Een echte design klassieker: de APRILIA MOTO'6.5 (totaal 6129 geproduceerd)

Moto65Man

MF'er
22 mei 2017
201
30
64
Gouda
www.moto65.nl
Als hij zo lang heeft stilgestaan is het sowieso verstandig alle vloeistoffen te vervangen (koelvloeistof, olie, remvloestof). Oliefilter is gewoon nieuw te bestellen.

Maar als je een beetje handige sleutelaar bent, zou ik de motor (behalve het blok) zo veel mogelijk demonteren wat lukt. Dan iedere onderdeel goed schoonmaken (en indien nodig bijwerken). Lijkt omslachtig, maar je komt altijd iets tegen wat beter kan. Slijtagedelen zijn vooral de tandwielen, maar daar zal je geen last van hebben met zo weinig kilometers.

• Like
Waarderingen: CoeXisT

S_Idema

Rookie
23 mrt 2015
5
0
24
Lochem
Ja is echt een leuke fiets. M'n vader heeft er eentje waar ik zelf ook wat kilometertjes op gemaakt heb en moet zeggen dat het echt heerlijk rijdt. Helaas moet ie, vanwege nieuwe ambities toch ruimte gaan maken voor wat anders dus mag de Moto 6.5 met 12k kms in de verkoop. Voor de geïnteresseerde heb ik hier een linkje van de advertentie. Hier staan ook de gegevens in waarop ik bereikbaar ben.

Gr. Sjoerd

Moto65Man

MF'er
22 mei 2017
201
30
64
Gouda
www.moto65.nl
Een rit op de Aprilia MOTO 6.5 geeft iedere keer een verrassing. Steevast wordt ik aangesproken als ik ergens sta. Of het nu een benzinepomp is of 'zomaar'. Afgelopen zondag was het prachtig motorweer en samen met een goede vriend kriskras door Amsterdam en omgeving gereden. Tijdens een pauze op de Dam werden weer eens aangesproken door geïnteresseerden. Ja de Moto 6.5 blijft tot de verbeelding spreken.....

Bijlagen

• Like
Waarderingen: nampus