Eindelijk maar toch...Filmpje NC30Kerel

Make my day en zet dat filmpje erop waarvan je beweert dat je 'm hebt en dat je daarop 210km/h gaat. Daar zitten we al een maand op te wachten.

Ik ben echt niet benieuwd naar die snelheid maar je zet jezelf flink te kakken door van alles te roepen en dan niet met het bewijs te komen (ander topic).

Ik heb wel respect voor je dat je met zo'n pak op de foto gaat! :}
 
Make my day en zet dat filmpje erop waarvan je beweert dat je 'm hebt en dat je daarop 210km/h gaat. Daar zitten we al een maand op te wachten.

Ik ben echt niet benieuwd naar die snelheid maar je zet jezelf flink te kakken door van alles te roepen en dan niet met het bewijs te komen (ander topic).

Ik heb wel respect voor je dat je met zo'n pak op de foto gaat! :}

He!?
Bewijs 1 is er, de stepjes op de grond was wel het laatste wat kon op een NC30.
En ik ben BTW student. ;)
 
Uhh, Kap0tz3r gaat over het filmpje.....
Maar als jem zo snel wilt kun je me wel toevoegen op MSN ofzow.
 
base en superkris.. stelletje apen, niet iedereen krijgt geld van z'n mamma om een duur pak te kopen. Laat die jongen in z'n waarde
 
base en superkris.. stelletje apen, niet iedereen krijgt geld van z'n mamma om een duur pak te kopen. Laat die jongen in z'n waarde

Nee echt??? ik heb van mijn mama toen ik 18 werd een auto rbw en een sabaru gekregen, en van mijn pappa mijn motor-rbw, pak, en mijn zxr. en zodra ik van de 25kw af ben krijg ik een hayabusa!!!!

gaaf he??
 
base en superkris.. stelletje apen, niet iedereen krijgt geld van z'n mamma om een duur pak te kopen. Laat die jongen in z'n waarde

als je een nc30 kan kopen kan je ook een pak kopen dat er niet belachelijk uit ziet :+ :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan