Eerste les gehad...Nu al verslaafd

Ja mijn eerste les was ook kicken. Wilde ook gelijk mijn rijbewijs halen :] . Maar wat een luxe, meteen 2 nieuwe motoren kopen als je je rijbewijs hebt :} . Ik begrijp dat het in elk geval een Ducati wordt.


Heb nu ook 4 lessen gehad, echt helemaal top kan niet wachten tot ik het papiertje heb om volgend jaar eindelijk zelf eenste rijden naar de TT en het Suerbike weekend!!!! :]
Da's zeker mooi werk :] . Ik heb vorig jaar voor het eerst zelf naar de superbikes gereden. Een tip: Zorg dat je uitgeslapen bent, want als je bij het circuit bent ben je een kapot. Je moet héél erg goed opletten in de drukte. 2 rijen auto's en 2 rijen motoren er tussendoor is niet vreemd. En dan wil er nog wel eens een auto de boel gaan blokkeren enzo. En nog veel meer van dit soort situaties.
 
Als je nog geen autorijbewijs hebt mag je niet lessen zonder eerst je theorie te halen. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je op een motor gelijk ook al juridisch de bestuurder bent in tegenstelling tot autorijlessen waarbij de instructeur juridisch de bestuurder is. Of iets dergelijks ;) .

Dat is het helemaal ik heb indd mijn auto rijbewijs nog niet en begin meteen met motor.
 
Op dinsdag 09 september 2003 11:43 schreef VTR 250 het volgende:
Ja mijn eerste les was ook kicken. Wilde ook gelijk mijn rijbewijs halen :] . Maar wat een luxe, meteen 2 nieuwe motoren kopen als je je rijbewijs hebt :} . Ik begrijp dat het in elk geval een Ducati wordt.


Het worden i.i.g. 2 ducati's :} Op een gegeven moment moet je jezelf eens verwennen met leuk speelgoed. Ik heb er nu al zoveel jaren van gedroomd :z dat het eindelijk eens mag gebeuren... En zeg nou zelf, Wat is stoerder dan je meisje op een Ducati Monster ??? *D
 
Dat is het helemaal ik heb indd mijn auto rijbewijs nog niet en begin meteen met motor.

ja kan alleen zeggen dat ik het niet hier mee eens ben! Koekblik heb je nou eenmaal vaker nodig voor werk ofzo dan een motor. Bij mij op m`n werk worden mensen zonder koekblik bewijs niet eens aangenomen. Ik zou zeggen, eerst auto dan motor. Als je auto rbw hebt haal je de motor in no-time.
 
Geduld geduld.....komt allemaal goed.... :) en dan maar eens afspreken als je je monster hebt....... :}

For the mean time groups.msn.com/DucatiMonsters/_whatsnew.msnw

:9~
Lijkt me een heel strak plan :} En geduld is inderdaad een schone zaak (zeker als het daarna beloond wordt met ducjes....)
Die site hou ik inderdaad in de gaten... is helemaal :9~ Kunnen we gelijk ideeen opdoen over de extra's die erop moeten... CARBON !!!
 
Het worden i.i.g. 2 ducati's :} Op een gegeven moment moet je jezelf eens verwennen met leuk speelgoed. Ik heb er nu al zoveel jaren van gedroomd :z dat het eindelijk eens mag gebeuren... En zeg nou zelf, Wat is stoerder dan je meisje op een Ducati Monster ??? *D

je meisje op een 916/748? :+
 
Maarre, nu wij toch lekker bezig zijn. Even een prijs en vergelijk testje???

Ik trap wel ff af: 34 uien voor 1 uur les.

Dat is wel erg goedkoop ik moest 39 Euro's per uur betalen en jij maar 34 uien a 0,15 eurocent is 4,60 euro voor een Uur lang :+

Op dinsdag 09 september 2003 00:37 schreef -=Peter=- het volgende:
37 Pleuro's een uur en 76 PLeuro's twee uur. Instructeur rijdt vrijwel altijd op de motor mee.

Dus als je 2x 1 uur doet ben je goedkoper uit dan een blok van 2 uren :?
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste les was echt super!
Ik betaal 52 euri voor 1,5 uur!

En dan is morgen de grote dag!!!! Zakken of Slagen......hoop het laatste, zal denk het eerste worden! :X
 
ja kan alleen zeggen dat ik het niet hier mee eens ben! Koekblik heb je nou eenmaal vaker nodig voor werk ofzo dan een motor. Bij mij op m`n werk worden mensen zonder koekblik bewijs niet eens aangenomen. Ik zou zeggen, eerst auto dan motor. Als je auto rbw hebt haal je de motor in no-time.

Hier heb je helemala gelijk in , maar helaas is de situatie voor mij wel wat anders ik zal de komende jaren nog wel student zijn, ook moet ik alles uit mijn eigen zak financieren en er staat bij ons geen auto voor de deur :( . Daarom heb ik deze keuze gemaakt :P
 
De eerste les herinner ik nog wel, die was niet zo spectaculair meer nadat ik achter bij ons op het erf al op mijn pa's fiets rondjes heb gereden. De eerste keer dat ik toen het gas lostrok kon ik me nog wel herinneren.
Ging maar tot de 25-30 miles of zo maar het gaf al zo'n een lekker gevoel :) Toen wist ik zeker dat ik meteen met lessen wou beginnen. Ook mede omdat 2 keer bijna mijn wielen onder me vandaan waren geschoten door verkeerde remtechnieken.

Heb nu al 4x2uur a 360 pleurie per 10 uur gehad. En het gaat steeds beter. Hoop binnekort al lekker lange afstanden te kunnen toeren en een keertje op de autobahn te gaan, heb geen windshield op de ER5 dus dat gaat nog leuk worden :)
 
Hoi

leuk dat jullie samen zijn begonnen
Ik ben zo'n persoon die het jullie allemaal moet leren :]
en dat moeten is in mijn geval een hoop lol hebben
meer lol dan lesgeven aan aanstaande "koekblikken" rijders
 
Joker Motor!

vraagje aan een leraar :)


Is het waar dat je 1 oefening mag missen (lees fout doen) tijdens de bijzondere verrichtingen?

ben benieuwd, wat die 3 rondjes en dat porrtje mislukken wel eens bij mij....rest is geen probleem, en rijden zelf ook niet.

bedankt voor je antwoord!

Rob
 
Hoi

leuk dat jullie samen zijn begonnen
Ik ben zo'n persoon die het jullie allemaal moet leren :]
en dat moeten is in mijn geval een hoop lol hebben
meer lol dan lesgeven aan aanstaande "koekblikken" rijders
Is inderdaad heel leuk. (lees: veel leuker dan koekblik rijden) Ik vond het koekblik-gebeuren ook wel leuk (vind het nog steeds leuk om auto te rijden), maar mijn vriendin vond daar niks aan. Het is dan ook meer noodzaak (die auto), want soms heb je je B-rijbewijs gewoon nodig (ik zeker voor mijn werk). Motor rijden doen wij puur voor de lol !!! Waarschijnlijk is het daarom veel leuker :)
Dat lijkt me als instructeur ook leuker (volgens mij gaat iedereen motor rijden voor de lol en niet uit bittere noodzaak)
 
Flavio!

idd! :) kijk naar mezelf....ben 55 jaar, heb eigenlijk alles (incl een snel blik :) maar..motorrijden is ..geweldig! het gevoel is niet te beschrijven!

dus...noodzaak? NEE plezier? YES! ik ga nog maar eens wat oefenen vandaag op mij ZZR600 ...mag wel niet, maar..is toch best makkelijk als je het een beetje bijhoud! en..13 oct eindelijk examen!

Rob :}
 
Is inderdaad heel leuk. (lees: veel leuker dan koekblik rijden) Ik vond het koekblik-gebeuren ook wel leuk (vind het nog steeds leuk om auto te rijden), maar mijn vriendin vond daar niks aan. Het is dan ook meer noodzaak (die auto), want soms heb je je B-rijbewijs gewoon nodig (ik zeker voor mijn werk). Motor rijden doen wij puur voor de lol !!! Waarschijnlijk is het daarom veel leuker :)
Dat lijkt me als instructeur ook leuker (volgens mij gaat iedereen motor rijden voor de lol en niet uit bittere noodzaak)

Bij mij is het deels noodzaak deels plezier ;) zoals ik al eerder heb uitgelegd hehe :P , naja zonder RBW overleef ik het anders ook wel daar niet van :9
 
Bij mij is het deels noodzaak deels plezier ;) zoals ik al eerder heb uitgelegd hehe :P , naja zonder RBW overleef ik het anders ook wel daar niet van :9
Ik kan me wel voorstellen waarom je eerst je A :] rijbewijs haalt. Veel leuker !!! :} Dan moet (lees: mag en kan) je wel altijd op de motor... Kicken !!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan