Echt enorm vet! Ondanks dat er bij mij nu (standaard) niet heel veel kaal/zilverkleurig is, geeft dit echt een heel mooi en extea effect.Ja tof he? Vorige eigenaar heeft dat zwart gecoat. Incl. die dingen bij het kleppendeksel en de radiateurafdekselkapjes.
Had eerst ook geen dB-killer in de demper zitten, gaaf geluidje maar trok wel iets teveel aandacht..Bekijk bijlage 1635868
Nee zeker niet, maar moet nog ff een db killertje aanschaffen.
Weet iemand hoeveel nm de moer van de kroonplaat moet?
Ik heb een paar nieuwe Shin Yo Booster 2 spiegels liggen die je voor 15 euro over kan nemen. Met M10 schroefdraad voor Yamaha.Mijn fz6 s2 uit 2007 begint op beide originele spiegels de zwarte coating te verliezen. Er gaat niets mis, maar mooi is het ook niet.
Als ik voor een paar tientjes iets op kan pikken (bij Ali?) dan is dat wel fijn voor mijn ijdelheid. Op internet vind ik zoveel mogelijkheden. Ik denk ook verschillende soorten bevestigingen te zien?
Iemand ervaring met een goede alternatief? Ik heb geen haast en op termijn is een vervangende OEM spiegel altijd een plan B.
Misschien een domme vraag, maar hoe zou ik die op mijn kuip moeten monteren als de standaard met spiegels met 2 schroeven op de kuip gemonteerd zit?Ik heb een paar nieuwe Shin Yo Booster 2 spiegels liggen die je voor 15 euro over kan nemen. Met M10 schroefdraad voor Yamaha.
Sorry, was al laat, ging uit van de naked versie. Ik heb de lompe spiegels van de kuip gehaald en subtielere op het stuur gezet op mijn FZ1 Fazer. Vandaar de verwarring.Misschien een domme vraag, maar hoe zou ik die op mijn kuip moeten monteren als de standaard met spiegels met 2 schroeven op de kuip gemonteerd zit?
Link naar foto
Gat boren
Kuipspiegels zou ik persoonlijk OEM houden als ze het nog goed doen, spiegels van ome Ali zijn meestal wel wat minder qua kwaliteit.Mijn fz6 s2 uit 2007 begint op beide originele spiegels de zwarte coating te verliezen. Er gaat niets mis, maar mooi is het ook niet.
Als ik voor een paar tientjes iets op kan pikken (bij Ali?) dan is dat wel fijn voor mijn ijdelheid. Op internet vind ik zoveel mogelijkheden. Ik denk ook verschillende soorten bevestigingen te zien?
Iemand ervaring met een goede alternatief? Ik heb geen haast en op termijn is een vervangende OEM spiegel altijd een plan B.
Goede tip en ik had me niet gerealiseerd dat de kwaliteit merkbaar zoveel minder is. Kan het me voorstellen met alle trillingen.Kuipspiegels zou ik persoonlijk OEM houden als ze het nog goed doen, spiegels van ome Ali zijn meestal wel wat minder qua kwaliteit.
Kun je je spiegel steel/kap niet gewoon spuiten?
Dat kettingwieltje/kettingset had een tijdje terug al vervangen mogen worden..Dit weekend groot onderhoud gedaan aan mn nieuwe Fazer. Was wel nodig ook... Gelukkig was de prijs er ook naar, maar dit was wel goed gebruikt.
Bekijk bijlage 1639135
Bekijk bijlage 1639131
Bekijk bijlage 1639132
Bekijk bijlage 1639133
Ketting geklonken met een AFAM-tooltje. Werkt prima. Op de terugweg nog een lekker rondje gereden, maar jeetje. Wat rijdt zo'n Fazer lekker zeg. Soepel, makkelijk echt toppie. Helemaal blij mee! Dit weekend staat Limburg op de planning. Ik twijfelde eerst om met de Fazer te gaan (heb m nog maar een week), maar ik durf het wel aan.
Tandje kleiner voor? Merk je veel verschil?Dit weekend groot onderhoud gedaan aan mn nieuwe Fazer. Was wel nodig ook... Gelukkig was de prijs er ook naar, maar dit was wel goed gebruikt.
Bekijk bijlage 1639135
Bekijk bijlage 1639131
Bekijk bijlage 1639132
Bekijk bijlage 1639133
Ketting geklonken met een AFAM-tooltje. Werkt prima. Op de terugweg nog een lekker rondje gereden, maar jeetje. Wat rijdt zo'n Fazer lekker zeg. Soepel, makkelijk echt toppie. Helemaal blij mee! Dit weekend staat Limburg op de planning. Ik twijfelde eerst om met de Fazer te gaan (heb m nog maar een week), maar ik durf het wel aan.
Goed gezienTandje kleiner voor? Merk je veel verschil?
Achter ziet er nog netjes uit bij mij. Als ik hem binnenkort schoonmaak even kijken hoe het voor is.Goed gezien. Ik heb maar een paar kilometer (stuk of 15) met het oude tandwiel gereden, dus vergelijken is lastig. Toch merk ik al verschil. eerst had hij best een ''dip'' voor de 6k rpm, daarna begon hij pas echt te trekken. Soort Turbo-lag.. Maar nu heeft hij iets meer trekkracht onderin, dus dat rijdt wel iets lekkerder.
Mijn carburateurs zijn een kleine 1000km geleden schoongemaakt omdat de motor een tijdje had stilgestaan. Denk dus dat het daar niet aan zal liggen. Ik ga een naar de pakkingen kijken. Thanks!Vastzittende vlotter? Carbs zijn nog wel droog en nog geen plasjes op de grond?
Olie kan van alles zijn, maar zou als eerst klepdekselpakking controleren
Vlotternaalden toen ook vervangen?Mijn carburateurs zijn een kleine 1000km geleden schoongemaakt omdat de motor een tijdje had stilgestaan. Denk dus dat het daar niet aan zal liggen. Ik ga een naar de pakkingen kijken. Thanks!
Achter ziet er altijd beter uit als de voorkant.....Achter ziet er nog netjes uit bij mij. Als ik hem binnenkort schoonmaak even kijken hoe het voor is.
Als ik hem moet vervangen over een tijdje ook maar een tandje kleiner denk ik!
Inmiddels is er (o.a) een revisiesetje incl. zuigers onderwegNieuwe bochtenset is ook binnen. Nog even, en mijn Fazer kan de weg weer op