DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Bedankt @Okami_Xci ! Hoe wil je de koffie kosten van me ontvangen?

Als ik nog een tip mag geven: doseer wanneer je wel/ niet rustiger rijdt nadat de groep uit elkaar valt bij stoplicht/ rotonde e.d. De rijders achterin vinden het helemaal niet erg om even bij te moeten trekken O-). De meeste hebben de route op de navigatie en vinden de rest wel weer terug.

Bij een gesloten spoorweg overgang wel fijn dat je even wachtte :+
 
Voor wie nog niet heeft voldaan:

Via tikkie is .

This link is valid until 3 April
1647880484635.png
 
Ik heb nix besteld.
Derhalve van mijn kant ook geen betaling.:9

Omdat we niet eens binnen mochten, was ik er direct al klaar mee.:X
Voor mij hadden we direct kunnen vertrekken.
Niet apart kunnen betalen komt daar dan nog eens bovenop.:(

Kortom: Wij waren daar gewoon niet welkom.
Ballentent. Nooit meer heen gaan!
 
Laatst bewerkt:
@Okami_Xci Is geregeld, dank!

Mooi ritje zo, met recht een 'kouwe klauwen'-tocht, bij thuiskomst vrij lang onder de hete douche moeten staan om weer gevoel in bepaalde onderdelen te krijgen. :+ Zowaar zelfs een aantal sneeuwvlokken aan de start, moet niet gekker worden. _O-
 
Zowaar zelfs een aantal sneeuwvlokken aan de start, moet niet gekker worden. _O-
Maart roert z'n staart, ik ga zo de W650 uitlaten, kan zo maar 20 8-) graden worden strakjes.


En even wat anders, sinds de AVB heb ik nooit een noodstop hoeven maken, tot gister dan. De chauffeuse van een dikke BMW voor me bedacht plotsklaps dat ze de winkel waar ze langsreed wou bezoeken. Dus uit 't niets vol ( en écht vol) in de remmen !
Alleen had ze die motorfiets achter haar niet gezien :X:X:X. Nou is m'n W650 uit 2003 en heeft geen ABS, enkele schijf voor en trommeltje achter. Gangetje was tegen de 60km/h en dan komt zo'n BMW heel snel dichtbij. Maar gelukkig voldoende afstand en netjes kunnen remmen, had zelfs een metertje of 2 speelruimte.

2020-03-22-dsc01110b.jpg-waarschuwingsbord-002-jscms.jpg


Da's dus veuls te weinig ... :]

gr. Leo
 
Laatst bewerkt:
🤔 Voor welke reden? 😠
Tsja, waarom:?

Ik denk dat de reden was dat ze ons gewoon niet binnen wilden hebben.
Dat de hele tent gereserveerd zou zijn is gewoon bull-shit. (op zondag-ochtend?)
In de tijd dat wij er waren ie er NIEMAND binnengekomen als nieuwe klant.
Toen wij vertrokken waren er nog net zoveel lege tafels als dat wij aan zijn aangekomen.

Daarom: Café 'meneer van Eijk' in Oisterwijk kan worden doorgestreept.:X
 
Ja, klopt.
Meerdere frituur-ovens gelijktijdig warm houden wordt met huidig energie-tarief iets te prijzig.
Voorheen hun energie-rekening van €600 per maand is nu naar €2000 per maand gegaan. Oef!!
Maar dat merken wij als klant ook aan de prijs van de consumptie.
Voor een simpel patatje pinda was ik bij hun €4.10 kwijt. Overigens was de friet wel van uitstekende kwaliteit.:t
 
Ja, klopt.
Meerdere frituur-ovens gelijktijdig warm houden wordt met huidig energie-tarief iets te prijzig.
Voorheen hun energie-rekening van €600 per maand is nu naar €2000 per maand gegaan. Oef!!
Maar dat merken wij als klant ook aan de prijs van de consumptie.
Voor een simpel patatje pinda was ik bij hun €4.10 kwijt. Overigens was de friet wel van uitstekende kwaliteit.:t
Vreemd, patat mayo is € 2,70... :?
Maar let op, het is geen fabriekspatat/fabrieksfriet (uit een zak/doos á la McCain/Aviko) hé.

 
Vreemd, patat mayo is € 2,70... :?
Maar let op, het is geen fabriekspatat/fabrieksfriet (uit een zak/doos á la McCain/Aviko) hé.

Kleintje.
+1 euro voor middel.

Frietje satesaus
klein: 3.10
middel weer +1 euro
groot +2,20 (zou dat bovenop die middel prijs zijn? :+ )


-----------------------

Desalniettemin, smaakte prima.
Bedankt iedereen voor de gezelligheid.
 
En bedankt.... net 07:00 uur en trek in friet :9~8)7
En wat is het probleem?

Eigenlijk kan je beter 's ochtends/ 's middags warm eten... en dan 's avonds een lichte maaltijd...
Gezien je overdag na het wakker-worden de meeste energie nodig hebt om de dag door te komen.

Na het avond-eten zijn de meeste mensen niet meer heel actief, dus al het energie in het eten word opgeslagen voor de volgende dag... want een "licht ontbijt" is meestal niet energie-rijk, dus komt je lichaam te kort.....
 
Allemaal relatief, zo veel eten heb je helemaal niet nodig, we eten hier overwegend veel te veel en te vaak te ongezond etc.

Tevens leert je lichaam omgaan met minder voeding op dagdagelijkse basis, je energie levels kunnen veelal nog beter zijn omdat je insulinespiegel stabieler is en voeding wordt veel efficiënter gebruikt.

Vele mensen denken dat ze honger hebben, niets is minder waar..trek misschien, chemische reacties in het lichaam ( hersenen) zeker..maar echt honger? Nah..in Nederland niet zo snel.
 
Kleintje.
+1 euro voor middel.

Frietje satesaus
klein: 3.10
middel weer +1 euro
groot +2,20 (zou dat bovenop die middel prijs zijn? :+ )


-----------------------

Desalniettemin, smaakte prima.
Bedankt iedereen voor de gezelligheid.
Zeg niet dat je geen gelijk hebt, vergelijk het enkel met de prijslijst!

Die zegt mij wat anders, en als ze zoveel duurder zijn geworden dan rijdt ik niet meer om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan