Duurdere benzines onzin

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Nu op Kassa.

na testen blijkt het onzin...
Geen reinigende werking, geen zuiniger verbruik

en nu ? O-)


"We" worden weer genaaid :/
 
"we" worden helemaal niet genaaid, er wordt gewoon een marketing-luchtbelletje doorgeprikt. En volgens mij kun je overal waar je die premium-benzines tankt ook de gewone benzine krijgen. Dus gewoon de reclame negeren en de gewone peut erin en klaar.
 
Laatst bewerkt:
"we" worden helemaal niet genaaid, er wordt gewoon een marketing-luchtbelletje doorgeprikt. En volgens mij kun je overal waar je die premium-benzines tankt ook de gewone benzine krijgen. Dus gewoon de reclame negeren en de gewone peut erin en klaar.

daarin heb je gelijk.
we worden voorgelogen is de juiste term.

Zelf tankte ik het toch al niet.


Zat net een vrouw in de studio, die, voordat de resultaten bekend werden nog vrolijk zegt "ik heb het gevoel dat het wel werkt"

nadat de resultaten bekend werden, werd aan haar nog even het fenomeen Placebo uitgelegd ;) :+

toch lullig ;)
 
Laatst bewerkt:
Je wordt alleen 'genaaid' als je al die onzin geloofd. Ik heb anders nog wel een neef in de UK die nog een motor wil kopen, maar hij is nu op vakantie in Nigeria. We kunnen wel wat regelen toch? Hij is bereid de vraagprijs te betalen :)
 
Je wordt alleen 'genaaid' als je al die onzin geloofd. Ik heb anders nog wel een neef in de UK die nog een motor wil kopen, maar hij is nu op vakantie in Nigeria. We kunnen wel wat regelen toch? Hij is bereid de vraagprijs te betalen :)
_O- _O-







:+
 
Nu op Kassa.

na testen blijkt het onzin...
Geen reinigende werking, geen zuiniger verbruik

en nu ? O-)


"We" worden weer genaaid :/
Vorige week ofzo bij de Keuringsdienst van Waarde. Kan Kassa niet ff zn eigen onderwerpen verzinnen ofzo? :+
 
Tot op bepaalde hoogte kloppen de verhalen wel..............de andere kant op.
Ik heb in den beginnen toen shell V power net op de markt was eens moeten tanken en was genoodzaakt dit spul erin te gooien( ford V8 met hoge compressie).
Toen begon het gedonder,een hoop gepingel,niet mooi stationair lopen,verlies van power.

Dit eens besproken met medeliefhebbers van opgevoerd spul, en dit werd bevestigd,v power is een leuke naam voor een serie op nickelodeon,verder niet.....
 
Vorige week ofzo bij de Keuringsdienst van Waarde. Kan Kassa niet ff zn eigen onderwerpen verzinnen ofzo? :+

inderdaad, Kassa wilde lekker goedkoop scoren.

Er zijn echter wel brandstofadditieven die wel werken. ( of het dan helemaal brandschoon wordt....... maar wel minder vuil)

Was ooit in DLd getest met een audi A8, de ene cilinderbank met V-power en 1 bank zonder.

Het hangt er ook erg vanaf of je motor zich aan kan passen aan de brandstof ( hoe beter dat geregeld wordt, des te meer profijt je er van kan hebben.
 
Volgens mij hebben ze die benzine's in de markt gebracht toen half nederland met een tankpas begon rond te rijden.

De baas betaalt, dus wtf. En V-power klinkt cool.
 
Laatst bewerkt:
Dus dat de tuners zeggen "bp ultimate erin" is onzin? Of hebben deze toch een hogere klopvastheid, teminste dat is zowat de enige reden waarom ik kan bedenken dat ze dit zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben ze die benzine's in de markt gebracht toen half nederland met een tankpas begon rond te rijden.

De baas betaalt, dus wtf. En V-power klinkt cool.

Van de baas mag je niet zomaar alles tanken, meestal alleen diesel of 95
 
Volgens mij hebben ze die benzine's in de markt gebracht toen half nederland met een tankpas begon rond te rijden.

De baas betaalt, dus wtf. En V-power klinkt cool.
De baas vraagt je ook vriendelijk om gewoon euro95 in de tank te mikken, bij voorkeur niet naast de snelweg.
 
Dus dat de tuners zeggen "bp ultimate erin" is onzin? Of hebben deze toch een hogere klopvastheid, teminste dat is zowat de enige reden waarom ik kan bedenken dat ze dit zeggen?

ultimate is één van de weinige brandstoffen die nog op octaan98 zitten, de andere premiums zijn 95 geworden.

Gulf heeft nog enkele tankstations met octaan 100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan