Filmpje..mooie bochten Vlissingen

Ik vind het gewoon puur hypocriet gelul van sommgie mensen hiero. Ik word er zo ziek en moe van dat ik er eigenlijk geen woorden aan vuil wil maken. Ze worden toch verdraaid... Maar nog een keer... (waarschijnlijk nog vaker maar goed...)
:r

1. Dat moet een ieder toch zelf weten. Jij weet toch niet waar de grens van een ander ligt ?

2. Denk dat Denser hier zelf best overnagedacht heeft

3. Wat een bullshit zeg. :r

Dat vind menig mf'er leuk om naar filmpjes te kijken.

Je legt hem plat waar je gevoel EN verstand zegt waar dat kan met de juiste omstandigheden. vangrail of niet!
AJB praat voor je zelf en spreek niet voor het hele mf :Z
 
Laatst bewerkt:
Lukic :X

Wat een gelul, hoe kun jij de grenzen van iemand anders bepalen? Het wordt pas link als je zo'n bocht met vangrails op de grens pakt. Ik houd voor mezelf altijd een redelijk marge in acht. Zo'n bocht neem je dan bv met 110 ipv met 130 kph ... ook ga je bij uitkomen wat voorzichtiger op het gas.
 
Lukic :X

Wat een gelul, hoe kun jij de grenzen van iemand anders bepalen? Het wordt pas link als je zo'n bocht met vangrails op de grens pakt. Ik houd voor mezelf altijd een redelijk marge in acht. Zo'n bocht neem je dan bv met 110 ipv met 130 kph ... ook ga je bij uitkomen wat voorzichtiger op het gas.

Of je nu een bocht door jakkerd met 110 of met 130... als er rotzooi op de weg ligt gaat je echt gewoon op je muil. De grenzen van iemand kan ik niet bepalen nee... de grenzen van een veilige situatie en de waarschijnlijkheid waarin noodlot op kan treden wel. De snelheid waarmee de bochten werden gepakt in de filmpjes hadden niks te maken met veiligheid door een marge of wat dan ook...
Dit is gewoon mijn mening en ik spreek niet voor het hele MF. Dat kan ik niet he. Ik ben maar één persoon. Je hoeft niet meer waarde te hechten aan mijn mening... :P
 
Of je nu een bocht door jakkerd met 110 of met 130... als er rotzooi op de weg ligt gaat je echt gewoon op je muil.

Waarom denk je dat we daar eerst rustig door heen gaan lolbroek....eerst checken of er niks ligt.....

De snelheid waarmee de bochten werden gepakt in de filmpjes hadden niks te maken met veiligheid door een marge of wat dan ook...


Zoals ik al eerder heb gezegd....die bochten kunnen met dik 130 gepakt worden...daarom gaan we er dus ook met 110 max doorheen.....
 
Op zondag 01 juni 2003 21:28 schreef Lukic het volgende:Of je nu een bocht door jakkerd met 110 of met 130... als er rotzooi op de weg ligt gaat je echt gewoon op je muil. De grenzen van iemand kan ik niet bepalen nee... de grenzen van een veilige situatie en de waarschijnlijkheid waarin noodlot op kan treden wel. De snelheid waarmee de bochten werden gepakt in de filmpjes hadden niks te maken met veiligheid door een marge of wat dan ook...
Dit is gewoon mijn mening en ik spreek niet voor het hele MF. Dat kan ik niet he. Ik ben maar één persoon. Je hoeft niet meer waarde te hechten aan mijn mening... :P

Waarom denk je dat ik het over marges heb? Als je een goede marge in acht neemt kun je jezelf veel ellende besparen. Wist je al dat je in de bocht de lijn kunt verleggen en om de rotzooi heen kan? Schijnbaar niet :X Daarbij heb ik van onze lieve heer een goed stel ogen gekregen (met een beetje hulp van Hans Anders :P ), zodat ik het asfalt kan scannen op dingen die daar niet horen te liggen.

Face the facts, motorrijden is gevaarlijk ... maar daardoor niet minder leuk
 
Wist je al dat je in de bocht de lijn kunt verleggen en om de rotzooi heen kan? Schijnbaar niet :X Daarbij heb ik van onze lieve heer een goed stel ogen gekregen (met een beetje hulp van Hans Anders :P ), zodat ik het asfalt kan scannen op dingen die daar niet horen te liggen.

Face the facts, motorrijden is gevaarlijk ... maar daardoor niet minder leuk

Gelukkig ben jij onfeilbaar en kunnen jou alles scannende ogen niks missen en weet je altijd juist te reageren op de omstandigheden... Ik hoop dat iedereen dit kan maar denk van niet.


Face the facts, motorrijden is gevaarlijk ... daardoor iets minder leuk maar nog steeds leuk
 
Lukic, met wat voor snelheid neem jij dit soort bochtjes dan? Wanneer je hier met 60 onderuitgaat lig je nog steeds onder de vangrail. Je zou dus gewoon moeten afstappen en je motor er door heen moeten duwen?

Wat is gevaarlijk? Rij je ook niet in de regen omdat dat gevaarlijker is?
 
Gelukkig ben jij onfeilbaar en kunnen jou alles scannende ogen niks missen en weet je altijd juist te reageren op de omstandigheden... Ik hoop dat iedereen dit kan maar denk van niet.


Face the facts, motorrijden is gevaarlijk ... daardoor iets minder leuk maar nog steeds leuk

wordt jij mooit moe van je zelf ??? :r :r :r

en trouwens je hebt gelijk. :Z :Z :Z
 
Gelukkig ben jij onfeilbaar en kunnen jou alles scannende ogen niks missen en weet je altijd juist te reageren op de omstandigheden... Ik hoop dat iedereen dit kan maar denk van niet.


Face the facts, motorrijden is gevaarlijk ... daardoor iets minder leuk maar nog steeds leuk

Heb jij nu echt een plank voor je kop? |( |( |(

Als ik dood wilde nam ik zo'n bocht wel met een veel hogere snelheid! Je snapt het echt niet :Z
 
Lukic, met wat voor snelheid neem jij dit soort bochtjes dan? Wanneer je hier met 60 onderuitgaat lig je nog steeds onder de vangrail. Je zou dus gewoon moeten afstappen en je motor er door heen moeten duwen?

Wat is gevaarlijk? Rij je ook niet in de regen omdat dat gevaarlijker is?
Ik zou ze met een normale snelheid nemen. Ik kan niet beoordelen wat daar exact de juiste snelheid is... Ik denk misschien 60... 70? Dat hangt echt van de situatie af. Maar deze situatie vraagt in mijn ogen wel om een 'normale' snelheid. Natuurlijk kan je wanneer je valt met 60 best slecht terrecht komen. De kans zal echter aanmerkelijk kleiner zijn dat wanneer je 110 rijdt, je rijdt nu eenmaal minder op het randje en hebt meer tijd om te anticiperen.

Op zondag 01 juni 2003 22:15 schreef SPEED6 het volgende:wordt jij mooit moe van je zelf ??? :r :r :r

en trouwens je hebt gelijk. :Z :Z :Z
Nee....
Thanx... :P

Op zondag 01 juni 2003 22:21 schreef Joris het volgende:Heb jij nu echt een plank voor je kop? |( |( |(

Als ik dood wilde nam ik zo'n bocht wel met een veel hogere snelheid! Je snapt het echt niet :Z
Nee geen plank en ook geen bord... wel een beeldscherm...
Als je die bocht neemt zoals op de filmpies wil je misschien nog niet dood... maar speel je wel erg met de dood....
 
