TedLasso46
Auribus teneo lupum.
- 21 nov 2007
- 32.095
- 63.376
Allemaal eigen keuzesDat is een beetje lastig met haar werklocatie, tijden en een kindje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Allemaal eigen keuzesDat is een beetje lastig met haar werklocatie, tijden en een kindje.
Ja, maar openbaar vervoer is geen optie als je voor de brandweer met hele vroege diensten zit.Allemaal eigen keuzes
Tijd voor een andere garage lijkt me.
Ik weet hoe mijn dochter van haar stuk is bij rekeningen uit de garage.
Het moet gebeuren.
Je kan weinig aan de feiten doen.
Buiten garages die de hele wereld er bij halen.
Remblokken die makkelijk twee jaar mee kunnen vervangen bij de APK.
Bandje vervangen wegens over de stoep inparkeren.
Beetje slijtage.
Dat dan weer wel jaEn toch is er een heel topic voor met mensen die anderen met raad en daad bij staan. Zelfs hele sleutel meetings...
Denk je echt dat de monteur dit geld verdiend nou jammer genoeg niet krijg er nog geen 10% van, ze schrijven voor mij 3 euro per minuut excl zegt monteur koekje trommel. Geen monteurs te vinden nee gek hè.Bizarre prijzen zo scrollend.
Krijgt men de hele garage er ook bij?
Verkeerde beroepskeuze gemaakt, snel verdiend. BMW is ook zo schofterig prijzig, blij dat ik het zelf kan doen. Die motor software en manuals er na 1 beurtje al uit.
Tijd voor een sleutel plek om iig de basis dingetjes zelf te leren doen.
Een Ducati? Dan schrikt ze niet meer zo van de prijzen van de beurt voor haar autoJa, maar openbaar vervoer is geen optie als je voor de brandweer met hele vroege diensten zit.
En iedereen groeit op met een auto tegenwoordig.
Ze overweegt wel een motor voor de vele files in de middag.
Dat is dan weer goed.
Ik had dezelfde boeken, vond de inhoud interessant en dacht dat ik bijna alles daarvan begreep, maar echt sleutelen gaat me niet makkelijk af.Ik had alleen hulp van een werkplaatshandboek en van een leerboek voor monteurs, dan leer je het gelijk goed.
Ik had vroeger een Amerikaanse auto en een Trabant die in onderhoud waren bij een kleine eenmans garage.Tijd voor een andere garage lijkt me.
Sterker nog: 748/916 serie elke 10k....Kost wat maar dan heb je ook wat Volgens mij moesten ze vroeger om de 12k een desmo beurt, nu 24k… scheelt een hoop ja.
Ik woon in Leiden. Daar zit geen motorzaak...En kleppen kijkt niemand meer naar om.
Net zoiets als mijn vorige S1000RR.
Na tweehonderd kilometer maar zelf andere banden en de remblokken vervangen tegelijk met de olie
Dat laatste zal dan ook wel niet gedaan zijn waren mijn gedachten.
Heb er wel €250,00 voor betaald die afleverbeurt.
Later ben ik gaan reclameren, maar wist even niet meer waar ze precies zaten in Leiden.
Laat maar.
Kleppen stellen van een motor met desmodromische klepbediening (wordt de klep open geduwd en dicht getrokken). Dat is zoals @Raphaël-s mooi zegt: duur.Wat is eigenlijk een desmo beurt?
Kleppenstellen bij een ducati; veel werk….de mijne is de vorige keer aan de beurt geweest.Wat is eigenlijk een desmo beurt?
Ik denk dat ze hem ook hebben afgetankt, brandstof is al tijdje wat duurder geworden.Dat is even schrikken, toen ik vroeg wat een 12000km beurt kost.
Ik mag ongeveer €850 aftikken voor een 12000km beurt voor mijn kawasaki ninja 300. Die had ik even niet zien aankomen. De kleppen moeten gesteld worden, dat schijnt een kostbaar klusje te zijn. Zelf heb ik twee linker handen, dus heb ik weinig keus.
Jammer.Ik woon in Leiden. Daar zit geen motorzaak...
Kleppen stellen van een motor met desmodromische klepbediening (wordt de klep open geduwd en dicht getrokken). Dat is zoals @Raphaël-s mooi zegt: duur.
Kleppen stellen van een motor met desmodromische klepbediening (wordt de klep open geduwd en dicht getrokken). Dat is zoals @Raphaël-s mooi zegt: duur.
Ik heb in 2020 een nieuwe Suzuki SV650x gekocht.
1000km beurt: 120 euro
6000km beurt: 134 euro
12000km beurt: 392 euro
Beurtjes bij de merkdealer. Zo kun je een beetje vergelijken.
De 18000km beurt komt nog, die zal wel duurder worden want dan moeten er nieuwe bandjes op.
Dat Kuipwerk ’ kost toch geen 500 euro om te demonteren? De monteur pakt een makita en in tien minuten ligt al dat plastic er naast.
Hij moet ook niet (per ongeluk) op de boormachine stand.En indien er gewerkt wordt met een makita kan je mogelijk nog een nieuwe kuipset aanrekenen...
Het is niet zo dat het tegenwoordig plaatstaal is wat op een ijzeren frame zit gebout met M8...
Na het eerste dealerbezoek had ik wel allemaal kleine krasjes rond de gleuf van het contactslot.
Een beetje zoeken en rammen.