(Ex-)Rijlessers meeting

@Miss2: ik vind 2x ook prima hoor, even zien hoe de eerste verloopt, wat het weer daar is en of er dan voor de 30e / 31e (weer) animo is :)
 
M'n vriendin heeft de 31e de film "This is it" gereserveerd in de bios, dus dat wordt ook niets waarschijnlijk, aankomende zaterdag is nog het best denk ik..

En misschien een keer als het goed weer drijgt te worden kunnen we á la minute afspreken..? :+
 
Ik heb me ook ff aangemeld.

leuk dingetje :Y

punt is alleen wel ook een beetje de tijd :)

We zien wel!! Lijkt me leuk iig...

sowieso om een keer met mascotte te gaan rijden :P!!
 
Mascotte, Lady_Yce: ik ben gelijk even zo vrij geweest jullie beide op de map toe te voegen :)
Mochten er gegevens missen / niet kloppen: gillen ;)
 
Heb nu een goed stuurfietsje, een oude cbr uit 1990 *D
Dus nu ben ik sowieso van de partij als het droog is 8-)
 
artifex: heb je direct even op de map toegevoegd.

overigens even zien wanneer ik nieuwe banden om mijn fiets laat leggen dan. Geen idee of dat nog voor de meet gaat lukken, anders is het voor mij echt zwaar afhankelijk van het weer of ik kom of niet. Banden zijn zo goed als op. :(
 
mhm, heb me ook maar aangemeld maar alles is OVB; nooit weg om beetje sociaal te doen als het kan he ;)

en als alle exvroemers komen beloofd het zeker gezellig te worden, ijsje; here we go!
 
Als het zondag is ga ik mee 8-) , heb amersfoort ingevuld, maar had Utrecht moeten zijn B|
Dat kan je gewoon aanpassen, in je mail heb je een bevestigings-email gekregen ;)
Overigens maakt het mij vrij weinig uit of we Amersfoort / Utrecht doen. In geval van Utrecht kan ik ook met mensen die toch via Amersfoort rijden in Amersfoort afspreken en dan richting Utrecht rijden. Veel routes in deze regio gaan toen langs Amersfoort én Utrecht :)
 
Overigens zou het volgens het NOS en KNMI goed weer moeten worden Zaterdag, is natuurlijk nog way to early to tell, maar pessimisme is mij vreemd ;)
 
Is die meeting zondag as.? In welke omgeving, Amersfoort of Utrecht?

Nou anyway, denk dat ik ook wel weer mee zou willen, indien niemand bezwaar heeft.

Fuck, ik heb nog geen twee maanden m'n rijbewijs, count me in.

Even OVB van onverwachte sterfgevalllen, ongelukken en andere dringende zaken natuurlijk, maar ik heb het voornemen zeker even mee te doen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan