Elektrische Harley

Dit is toch geen motorrijden meer

Je mist geluid en de geur van olie en benzine dampen

_______________________________________________________________________

*O* weet je wat het voordeel van een elecktrische Harley is ? Hij lekt geen olie meer.
en omdat hij zo stil is kun je goed horen wanneer hij z'n onderdelen verliest.

:]
 
Hier is een filmpje van de nieuwe elektrische Harley: - The Washington Post

Een sportmotor is mijn ding niet, maar ik vind het wel een hele mooie motor. En ik denk dat ie gaat als de brandweer!

:]
Valt mee denk ik, relatief dan. Máár 70Nm koppel, waar concurrenten als de Brammo Empulse en de Zero er 90+ hebben.

Ben benieuwd, maar dan zou ik naar de VS moeten, geloof ik :+
 
Als ik wil motorrijden dan koop ik wel een electrische moto, geen electrische Harley, als de batterij plat is, dan werkt de magneet niet meer die standaard bijgeleverd is om alle afgevallen onderdelen op te pikken...
 
Als je niet van karakter houdt, vooral kopen dit ding

Ja klopt, dan ben je met een CBR 125R stukken beter af!

OT: Ik vind m persoonlijk wel nice, t is weer eens wat anders, maar niet zo radicaal als die elektrische slak-look-a-like motorfiets die hier laatst ook langs kwam. Zal HD kennende wel niet goedkoop zijn.
 
Ja klopt, dan ben je met een CBR 125R stukken beter af!

OT: Ik vind m persoonlijk wel nice, t is weer eens wat anders, maar niet zo radicaal als die elektrische slak-look-a-like motorfiets die hier laatst ook langs kwam. Zal HD kennende wel niet goedkoop zijn.

Gast, ik wordt gedwongen door de overheid 125cc te rijden omdat ik mezelf anders doodrijd...
'(
 
Haha geweldig :) De oude stempel mort weer dat het niet naar benzine en brandstof ruikt :+ Boeiend. Geen geluid is het enige wat mogelijk gevaarlijk is, niemand hoort je aankomen. Vooral voetgangers en fietsers kunnen daar van schrikken.

Maar wat een mooi apparaat. Zou er zo m'n eigen Harley voor inruilen :)
 
Haha geweldig :) De oude stempel mort weer dat het niet naar benzine en brandstof ruikt :+ Boeiend. Geen geluid is het enige wat mogelijk gevaarlijk is, niemand hoort je aankomen. Vooral voetgangers en fietsers kunnen daar van schrikken.

Maar wat een mooi apparaat. Zou er zo m'n eigen Harley voor inruilen :)
Aan de andere kant, voetgangers en fietsers hoor je als motorrijder ook niet aankomen. Daar schrik ik ook wel eens van!

8-)
 
Wat zal ik zeggen.... Mooi design, alleen vraag me af waarom er in godesnaam van die debiele zijreflectoren op zitten?! 😱 Is leuk voor kinderfietsjes, niet voor Harley's...
En wat is er met de motordames gebeurd? Ziet er niet uit jonguh! Of is dit een filmset van Hellraiser 9?
 
Terug
Bovenaan Onderaan