fiets kapot

Zonde joh!!
Je hebt wel ongeloofelijk veel geluk gehad dat je geen botten hebt gebroken toen je over die stoeprand stuiterde!
 
Zonde joh!!
Je hebt wel ongeloofelijk veel geluk gehad dat je geen botten hebt gebroken toen je over die stoeprand stuiterde!

En dat noem jij ongelofelijk veel geluk :? Als hij geluk had gehad, kon Schamperd aan het einde van de afslag gewoon linksaf gaan.

Sterkte Schamperd
 
Zonde joh!!
Je hebt wel ongeloofelijk veel geluk gehad dat je geen botten hebt gebroken toen je over die stoeprand stuiterde!

goed pak en rug beschermer.
dat heeft mij van meer elende gehouden.
zoal ik al eerder zij sike red schamperd.
 
;(
Inzamelingsactie?
Iedereen zoeke naar kuipdelen?
Ik ken nog een spuiter :}

ik houd het in me achterhoofd.
ik denk dat ik hem eerst maar aan het loopen maak want hij doet het niet meer.

en ik heb ergens een site gezien met replica ongespotenkuip delen.
dan zal ik aan je denken max thnx waar moet ik ongeveer op rekenen voor de kuipdelen zeg maar gehele fiets
 
waar moet ik ongeveer op rekenen voor de kuipdelen zeg maar gehele fiets

Op woensdag 30 januari 2002 08:58 schreef Maximum het volgende:
Als je hem wil spuiten kom maar :+
Kuipdelen aanleveren en een week later heb je ze gespoten terug...Kwaliteit is gewoon :} ...kost je zo een 600 gulden, terwijl als je het wit laat doen dat je 1500 kwijt bent..


komt uit: dilemma
 
En dat noem jij ongelofelijk veel geluk :? Als hij geluk had gehad, kon Schamperd aan het einde van de afslag gewoon linksaf gaan.

Sterkte Schamperd

Dan had ie ongelofellijk-ongelofelijkveel geluk gehad. Maar zeg nou zelf, een kapotte motor is beter dan een kapot lichaam!
 
Dan had ie ongelofellijk-ongelofelijkveel geluk gehad. Maar zeg nou zelf, een kapotte motor is beter dan een kapot lichaam!

:^

Maar als je zelf neer gaat loop je ook meteen naar je motor om vervolgens gigantisch te balen dat ie in de poeier ligt ipv echt blij zijn dat je zelf ongedeerd bent.
 
ik heb laats zo,n mooi plaatje gezien van een fiet helemaal omgebouwd naar de kleuren van max biagi.
kan iemand dat plaatje hier een x poosten heb ik een studi model.
 
Dan had ie ongelofellijk-ongelofelijkveel geluk gehad. Maar zeg nou zelf, een kapotte motor is beter dan een kapot lichaam!

Ik had toch liever 2 gebroken pioten en armen gehad dan m\'n motor kwijt hoor.
Voorwaarde is wel dat armen en benen goed zouden genezen op niet al te lange tijd natuurlijk.. andrs heb je aan die fiets ook niks meer :)
 
Ik had toch liever 2 gebroken pioten en armen gehad dan m\'n motor kwijt hoor.
Voorwaarde is wel dat armen en benen goed zouden genezen op niet al te lange tijd natuurlijk.. andrs heb je aan die fiets ook niks meer :)

Denk dat je dan wel anders piept, als je nodig naar de wc moet bijvoorbeeld ;)
 
Ik had toch liever 2 gebroken pioten en armen gehad dan m\'n motor kwijt hoor.
Voorwaarde is wel dat armen en benen goed zouden genezen op niet al te lange tijd natuurlijk.. andrs heb je aan die fiets ook niks meer :)
Alleen dat kun je niet vantevoren weten.....
Geef maar eens even aan welk lichaamsdeel je voor een fiets zou willen missen, dat is volgens mij niet moeilijk kiezen.
 
Alleen dat kun je niet vantevoren weten.....
Geef maar eens even aan welk lichaamsdeel je voor een fiets zou willen missen, dat is volgens mij niet moeilijk kiezen.

Permanent missen? Geen enkel lichaamsdeel.. of mag\'k in vetcellen rekenen? :+
 
Heeejj Schamperd,

Ik voel met je mee. Mijn kneedown van 18 meter van afgelopen zondag heeft mij de linkerkant van mijn motor gekost. |( |(

Gelukkig ben ik wel all-risk verzekerd, pfoe... dat scheelt in de kosten! Mijn fiets staat momenteel op stal om de schade te taxeren. Hopelijk is ie snel beter.

Plastic Power wenst je heel veel sterkte met dit zware verlies ;( We hopen dat je fiets weer snel te horen is op de rondweg van Zutfun.
 
heeft er iemnd btw een boekje van een cbr 600f uit 92?

Ik heb een werkplaatshandboek, dus als ik wat moet inscannen/kopieeren, moet je het maar even zeggen.

Klote btw, moest er niet aan denken dat mijn CBR aan diggels lag.

Succes met de wederopbouw...
 
Tjjeeee, KLOTE voor je zeg!!!

Ik hoop voor je dat je nog wat kunt verhalen hier of daar en dat je fiets weer snel de oude is.

;( ;( ;( ;( ;(
 
heb je toevallig een plaatje van de tank
er komen namelijk 2 2 slangen onder te ank vandaan.
deze zijn bijde los.
als ik me benzine kraan open zet lekt die als een gek. en uit het andere slangetje komt niks.

en weet niet waar die slangtjes vandaan komen of is een pici makelijker
 
Ik had toch liever 2 gebroken pioten en armen gehad dan m\'n motor kwijt hoor.
Voorwaarde is wel dat armen en benen goed zouden genezen op niet al te lange tijd natuurlijk.. andrs heb je aan die fiets ook niks meer :)
Dat wens je jezelf niet, geloof mij!!!!!
 
Tjeez schamperd, blij dat je zelf niks hebt, maar toch heeeeeeel veel sterkte met reparaties aan je fiets!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan