Ligt er ook helemaal aan hoe zwaar/groot de berijder is, buitentemperatuur speelt ook mee.Rij je dan over de snelweg of alleen binnen door, 120km per u? 200 km moet dan wel te halen zijn in de praktijk.
Binnendoor, wel aardig wat links/rechts met afremmen en optrekken en laatste stukRij je dan over de snelweg of alleen binnen door, 120km per u? 200 km moet dan wel te halen zijn in de praktijk.
Grappig, dat klapje in de aandrijflijn was mij ook al opgevallen tijdens de proefrit. Kan natuurlijk ook niet anders met een ketting en versnellingsbak. Bij een normale motor merk je het alleen niet zo erg omdat je toch met slippende koppeling wegrijdt.Na stilstand de motor een stukje achteruit trekken om de speling in de aandrijflijn op te heffen is ook al routine, daarna gaat ie echt soepel van de plek.
Bij een verbrandingsmotor zorgt het draaien terwijl je met ingetrokken koppeling staat te wachten al voor het opheffen van de speling waardoor het wegrijden zonder die eerste 'klap' gaat.Grappig, dat klapje in de aandrijflijn was mij ook al opgevallen tijdens de proefrit. Kan natuurlijk ook niet anders met een ketting en versnellingsbak. Bij een normale motor merk je het alleen niet zo erg omdat je toch met slippende koppeling wegrijdt.
Weet iemand ook hoe het nu met die introductiekorting zit? Tot en met oktober hoorde ik bij de dealer in Duiven, maar ik zie de aanbieding nog steeds op facebook langskomen.
Ik lees net dat de motor bij 5000 toeren per minuut het efficiënst is. Ik zal dat de komende tijd eens gaan testen, misschien haal ik dan meer meters per kWh...
deze stond afgelopen voor op de stans van de Brammo importeur , had hij zelf gemaakt.
ik vind hem mooi[afbeelding]
Ik lees net dat Polaris Brammo overneemt.
goed nieuws, komt er meer kapitaal vrij voor vernieuwing en kunnen meerdere modellen ontwikkeld worden
Maar als je kijkt naar wat voor motorfietsen ze nu maken.. Lijken niet echt op de Brammo modellenAs part of this transaction, Polaris will utilize the assets acquired to begin manufacturing electric motorcycles in the second half of 2015 at its Spirit Lake, IA facility.
Nu er al een aantal Brammo eigenaren rondrijden leek het me leuk om de eigenaren die ook Twitteren te verzamelen in een Twitter lijst.
Via onderstaande link is de lijst te vinden (dit is de desktop link) met Twitterende eigenaren die ik al had gevonden. Wil je ook op de lijst, post dan je Twitter naam even.
https://twitter.com/kingcharles1666/lists/dutch-brammo-owners
~Weten jullie iets van fiscale voordelen voor de Brammo?
Ik wil hem namelijk zakelijk kopen.
In het jaar van aanschaf mag je 36% extra afschrijven, dus als je een redelijk jaar hebt: KOPEN dat ding!
Als ik denk dat ik het niet op en neer haal, dan neem ik een laadkabel mee.Verder zit ik erg te twijfelen over de range van de motor.
Op zich rijdt ik er veel woon-werk mee en dan moet een enkeltje prima kunnen, maar hebben jullie al ervaring met toertochten of misschien zelfs een weekendje weg?
Kan dat uberhaupt, oplaadkabels mee?
In geval van nood kun je altijd langzamer gaan rijden.
Toeren/vakantie.. op de trailer naar Italië, 's ochtends lekker bergpasjes, 's middags uitgebreid lunchen, chillen, zwemmen... 's middags nog ff lekker rondzoeven.
En als laatste wat verwachten jullie van de restwaarde of inruilwaarde over een jaar of 3 tot 5? Of schrijven jullie hem helemaal af?
Ik bespaar zo'n 1600-2000 Euro per jaar aan brandstof en onderhoud, als ik er 5 jaar mee rijd heb ik in elk geval al 8-10K in de pocket.
Brammo garandeerd dat de accu-capaciteit na 5 jaar nog minimaal 80% is. er is vast wel iemand die een Brammo van 5 jaar wil kopen voor 5K, Ik zou zeggen: tel uit je winst.