eindelijk m'n 600RR terug!!

zou je dat ook niet kunnen maken van een alu stripje ? en die eventueel zelfs polijsten ?

Maar dat goudkleurige is ook wel mooi om te zien hoor. :P
 
HE RING ADDICT! :}

THE KING OF THE RING! HE DAT KLINKT GOED! DAT WORD MIJN NIEUWE AVATAR SLOGAN! *D

Zo verandert:

Je profiel is bijgewerkt, je surft nu terug naar de index.


Is er binnenkort nog een CBR600RR meeting? Dat lijkt me wel leuk! Okay zaterdagavond bij de skihut Rotterdam!

Wie of wie gaan er?
 
ROFLMAO *D

dat moet je eerst maar es bewijzen ;) En als je er al niet op naar huis durft te rijden moet ik dat eerst nog maar es zien :+

Ja man ik ben er heel erg zuinig op! *D

Maar naarmate de kilometers vorderen komt ValeRossi in mij boven! Zeker weten, maar ik wel blijven leven! Dus 90% sportief. 10% van de limiet af.
 
Maar wheelies en stoppies ga ik niet maken. Dan verkracht ik hem alleen maar. Ja spontane wheelies natuurlijk wel bij het uitkomen van een bocht of een lichte stoppie bij 'braking into a middle fast corner.' :P
 
zo, weer wat eurootjes armer, maar dan toch weer wat veiliger de baan op ;)
hoewel deze bike stijver stuurt dan m'n vorige CBR, heb'k toch al regelmatig gevoeld dat 'm aanstalten maakt om met zijn kopke te schudden (vooral op de slechtere wegen dan), daarom daarstraks stuurdemper geplaatst.
nu zeker na het trieste ongeval van cezeke, de vraag "hoe zou het gelopen zijn mocht hij een stuurdemper hebben" speelt nog in ons hoofdje '(
dus toch maar het zekere voor het onzekere gekozen!

hier is 'm dan:

full
 
zo, weer wat eurootjes armer, maar dan toch weer wat veiliger de baan op ;)
hoewel deze bike stijver stuurt dan m'n vorige CBR, heb'k toch al regelmatig gevoeld dat 'm aanstalten maakt om met zijn kopke te schudden (vooral op de slechtere wegen dan), daarom daarstraks stuurdemper geplaatst.
nu zeker na het trieste ongeval van cezeke, de vraag "hoe zou het gelopen zijn mocht hij een stuurdemper hebben" speelt nog in ons hoofdje '(
dus toch maar het zekere voor het onzekere gekozen!

hier is 'm dan:

(Afbeelding)

[triestmodus]
wat is de link tussen zijn ongeval en een stuurdemper?
heeft hij een tankslapper gehad ofzo?
[/triestmodus]
 
Het ongeval van Cezeke had niets met een stuurdemper te maken, hier kon niets helpen. Er was gewoon te weinig plaats om te remmen, verder zeggen we hierover liever niets meer.

groeten
chris
 
Welke uitlaat heb je eronder steken???

er zit een remus onder en ben er heel blij mee :P
klinkt niet zo luid als een leo maar dat hoeft niet voor mij, de remus maakt (vind ik persoonlijk) een mooi donker geluid en naar mijn goesting ist ie luid genoeg, het moet nog sociaal blijven he ;)
 
[triestmodus]
wat is de link tussen zijn ongeval en een stuurdemper?
heeft hij een tankslapper gehad ofzo?
[/triestmodus]

voor alle duidelijkheid, het is niet door een tankslapper dat hij onderuit gegaan is. het is gewoon dat wanneer je bij zo'n ongeval betrokken bent geweest, je nog es beseft hoe fragiel we zijn als motorrijder, vandaar de plaatsing van een stuurdemper. mocht het ooit gebeuren dat'k onderuit ga, dan zal het toch niet door een tankslapper zijn, is een risico dat nu zo goed als uitgesloten is.
dat is wat ik eigenlijk bedoelde.
 
Troost u die van Arkan was een blauwe en dat past beter op mijn zwarte dan op uw gele.(Ik moet toch iets verzinnen).

Die zwart-gele combinatie is wel knap :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan