Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jij bent volgens mij een vriendelijk iemandRaad ik je toch aan int vervolg wat milder uit de hoek te komen en daadwerkelijk eerst eens een aantal topics te gaan lezen.
Ik geloof dat zeker 90% van de jongens (en meiskes) hiero het onderhoud zelf doet,sommigen zijn zelfs niet bang om eigenhandig een revisie te doen....
of dat nu een italiaanse V-twin, een engelse twin, een duitse single of een japanse multi is....
Mocht je na het lezen alsnog denken dat dit publiek ook het jouwe is, welkom dan.
Zo niet, jammer, maar ga dan geen zinloze opmerkingen plaatsen tegen personen die wèl van elkaars kijk/mening kunnen/willen leren.
Doeidoei!
veel leesplezier!
jij bent volgens mij een vriendelijk iemand
tsja, als je niet weet hoe je een simpele motor zoals een engelse 1 pitter moet afstellen en die vastloopt, is er echt iets mis, als je niet kunt sleutelen moet je zeker geen rus nemen,
iedereen zijn ding, ik had alleen ander publiek hier verwacht, wat bij het onderwerp hoorde zeg maar, mensen met brikken en klassiekers die hun onderhoud zelf doen..
Tjees, wat een expert hierverder raad ik mensen met klassiekers af om onderhoud/revisie uit te besteden want 9 van de 10 revisiebedrijven mollen de zooi direct of indirect nog meer(door vb. met te kleine toleranties te werken..)
Wie/wat bedoel je nou met deze vage opmerkingen? Is Ralf z'n BSA vastgelopen en bevalt zijn sleutelwerk aan z'n Dnepr je soms niet?tsja, als je niet weet hoe je een simpele motor zoals een engelse 1 pitter moet afstellen en die vastloopt, is er echt iets mis, als je niet kunt sleutelen moet je zeker geen rus nemen,
Fijn dat jij zo maar aan de langzaam gegroeide definitie van brikken voorbij gaat.iedereen zijn ding, ik had alleen ander publiek hier verwacht, wat bij het onderwerp hoorde zeg maar, mensen met brikken en klassiekers die hun onderhoud zelf doen..
godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
gewoon stoppen met uit je nek lullen.en helemaal zelf cylinder reviseren(in een boorkolom zetten) van je polyfiets?
Raad ik je toch aan int vervolg wat milder uit de hoek te komen en daadwerkelijk eerst eens een aantal topics te gaan lezen.
Ik geloof dat zeker 90% van de jongens (en meiskes) hiero het onderhoud zelf doet,sommigen zijn zelfs niet bang om eigenhandig een revisie te doen....
of dat nu een italiaanse V-twin, een engelse twin, een duitse single of een japanse multi is....
Mocht je na het lezen alsnog denken dat dit publiek ook het jouwe is, welkom dan.
Zo niet, jammer, maar ga dan geen zinloze opmerkingen plaatsen tegen personen die wèl van elkaars kijk/mening kunnen/willen leren.
Doeidoei!
ben ik t helemaal mee eens.
veel leesplezier!
ik wil het neit graag toegeven, maar veel japanse motoren zijn inderdaad erg goed. vooral die suzuki GS blokken zijn taai...
maar is een motor meteen een brik of klassieker als hij ouder dan 10 jaar is?
Nogmaals, er is op dit forum gedurende 2 jaar langzaam een soort van definitie gegroeid van wanneer 't een brik is.maar is een motor meteen een brik of klassieker als hij ouder dan 10 jaar is?
Op woensdag 12 mei 2004 13:08 schreef mcvdmvs het volgende: de meeste brikkers rijden brik omdat dat fun is.