Eindelijk maar toch...Filmpje NC30Kerel

Mooie pakken kosten @ actie;s 400 euri....

En bewijs van steppies op de grond zie ik niet, ik zie jou een rotonde rondrijden.. joepie, en daarna een foto van een steppie die half weg is... Slijptol??

Verder krijg ik ook alles van mijn ouders. ze hebben bij ducati alvast de eerste desmosedici streetbike besteld.. lief he :)
 
Nee echt??? ik heb van mijn mama toen ik 18 werd een auto rbw en een sabaru gekregen, en van mijn pappa mijn motor-rbw, pak, en mijn zxr. en zodra ik van de 25kw af ben krijg ik een hayabusa!!!!

gaaf he??

Met jouw reputatie maakt het niemand meer uit wat voor gebakje je rijdt
 
NC30Kerel , dat jorrit dat filmpje ff moet maken .Is trouwens te verwachten dat lycos er mee kapt.
Volgens mij heeft Kap0tz3r z'n rijbewijs nog steeds neit dus issie wel lekker illegaal bezig :X
 
Mooie pakken kosten @ actie;s 400 euri....

En bewijs van steppies op de grond zie ik niet, ik zie jou een rotonde rondrijden.. joepie, en daarna een foto van een steppie die half weg is... Slijptol??

Verder krijg ik ook alles van mijn ouders. ze hebben bij ducati alvast de eerste desmosedici streetbike besteld.. lief he :)

Hallo? hoor je het gekras niet?
 
Joh, dan weet ik ook al welke rotonde het is. :P En dat filmpje moet ik nu echt zien, dus regel maar gauw dat 'ie het weer doet! :)
In mijn profiel staat dat ik in Enschede woon, maar mijn ouders wonen in Hgz.-Sap., vandaar.

Ja, we werken eraan...nouja ik hoop dat Kap0tz3r het probleem ziet.
 
Mja , ik heb dat ook 3 keer per week met lycos , dan gebruik je gewoon te veel data en gooien ze je er 24 uur af.Vervolgens gaat iedereen weer downloaden en ligt ie naar 1 uur weer 24 uur plat , Lycos suckt gewoon.
 
Mja , ik heb dat ook 3 keer per week met lycos , dan gebruik je gewoon te veel data en gooien ze je er 24 uur af.Vervolgens gaat iedereen weer downloaden en ligt ie naar 1 uur weer 24 uur plat , Lycos suckt gewoon.

Dus je kan het niet zelf oplossen? :o

Kan jij'm op op internet zetten?
 
Hahahha lachen!! *D
Dan is dat dus de Siepweg, ;) Thanx Arnold.
Das echt mooi rijden, gister met Kap0tz3r beetje wezen racen daarro, ook met een GS450. :P
 
full

Dat is het toch?
 
ja die rotonde voor de brug, was wel leuk..
maar een 25kw moet toch bij een bepaalt toerental ophouden?? heb ik niks van gemerkt toen ik erop reed :X ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan