Ex-lessersrit Noord 19 April

Route (Tijd zonder pauze)

  • Joure - Assen 3:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Joure - Oosterwolde: 3:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Joure - Drachten 3:45

    Stemmen: 3 30,0%
  • Anders

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Zet mij er ook maar bij onder voorbehoud, vond Leek als eindpunt wel fijn is voor mij 5 minuten rijden naar huis *O*

P.s. met het huidige weerbeeld gaat mijn voorkeur wel uit naar iets later in het seizoen, april/mei achtig O-)

Hij is er weer bij! *O*
Datum hangt inderdaad af van de weersverwachting, het moet wel leuk blijven.
Gelukkig heb ik nu thermokleding :z

Begin- en eindpunt moeten we nog bekijken, maar ze komen sowieso in de noordelijke provincies te liggen.
 
Zoooo lang geleden dat ik hier op MF was... En nu zie ik een ex-lessersrit Noord ontstaan!
Het is vanzelfsprekend afhankelijk van de datum, maar ik laat mezelf er graag OVB bijzetten!
Heb nu bijna een jaar mijn rijbewijs, maar afgelopen maanden weinig gereden. In totaal nu zo'n 5000 km ervaring, waarvan een solo-reisje naar zuid Zweden. Geen snelheidsmaniak en af en toe nog wat lafjes in de bochten. Pas dus prima in een beginnersrit _O-
Ik woon in Zwolle en rij een XJ900s Diversion.
 
Zoooo lang geleden dat ik hier op MF was... En nu zie ik een ex-lessersrit Noord ontstaan!
Het is vanzelfsprekend afhankelijk van de datum, maar ik laat mezelf er graag OVB bijzetten!
Heb nu bijna een jaar mijn rijbewijs, maar afgelopen maanden weinig gereden. In totaal nu zo'n 5000 km ervaring, waarvan een solo-reisje naar zuid Zweden. Geen snelheidsmaniak en af en toe nog wat lafjes in de bochten. Pas dus prima in een beginnersrit _O-
Ik woon in Zwolle en rij een XJ900s Diversion.

Volgens mij weer een oude bekende!
Staat erbij *D
 
vraagje is almere ook noord nederland _O-

jongens graag zou ik mee willen rijden in de rit maar ik zit met mijn werk dus moet vooraf plannen en waarschijnlijk vrij nemen maar toch dit wil ik niet laten schieten.

ikzelf komt uit het pietorreske stadje almere dus alles is met 1,5 uur reistijd prima te doen.

zelf ben ik met marcus90 bezig geweest om een landelijke rit op te zetten voor alle newbie's maar daar heb ik verders nog niks over gehoord.

en zo als het ervoor staat kom ik gewoon met m'n (t)oerbuffel R 1150 RT

Hier ook een uit almere, sv650s, 5 maanden mijn rijbewijs. Als de datum meezit ben ik misschien ook wel geïnteresseerd. Kunnen we er misschien samen heen :)
 
Zoooo lang geleden dat ik hier op MF was... En nu zie ik een ex-lessersrit Noord ontstaan!
Het is vanzelfsprekend afhankelijk van de datum, maar ik laat mezelf er graag OVB bijzetten!
Heb nu bijna een jaar mijn rijbewijs, maar afgelopen maanden weinig gereden. In totaal nu zo'n 5000 km ervaring, waarvan een solo-reisje naar zuid Zweden. Geen snelheidsmaniak en af en toe nog wat lafjes in de bochten. Pas dus prima in een beginnersrit _O-
Ik woon in Zwolle en rij een XJ900s Diversion.

Welkom terug dan, plaatsgenoot :)

Ik heb een klein beetje een XJ900S in m'n hoofd als volgende motor, voor mij een kans dat ding eens in het echt van dichtbij te bekijken :)
 
Welkom terug dan, plaatsgenoot :)

Ik heb een klein beetje een XJ900S in m'n hoofd als volgende motor, voor mij een kans dat ding eens in het echt van dichtbij te bekijken :)
Ach, als je in Zwolle woont kan dat ook tussendoor wel een keer toch? Je bent welkom hoor ;)
 
Staat er bij!
Is wel een mooie SV die je hebt zeg :o

14ayaro.png


thanks :) ben er ook zeker blij mee. Hopen dat het weer mee gaat zitten!
Enige wat mist op deze foto zijn m'n blauwe velgstrepen en double bubble donkere ruitje.
Maken hem nog net even wat mooier.

Nou moet ik natuurlijk wel even die van jou inspecteren.. pics please :D
 
Laatst bewerkt:
M'n vrouw zou zeggen... waarom 2 ? je kan er toch maar op 1 tegelijk rijden.... -O-

Mooi setje hoor ! Welke van de 2 heeft je voorkeur ?
 
De VF. De VFR heb ik gekocht met het idee om hem door te verkopen als-ie af was (nu dus), maar tot het moment dat ik de VF kocht was het plan om met de VFR te gaan rijden. Alleen tijdens het opknappen kwam ik erachter dat onderdelen voor deze generatie VFR toch wel lastig te vinden zijn, dus daarom neig ik er sterk naar om de VF te behouden, daar kan ik een stuk meer voor vinden ondanks dat het een ouder type en sowieso een oudere motor is.

De VFR (die nu ook te koop staat) gaat alleen weg als er iemand komt die de waarde van zo'n ding inziet. Iemand die een motor zoekt om kapot te crossen mag verder zoeken, dat vind ik zonde.
 
Zo, heb even meegelezen. Wij, dat wil zeggen mijn vriendin en ik, zouden ook wel mee willen rijden. Ik heb sinds juli 2014 mijn rijbewijs en zo'n 8000 km gereden en mijn vriendin heeft haar rijbewijs sinds oktober vorig jaar en iets minder km ;-)

Uiteraard onder voorbehoud van datum en mogelijk plaats zouden wij graag een tochtje meedoen. Wij komen uit de buurt van Amsterdam. Ik heb een Fazer FZ6 en zij een Hornet.

Rogier en Gonnie

uit de Riders Game;

jI7h8L0.png
 
Laatst bewerkt:
Jullie staan d'r bij!
En omdat ik me verveelde hierbij een kaartje waar de deelnemers (tot dusverre) vandaan moeten komen:
locaties_zpsfe71f7dc.png


Dat gaat het plannen waarschijnlijk iets makkelijker maken :z
 
Haha, word nog leuk dus om een route te bepalen :P

Het is hier trouwens ondertussen zeker geworden dat ik pas in mei/juni mee zou kunnen doen met zo'n toer, heb tot die tijd aardig wat werk aan verschillende verbouwingen/verhuizingen, niet in de laatste plaats m'n eigen huis afmaken :P
 
Diehards hier man, ik moet er niet aan denken om eerst vanaf Amsterdam naar het noorden te komen, om vervolgens een tour te maken, en daarna weer terug naar huis kachelen. Mijn rug (en kont) zouden compleet gesloopt zijn :P
 
We moeten wat over hebben voor de hobby :-P

Heb er nu al zin in.... de afgelopen dagen waren ook prima om de 2 wieler te pakken.. heb de smaak goed te pakken.
 
btw is het niet verstandig dat alle rijders die ten weste van lelystad wonen verzamelen bij de total/haje langs de A6 en dan gezamelijk oprijden naar het startpunt lijkt mij wel gezellig
 
Grappig de verdeling van deze tour rit. Maar ik meld me ook aan om het weer in evenwicht te brengen :)

Ik kom uit Anna Paulowna en ben welke week 5 dagen te gast in Leeuwarden om daar te werken dus om mijn woon-werk en een beetje extra voor een tour rit is geen probleem voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt al gezellig! De start- en eindlocatie worden natuurlijk enigszins aangepast aan de locatie van de deelnemers, de route gaat gewoon half NN door.
We zullen begin maart ergens beginnen met een datum te prikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan