onzin regel DB

En toch kreeg de voorrijder/marshall op Assen de zwarte vlag met zijn 100% originele CBR1000rr-SP1 wegens overschrijding geluidsnorm...
Dan kunnen we er beter mee stoppen ,ben je in feite vogelvrij ,en dat dan op Assen ook nog "t mekka van de motorsport" '(
 
Met alle elektronica in je helm geen probleem, BT en maar streamen van jankende 4-cilinders of ploffende chemische toiletten.... :+
 
Iemand nog een mooi geluidje , t snorren van een föhn telt niet

Langzaamloper, 1 cyl kromhout diesel in een boot.
Filmpje start bij starten motor, heb je tijd moet je er even voor kijken, zo'n diesel duurt even om op te starten.

Ondanks mijn EV vind ik dit machtig mooie techniek die oude diesels 😍 🥰
Prachtig dat dit goed onderhouden wordt.
 

Langzaamloper, 1 cyl kromhout diesel in een boot.
Filmpje start bij starten motor, heb je tijd moet je er even voor kijken, zo'n diesel duurt even om op te starten.

Ondanks mijn EV vind ik dit machtig mooie techniek die oude diesels 😍 🥰
Prachtig dat dit goed onderhouden wordt.
Hier in t dorpje Klarenbeek is 2x p.j een stationaire-motoren show ,proberen ze m ook zo langzaam mogelijk te laten lopen ,dat is leuk :t
 

Langzaamloper, 1 cyl kromhout diesel in een boot.
Filmpje start bij starten motor, heb je tijd moet je er even voor kijken, zo'n diesel duurt even om op te starten.

Ondanks mijn EV vind ik dit machtig mooie techniek die oude diesels 😍 🥰
Prachtig dat dit goed onderhouden wordt.
Leuk, jammer dat hij er tijdens het starten niet wat meer over verteld.
Daarnaast word hij dus gestart met een moderne makita compressor, toch een beetje jammer. ;)
 
het is grappig elke keer als ik iets begin is het 10 pagina's lang :P
ik waardeer wel iedereens mening erover
en ik weet dat we er niks aan kunnen veranderen maar het viel me gewoon op.
PS we moeten met zijn alle naar America emigreren lange wegen mooi weer en lekker gassen
 
het is grappig elke keer als ik iets begin is het 10 pagina's lang :P
ik waardeer wel iedereens mening erover
en ik weet dat we er niks aan kunnen veranderen maar het viel me gewoon op.
PS we moeten met zijn alle naar America emigreren lange wegen mooi weer en lekker gassen
Lange wegen ,rechte ?
 
Nou, ik heb het topic nog eens doorgelopen, maar gelukkig zijn de chips op, ben er wel klaar mee. Slotje is niet aan mij, maar stoppen met volgen wel.
Op naar een interessanter topic.🤣🤣🤣😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan