Elefantentreffen 2008

Yep ben d´r weer bij dit jaar... we komen met z´n 12 man waarvan de meesten met zijspannen.
De Voluptas Nostra zal er ook weer bij zijn, voor de Altes Elefantengangers die er vaker zijn geweest, dat is dat groene BMW zijspan met paardenzadel en romeinse strijdwagen als bakje.

Ben m´n MZje het nodige onderhoud aan het geven, vanavond nieuw achterbandje er op, er zat nu een (bijna) slick op. Maarja wat wil je met dat verschrikkelijke vermogen en dat zijspan... ;)
Twijfel nog of ik de beenschildjes er op ga zetten....
De KRATHEIZUNG laat ik in ieider geval uit de bak dit jaar, zo koud gaat het niet worden en de bakkenist hoeft het niet warmer te hebben dan ikzelf...hhaha


Misschien zien we mekaar dit weekend.

:W
 
Ik ga er dus niet bij zijn...helaas...omstandigheden laten ´t ff niet toe...
Veel plezier toegewenst aan allen die wél gaan iig...dat het maar stervenskoud mag zijn *D
 
Da's nie zo leuk voor je Cadcatz....
Koud.....???? Echte winters lijken niet meer te bestaan in deze regio.
Ze kunnen het beter voorjaarstreffen gaan noemen hihi
 
hahaha, het is er 7 graden, heerlijke biertemperatuur! De voorspelling is 5 % kans op neerslag. Ik zeg: het gaat goed met de ozonlaag !! :]
 
Ik ben er dit jaar ook niet bij, een motor die het opgegeven heeft, maar daaintegen wel een boeking in Bob'Saloon, tja je moet toch wat.
 
Da's nie zo leuk voor je Cadcatz....
Koud.....???? Echte winters lijken niet meer te bestaan in deze regio.
Ze kunnen het beter voorjaarstreffen gaan noemen hihi
Yo! We HOPEN juist dat het sterreves koud gaat worden... En nu jinx jij het met deze post?!??! Droeftoeter.
 
Tja ik ben zelf van mening dat de seizoenen moeten omgenoemd worden naar:

  • Vroege lente
  • late lente
  • Vroege herfst
  • Late herfst.

Maar het kan ook eenvoudiger...:

  • voorjaar
  • Najaar.

In duitsland is dat uiteraard anders :Y... Daar heb je nog echte winters O-).
 
zow...de 2 "heren" zijn op weg na een stevig ontbijt naar binnen gewerkt te hebben :+

w133051656.jpg


Goed voorbereiden is een must :P

w133051659.jpg


Nog 1tje dan: wat een blikje Palm al niet met Beertje kan doen O-)

w133051681.jpg


Veel plezier allemaal...misschien lukt 't me volgend jaar wel om mee te gaan... :)
 
Zojuist telefoontje van Bikertrash...

Stonden ergens in de de buurt van de afslag richting Koblenz stil, Virago van Dwaal was een uitlaatbocht verloren...ze hebben m wel weer teruggevonden, beetje platter dan normaal, en ze rijden gewoon zo door richting camping :P
 
Het was weer een fantastisch treffen !!! Het weer was natuurlijk heerlijk, maar niet echt een wintertreffen.

De Ural Trike die bij ons mee was had nog wel een lekkende remleiding op de terug weg. We hebben de achterrem afgekoppeld en de metalen remleiding omgevouwen en dicht geklopt. Hij lekte nu nog wel iets maar niet zo erg als dat hij deed. Zo zijn we allemaal prima thuis gekomen.

Wat was het lachen met die nonnen en de pater bij de spellen zaterdag middag zeg....
Het was echt een fantastisch feest!


En Dwaal, weer goed thuis gekomen? Wij hebben nog even een handje geschud vlak voor de fakkelfahrt!
Vanmorgen bij vertrek dacht ik te zien dat wij net 1 terras hoger stonden.


Groet, TigerManZ :)
 
Zojuist telefoontje van Bikertrash...

Stonden ergens in de de buurt van de afslag richting Koblenz stil, Virago van Dwaal was een uitlaatbocht verloren...ze hebben m wel weer teruggevonden, beetje platter dan normaal, en ze rijden gewoon zo door richting camping :P
Jep; ik ga vanmiddag een nieuwe bocht monteren; deze is een beetje plat....
Het geluid is wel fantastisch nu!

m133428867.jpg
 
Het was weer een fantastisch treffen !!! Het weer was natuurlijk heerlijk, maar niet echt een wintertreffen.

De Ural Trike die bij ons mee was had nog wel een lekkende remleiding op de terug weg. We hebben de achterrem afgekoppeld en de metalen remleiding omgevouwen en dicht geklopt. Hij lekte nu nog wel iets maar niet zo erg als dat hij deed. Zo zijn we allemaal prima thuis gekomen.

Wat was het lachen met die nonnen en de pater bij de spellen zaterdag middag zeg....
Het was echt een fantastisch feest!


En Dwaal, weer goed thuis gekomen? Wij hebben nog even een handje geschud vlak voor de fakkelfahrt!
Vanmorgen bij vertrek dacht ik te zien dat wij net 1 terras hoger stonden.


Groet, TigerManZ :)
Ja hoor, was geen enkel probleem; alleen heel veel backfires ;)

De nonnetjes waren super; ik heb voor mijn hammer-run nog eventjes om haar zegen gevraag op mijn knieen. Ze trok haar rokken op en ... Hehehehehe; nooit geweten dat nonnetjes zich zo gedroegen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan