Elefantentreffen 2008

1 glaasje maar?
pul.JPG

Ik zei geen glaasJE O-)
 
:X.... normaal zou ik glas gezegd hebben... Nu kan ik dat niet meer corrigeren, want het is al 2x gequote... Spider!! Kun je even helpen? :+
 
ik denk dat ik gewoon vastgepind ben aan mijn opmerking :+. Helaas ben ik na een klein glaasje nog niet dronken genoeg om te zeggen, dat ik mee ga :+ ;)
 
Zo te lezen is het Elefantentreffen dit jaar ook weer gezellig geweest, volgend jaar ben ik er weer bij :Y
of we gaan weer naar Solla!
 
Hoi ratman 1,

Rijden jullie daar in 1 dag naar toe of zijn het er 2 met een hotelletje ongeveer halverwege?
Op 1 dag kan wel eens erg veel worden, zeker als de wegen daarginds slecht beginnen te worden door sneeuw en ijs, lijkt me.

We hebben het er bij onze motorclub ook wel eens over gehad, na 11 of 12 keer in de Eifel te zijn geweest hebben we het er wel over maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.
Voor velen is het toch veel, zeker omdat er toch enkele dagen extra verlof opgenomen moeten worden...

Groetjes...... :W
 
Hoi ratman 1,

Rijden jullie daar in 1 dag naar toe of zijn het er 2 met een hotelletje ongeveer halverwege?
Op 1 dag kan wel eens erg veel worden, zeker als de wegen daarginds slecht beginnen te worden door sneeuw en ijs, lijkt me.

We hebben het er bij onze motorclub ook wel eens over gehad, na 11 of 12 keer in de Eifel te zijn geweest hebben we het er wel over maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.
Voor velen is het toch veel, zeker omdat er toch enkele dagen extra verlof opgenomen moeten worden...

Groetjes...... :W

Eifel doe ik in een dag maar naar Solla doen we meestal in drie dagen.

eerste dag naar midden duitsland, tweede dag naar Bogen en dan een kort stukje naar Solla, dan heb je genoeg tijd om het kamp op te bouwen. De terugweg meestal in twee dagen, trek er een week voor uit in elk geval!
We beginnen meestal op maandag en komen woensdag op het kamp aan in Solla, op zaterdag gaan we dan weer terug en komen dan op zondag thuis of in extreme gevallen op maandag zoals in 1999.
in elk geval kost een bezoek aan het elefanen treffen in Solla een week, ik ben nu zelf naar Primus Borealis geweest en dat kostte bijna 4 weken inclusief bezoek noordkaap maar dat doe je ook maar een keer....
zie voor verslag en fotos
www.motorschuur.info
 
Eifel doe ik in een dag maar naar Solla doen we meestal in drie dagen.

eerste dag naar midden duitsland, tweede dag naar Bogen en dan een kort stukje naar Solla, dan heb je genoeg tijd om het kamp op te bouwen. De terugweg meestal in twee dagen, trek er een week voor uit in elk geval!
We beginnen meestal op maandag en komen woensdag op het kamp aan in Solla, op zaterdag gaan we dan weer terug en komen dan op zondag thuis of in extreme gevallen op maandag zoals in 1999.
in elk geval kost een bezoek aan het elefanen treffen in Solla een week, ik ben nu zelf naar Primus Borealis geweest en dat kostte bijna 4 weken inclusief bezoek noordkaap maar dat doe je ook maar een keer....
zie voor verslag en fotos
www.motorschuur.info
Hai Arie, ik heb jullie verslag gevolgd, en respect , wat een prachtige rit moet dat zijn geweest. Hoe heeft de Guzzi zich gehouden, na je klapper :}
 
Wat een fantastische maar ook barre tocht zeg, daar naar het hoge noorden! :)
Lijkt me echt te gek om zoiets te doen!
Zal de nodige voorbereiding vergen om jezelf en de motor te beschermen tegen de kou !

Zie me dat met m´n MZ zijspannetje nog niet zo snel doen, dan doe ik er nog eens 2 weken langer over. :]
Over de besneeuwde en verijsde wegen zal het weinig verschil maken, maar om naar Kiel te rijden scheelt dat al meteen een stuk in tijd. Wil ik de boel heel houden en hem niet helemaal uitwringen dan is 80 à 85km/u een fijne snelheid voor het machientje, dat schiet niet echt op.....
Geeft niets, het zijspanrijden is leukom te doen, daar gaat het mij om. ;)

Groet !
 
Terug
Bovenaan Onderaan