Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ehh, op het gevaar af dat ik zeur, maar in 2001 bestond nog geen FZ1, tot 2006 heten ze FZS1000. Tenminste in Europa wel. In Amerika doen ze dat weer anders....mogguh fazerzzz
had ff n vraagje aan jullie!
ga misschien voor een fz1 uit 2001, maar ik ben maar 1.70m lang
zou ik goed passen op n fz1 uit 2001? ik hoop en bij de grond te komen met mn tenen, en hoop zo min mogelijk te moeten leunen op mn stuur.
of wel, zo rechtop mogelijk kunnen zitten, zodat de polsen minder worden belast.
hoop dat jullie fazerzzz mij kunnen helpen met mn vragen
THX
Ja precies die vond ik ook al vrij snel maar vind het jammer dat die er niet is voor de fz8Wou zeggen Haynes maar blijkbaar heeft die alleen voor de FZ6 wat gemaakt..
Ben erg geïnteresseerd in de fz1 of fz8 R of de fz8 s
Yamaha FZ1 Fazer 2010 - Huybers Motoren
HM - De onafhankelijk motor dealer in brabant, Merk specialist Honda Kawasaki Suzuki en Yamaha motoren voor regio Brabant Eindhoven Den-Bosch Uden/Veghelwww.huybersmotoren.nl2011 Yamaha FZ8 ABS Fazer - Huybers Motoren
HM - De onafhankelijk motor dealer in brabant, Merk specialist Honda Kawasaki Suzuki en Yamaha motoren voor regio Brabant Eindhoven Den-Bosch Uden/Veghelwww.huybersmotoren.nl2012 Yamaha FZ8R ABS Naked - Huybers Motoren
HM - De onafhankelijk motor dealer in brabant, Merk specialist Honda Kawasaki Suzuki en Yamaha motoren voor regio Brabant Eindhoven Den-Bosch Uden/Veghelwww.huybersmotoren.nl
Kwam deze 3 tegen bij huybers
Zit er nog een verschil tussen de fz8 s en de R versie buiten de kuip om.
En kom van een VfR uit 1997 af. Denk dan dat de fz8 meer dan genoeg power heeft toch. Of is het echt een tamme motor?
Want het vblok van de VfR vindt ik zalig al onderin je vermogen en koppel
Dat dus begint me ook te vervelen rijd heerlijk hoor die VfR maar wat een slagschip en hang toch teveel op mij polsen of ik moet 2 keer het limiet rijden dan is de VfR echt heerlijkDe R is gewoon een actiemodelletje van de importeur, wat optische opsmuk en dempertje.
Qua prestaties zal het wel vergelijkbaar zijn, 4 in lijn zal vergeleken met een V4 onderin wel wat minder levendig zijn qua gevoel (maar niet per se langzamer). Hoe een VFR750 zich precies verhoudt met een FZ8 kan ik niet zeggen, heb zelf alleen ervaring met de FZS600/1000 en VFR800 FI/VTEC. V4 vond ik leuker maar een Fazer stuurt veel makkelijker, de VFR's vond ik persoonlijk voelen als een sportieve slagschepen.
Vraag me wel af wat voor Öhlins schokdemper dat dan is, de Yammie TRX kwam ook met Öhlins maar dat was gewoon budget spul.Hier ook maar even Bekijk bijlage 1625649
Meeste motoren rijden wel lekker 2 keer de limiet, daarom heb ik ook geen FZS1000 meerDat dus begint me ook te vervelen rijd heerlijk hoor die VfR maar wat een slagschip en hang toch teveel op mij polsen of ik moet 2 keer het limiet rijden dan is de VfR echt heerlijk
Het is ook geen fz8 gewordenVraag me wel af wat voor Öhlins schokdemper dat dan is, de Yammie TRX kwam ook met Öhlins maar dat was gewoon budget spul.
Meeste motoren rijden wel lekker 2 keer de limiet, daarom heb ik ook geen FZS1000 meer
Was gewoon teveel voor in Nederland nmm, zo'n 100pk is prima voor NL en buitenland
Ook leukHet is ook geen fz8 geworden
Ik zou je vraag in het technische topic, of in het streetfighters topic stellen. In de eerste zitten de techneuten met veel kennis en ervaring en in de tweede zitten heel wat knutselaars die van alles en nog wat swoppen.Vraagje aan mijn mede Fazer rijders,
Mijn Fazer staat momenteel stil, met o.a doorgerotte uitlaatbochten en een overleden remklauw achter (1 zuiger zit vast gerot en is niet meer in beweging te krijgen). Een gebruikte klauw is moeilijk te vinden, een nieuwe ontzettend duur. Nou hoorde ik dat er ook conversies gedaan worden, waarbij de klauw niet meer onder de remschijf hangt en er dan een klauw van bijvoorbeeld een R6 gebruikt wordt. Dat lijkt mij wel interessant, maar heeft iemand tips? Je moet immers ook een steun maken die de remklauw op zijn plaats kan houden (alsin: niet meedraaien met de schijf).
Het gaat dus om een FZS600 Fazer uit 2000.
Zoals JBi zegt. De "bluespot" klauw van de FZS1000 is een relatief makkelijke upgrade. Via onderstaande link een heldere en korte uitleg.Vraagje aan mijn mede Fazer rijders,
Mijn Fazer staat momenteel stil, met o.a doorgerotte uitlaatbochten en een overleden remklauw achter (1 zuiger zit vast gerot en is niet meer in beweging te krijgen). Een gebruikte klauw is moeilijk te vinden, een nieuwe ontzettend duur. Nou hoorde ik dat er ook conversies gedaan worden, waarbij de klauw niet meer onder de remschijf hangt en er dan een klauw van bijvoorbeeld een R6 gebruikt wordt. Dat lijkt mij wel interessant, maar heeft iemand tips? Je moet immers ook een steun maken die de remklauw op zijn plaats kan houden (alsin: niet meedraaien met de schijf).
Het gaat dus om een FZS600 Fazer uit 2000.