzen nog daargelaten. Het moet ten slotte wel leuk blijven en er moet tijd zijn voor gezelligheid op een terras e.d.
 
Ik herken dat '( Bij deze routes zie ik het aantal km's zo gauw niet staan, maar ik vermoed dat het er heel wat zijn. Ik vind voor één dag een rondje van pakweg 150 km voldoende, de benzineprijzen nog daargelaten. Het moet ten slotte wel leuk blijven en er moet tijd zijn voor gezelligheid op een terras e.d.
Ja @Okami_Xci en ik hebben toen wel flink doorgereden. Wel wat stops en ook een keer een terrasje maar het was een flinke rit. Wel heel erg leuk!!
 
Ik herken dat '( Bij deze routes zie ik het aantal km's zo gauw niet staan, maar ik vermoed dat het er heel wat zijn. Ik vind voor één dag een rondje van pakweg 150 km voldoende, de benzineprijzen nog daargelaten. Het moet ten slotte wel leuk blijven en er moet tijd zijn voor gezelligheid op een terras e.d.
150 km haal je al snel hoor? Ik weet niet meer hoe lang de veluwe rit vorig jaar was?
Of bedoel je naar de :]rit toe:+
 
150 km haal je al snel hoor? Ik weet niet meer hoe lang de veluwe rit vorig jaar was?
Of bedoel je naar de :]rit toe:+
Nee, het is exclusief ernaartoe en weer naar huis. De Veluwerit was iets van 175 km dacht ik en de Brabantrit 200. De Veluwerit was prima, 200 vond ik te veel, ook omdat ik nog weer 100 km naar huis moest. Toen ik thuis kwam was ik blij dat we geen sloot in de buurt hebben anders had ik het apparaat daarin geschoven ...
En bij de Veluwerit vond ik het het meest vervelend dat het bij het eindpunt in Hoenderloo zo druk was bij die ijstent.
 
Nee, het is exclusief ernaartoe en weer naar huis. De Veluwerit was iets van 175 km dacht ik en de Brabantrit 200. De Veluwerit was prima, 200 vond ik te veel, ook omdat ik nog weer 100 km naar huis moest. Toen ik thuis kwam was ik blij dat we geen sloot in de buurt hebben anders had ik het apparaat daarin geschoven ...
En bij de Veluwerit vond ik het het meest vervelend dat het bij het eindpunt in Hoenderloo zo druk was bij die ijstent.
Ja echt super naar mijn zin gehad toen met jullie allen, was echt leuk ( zolang ik er achter aan kon rijden 🤗), top opgezet en gezellig.
Kan niet wachten tot 20 maart.
Ijs had ik toch geen zin in toen 😇
 
Nee, het is exclusief ernaartoe en weer naar huis. De Veluwerit was iets van 175 km dacht ik en de Brabantrit 200. De Veluwerit was prima, 200 vond ik te veel, ook omdat ik nog weer 100 km naar huis moest. Toen ik thuis kwam was ik blij dat we geen sloot in de buurt hebben anders had ik het apparaat daarin geschoven ...
En bij de Veluwerit vond ik het het meest vervelend dat het bij het eindpunt in Hoenderloo zo druk was bij die ijstent.
Zijn meer ijstenten in die regio (IJstijd Garderen, Voorhuizen, Ome Ko.. ;-)
 
IJs was niet bijzonder hoor, hooguit het beste ijs van NL en die verse aardbeien 🍓 waren ook alleen maar vers en lekker 😄 dus jullie hebben niets wereldschokkends gemist 🤣🤣🤣

(Of ben ik nu in de war met een andere DTR rit waar niemand (op één na) ijs had gegeten?
😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan