Elektrische Harley

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.437
495
Noord-Holland
Avengers-electric-Harley-Davidson-02.jpg


x17-electric-harley-davidson-2.jpg.pagespeed.ic.75AUUHHvsk.jpg


061814-harley-davidson-livewire-electric-avengers-sipausa_13362382-f1.jpg


061814-harley-davidson-livewire-electric-sipausa_13362382-close-up-633x388.jpg


061814-harley-davidson-livewire-electric-avengers-sipausa_13362379-close-up-633x389.jpg


Gespot op filmset; Harley-Davidson Livewire

Ziet er goed uit.

Binnenkort meer info
 
Dit is toch geen motorrijden meer

Je mist geluid en de geur van olie en benzine dampen


Dan ben ik misschien minder behoudend dan de gemiddelde motorrijder....


Ik denk dat de rij-ervaring helemaal niet zo slecht zal zijn, ik vind hem er iig zeker niet slecht uit zien.
 
Ziet er vet uit, zonde dat er een of andere roodharige trol op moet zitten, maar goed die krijg je er gelukkig niet bij bij aanschaf.
 
Onze hobby gaat naar de klote ! -O-
Als er maar genoeg mensen op van die elektrische dingen gaan rijden is er nog een kleine kans dat jij over een paar jaar nog met een herrie uitlaat kunt rondrijden.
Zoniet dat kon het wel eens helemaal over zijn met motorrijden.. (zeker met geluid)
 
Laatst bewerkt:
Als er maar genoeg mensen op van die elektrische dingen gaan rijden is er nog een kleine kans dat jij over een paar jaar nog met een herrie uitlaat kunt rondrijden.
Zoniet dat kon het wel eens helemaal over zijn met motorrijden.. (zeker met geluid)

Buiten dat een herrie-uitlaat niet echt boeiend is, denk ik niet dat motorrijders snel massaal over zullen stappen op een electrische motor.
 
Buiten dat een herrie-uitlaat niet echt boeiend is, denk ik niet dat motorrijders snel massaal over zullen stappen op een electrische motor.
:^

Ik heb onlangs even KTM Freeride E uit mogen proberen... ja, als toeschouwer klinkt het nergens naar. Maar eenmaal aan boord; het haast turbinemotorgeluid is verslavend en het koppel is waanzinnig! :}

 
Buiten dat een herrie-uitlaat niet echt boeiend is, denk ik niet dat motorrijders snel massaal over zullen stappen op een electrische motor.
Ik ook niet, die dingen hebben vooral nadelen, maar ik vraag me echt af of binnen het politieke klimaat motorrijden niet over een aantal jaar helemaal afgeschaft gaat worden. Ben de laatste tijd een beetje met Euro4 bezig geweest en dat is echt niet normaal strikt..
 
De glock krijg je er standaard bij als je bij jezelf denkt dit is toch geen motorrijden meer dan kan je er gelijk een eind aan maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan