Eindelijk hoor ik er bij! Ik ben gevallen :)

Pffffffffff jij bent relaxed als je gevallen bent zeg....

Je hebt mazzel gehad dat je fiets (en balangrijker nog: jezelf) nog een rondje kan rijden.

Ik ben met 35 kph onderuit gegaan (highsider dat dan weer wel) maar mijn fiets was total: subframe, kuipframe, voorvork, tank.... alles naar de haaien.

en..... vallen is toch niet leuk :? je hebt nu geen cent en kan dus niet rijden.... leuk :N

Maar heb je pics? Is leuk om eens pics te zien van iemand die gevallen is en niet meteen zijn hobby hoeft af te zwaaien *O*
 
Nou, dan hoor ik er dus wel bij blijkbaar :Y

1. Ik ben pas een keer met 40 door een taxi geschept, had m'n broek niet aan. Had een schaafplek op m'n heup en m'n scheen lag nog een stukje dicht. 't is maar hoe je valt. Had wel erger gekund moet ik toegeven... Sindsdien toch maar die broek aan hengelen, 't is niet anders.

2. Ik vond vallen met de motor niet heel erg, maar na 3x gaat het ook vervelen hoor.

3. Over zand rijden gaat prima, doe ik vaak zat (zonder vallen :P )

4. Yup, oefening baart kunst, maar de eerste keer was ook geen probleem.
 
1 nooit gevallen als kind? meestal ren je dan 10km/u en ga je op je bek, dat ziet er vaak al niet erg vrolijk uit. ga maar na wat er gebeurt als je 50 gaat, ik heb helaas de foto's niet meer, maar vrolijk ziet het er niet uit.

4 motor optillen is ong 100kg, als je dat niet omhoog krijgt als man zou ik naar de dokter gaan.
 
Pffffffffff jij bent relaxed als je gevallen bent zeg....

Je hebt mazzel gehad dat je fiets (en balangrijker nog: jezelf) nog een rondje kan rijden.

Ik ben met 35 kph onderuit gegaan (highsider dat dan weer wel) maar mijn fiets was total: subframe, kuipframe, voorvork, tank.... alles naar de haaien.

en..... vallen is toch niet leuk :? je hebt nu geen cent en kan dus niet rijden.... leuk :N

Maar heb je pics? Is leuk om eens pics te zien van iemand die gevallen is en niet meteen zijn hobby hoeft af te zwaaien *O*

Met 35 een high sider :?
door al dat vermogen brak de achterkant compleet uit en vloog je dus met een rotgang van je stalen ros af? @35 per uur? :o :+
 
1 nooit gevallen als kind? meestal ren je dan 10km/u en ga je op je bek, dat ziet er vaak al niet erg vrolijk uit. ga maar na wat er gebeurt als je 50 gaat, ik heb helaas de foto's niet meer, maar vrolijk ziet het er niet uit.

4 motor optillen is ong 100kg, als je dat niet omhoog krijgt als man zou ik naar de dokter gaan.
100KG? Welke snorfiets was dat? Beetje motor weegt nat (met benzine/olie en shit) toch wel een eind richting de 200 hoor... De mijne 220 geloof ik.

En dan heb ik het nog niet over de (super) toerders :)
 
Laatst bewerkt:
je moet stunt man worden (motorpak overdreven?????)dan hoop ik dat je nooit met 50 km op je bek gaat op een normaal weg dek .maar er zijn in nederland ziekenhuizen genoeg dus je kunt overal terecht .op zand op je bek gaan of op een wegdek is heel wat anders .
en sorry maar je bent wel flink dom aan het lullen.
 
&PKAWA
yep, bocht uit.... gas er op...... grint.....achterwiel haalt me in en de motor lanceert me en slaat over de kop ...... vol op de tank geland


Dan issie total :Y

full
 
Laatst bewerkt:
@TS: Je moet wel heel naïef zijn als je serieus bent wat je beweert. Tuurlijk is vallen niet leuk, en je kunt 30 km/u vallen ook niet met 30 km/u vallen vergelijken, dit is per situatie anders.
Wat nou als je met 30 km/u tegen een lantaarnpaal was aangereden? Was je dan er ook nog zo goed vanaf gekomen?
 
Bijna net zo'n nutteloze discussie als over het dragen van autogordels |(
Vroegâh moest je zelfs 17 gulden betalen voor de autogordels (die toen een optie waren) en hele volksstammen hebben het overleefd! Zelfs ik ben groot gebracht achterin de auto of kofferbak van de station als ik zin had of als we een kinderfuifje hadden en er moesten 4 kinderen in de bak. En dat allemaal zonder autogordels.

Vroegâh, reed ik op mijn Kreidlertje ettelijke duizende kilometers met een kruissnelheid varieërend tussen de 55 en 90 km/h met gewoon een jas, spijkerbroek en helm.
Een paar keer onderuit gegaan en het geheel overleefd, lucky me, zonder noemenswaardige schaafplekken of zo.
Een maat van me hing eens met 50 per uur na een frontale botsing in een koeienvanger van een terreinwagen, mwaaah na 1,5 maand mocht hij het ziekenhuis uit en hij loopt nog moeilijk (20 jaar later!).
M'n zwager reed op z'n mountainbike met 15 per uur, wilde slippen en trok aan de verkeerde remhendel.........ruim 45 minuten bezig geweest om allerlei kiezelsteentjes uit zijn benen en armen te halen.

Ergo, je kan mazzel hebben of niet. Aan jou de keuze of je het risico wel of niet wilt nemen.
En zoals bij mijn maat en zoals iemand anders al schreef meen ik, als jij 45 rijdt en je tegenligger doet dat ook dan is het ook net alsof je met 90 op een muur knalt.
Zelf trek ik voor korte stukjes of woonwerk (9km enkele reis) geen motorbroek aan maar ik neem dat risico bewust en zal waarschijnlijk dikke spijt hebben als er iets gebeurt.
Het blijft toch altijd 'als' 'als' 'als' etc.
 
Juist, m,n pa is vroeger ook meerdere malen gevallen en heeft wel een paar motoren afgeschreven (vaak niet zijn schuld overigens) maar had nooit iets. Nu half jaar geleden even op mijn motor het pad op en af en viel met nog geen 30km/u, verbrijzeld schouderblad, paar ribben gebroken enz.

Je kan een paar keer geluk hebben maar het kan ook mis gaan. Ik hoop in iedergeval dat ik nooit bij die andere club kom, en als dat zo zou zijn zou ik er tevens niet trots op zijn.
 
Bijna net zo'n nutteloze discussie als over het dragen van autogordels |(
Vroegâh moest je zelfs 17 gulden betalen voor de autogordels (die toen een optie waren) en hele volksstammen hebben het overleefd! Zelfs ik ben groot gebracht achterin de auto of kofferbak van de station als ik zin had of als we een kinderfuifje hadden en er moesten 4 kinderen in de bak. En dat allemaal zonder autogordels.

Vroegâh, reed ik op mijn Kreidlertje ettelijke duizende kilometers met een kruissnelheid varieërend tussen de 55 en 90 km/h met gewoon een jas, spijkerbroek en helm.
Een paar keer onderuit gegaan en het geheel overleefd, lucky me, zonder noemenswaardige schaafplekken of zo.
Een maat van me hing eens met 50 per uur na een frontale botsing in een koeienvanger van een terreinwagen, mwaaah na 1,5 maand mocht hij het ziekenhuis uit en hij loopt nog moeilijk (20 jaar later!).
M'n zwager reed op z'n mountainbike met 15 per uur, wilde slippen en trok aan de verkeerde remhendel.........ruim 45 minuten bezig geweest om allerlei kiezelsteentjes uit zijn benen en armen te halen.

Ergo, je kan mazzel hebben of niet. Aan jou de keuze of je het risico wel of niet wilt nemen.
En zoals bij mijn maat en zoals iemand anders al schreef meen ik, als jij 45 rijdt en je tegenligger doet dat ook dan is het ook net alsof je met 90 op een muur knalt.
Zelf trek ik voor korte stukjes of woonwerk (9km enkele reis) geen motorbroek aan maar ik neem dat risico bewust en zal waarschijnlijk dikke spijt hebben als er iets gebeurt.
Het blijft toch altijd 'als' 'als' 'als' etc.

Je moet even zoeken maar ze zijn er nog hoor de nuchtere hollanders 8-)
 
Typisch gevalletje van jezelf wijsmaken dat het niet erg is. :P

Zolang je het zelf maar gelooft dat het best 'leuk' is om een keer te vallen en dat je er nu pas echt bijhoort! _O-
 
Laatst bewerkt:
100KG? Welke snorfiets was dat? Beetje motor weegt nat (met benzine/olie en shit) toch wel een eind richting de 200 hoor... De mijne 220 geloof ik.

En dan heb ik het nog niet over de (super) toerders :)
precies, waarvan meer dan de helft op de twee wielen rust.
 
Terug
Bovenaan Onderaan