Op zondag 01 juni 2003 22:43 schreef Lukic het volgende:

Ik zou ze met een normale snelheid nemen. Ik kan niet beoordelen wat daar exact de juiste snelheid is... Ik denk misschien 60... 70? Dat hangt echt van de situatie af. Maar deze situatie vraagt in mijn ogen wel om een 'normale' snelheid. Natuurlijk kan je wanneer je valt met 60 best slecht terrecht komen. De kans zal echter aanmerkelijk kleiner zijn dat wanneer je 110 rijdt, je rijdt nu eenmaal minder op het randje en hebt meer tijd om te anticiperen.

60??? God man dan kom ik je met mn dieseltje nog buitenom voorbij.....(Focus heeft dan wel een verdomd goede wegligging...maar toch)... :Z

Nee geen plank en ook geen bord... wel een beeldscherm...
Als je die bocht neemt zoals op de filmpies wil je misschien nog niet dood... maar speel je wel erg met de dood....

Ja hoor Lukic ...je hebt helemaal gelijk....ik ben volkomen overtuigd van je wijsheid....... :X

En als je zo bang bent voor ongelukken...verkoop dan je SV..en ga schaken ofzo...zonde dat een kneus als jij op zo´n mooie motor rondrijd..... :r
 
Op zondag 01 juni 2003 22:43 schreef Lukic het volgende:je rijdt nu eenmaal minder op het randje en hebt meer tijd om te anticiperen.

Ik rij daar zeker niet op het randje...ik ben niet gek.....maar 60? Doe jij dat echt? Ik geloof je niet.......
 
Op zondag 01 juni 2003 22:49 schreef Denser het volgende:60??? God man dan kom ik je met mn dieseltje nog buitenom voorbij.....(Focus heeft dan wel een verdomd goede wegligging...maar toch)... :ZJa hoor Lukic ...je hebt helemaal gelijk....ik ben volkomen overtuigd van je wijsheid....... :X

En als je zo bang bent voor ongelukken...verkoop dan je SV..en ga schaken ofzo...zonde dat een kneus als jij op zo´n mooie motor rondrijd..... :r
Ik weet niet of het 60 zal zijn maar het zal een veilige snelheid zijn op zo'n punt.... Ik zal niet gaan verzitten of wat dan ook om die bocht sportief of snel te nemen daar ligt voor mij dan geen uitdaging in. Misschien ben ik wel een beetje bang voor ongelukken ja. Ik rij desondanks niet echt langzaam maar kies mijn momenten of plaatsen. Ook daarin doe ik wel eens onveilig... maar niets wat vergeleken kan worden met een kneedown in een bocht met vangrails.

Op zondag 01 juni 2003 22:49 schreef Shakey het volgende:Ik rij daar zeker niet op het randje...ik ben niet gek.....maar 60? Doe jij dat echt? Ik geloof je niet.......
Ligt aan de bocht... Gewoon een normale snelheid... kan niet goed beoordelen hoe snel dat in die specifieke bocht zal zijn. Maar bij lange na geen KD snelheid...
 
Met zo'n SV kan je best hard door een bocht hoor Lukje....... :+
Ook die zonder grindbakken, banden, hooibalen en luchtkussens })
 
Of je nu een bocht door jakkerd met 110 of met 130... als er rotzooi op de weg ligt gaat je echt gewoon op je muil. De grenzen van iemand kan ik niet bepalen nee... de grenzen van een veilige situatie en de waarschijnlijkheid waarin noodlot op kan treden wel. De snelheid waarmee de bochten werden gepakt in de filmpjes hadden niks te maken met veiligheid door een marge of wat dan ook...
Dit is gewoon mijn mening en ik spreek niet voor het hele MF. Dat kan ik niet he. Ik ben maar één persoon. Je hoeft niet meer waarde te hechten aan mijn mening... :P
doen we ook niet dus........
prozac helpt best goed in sommige gevallen hoor.
 
Hé Denser! Gave filmpjes man! Bekend stel bochten :P

En Lukic, ik snap dat je je hier druk om maakt, met 70 door deze bocht is zeker veiliger dan met 110 door deze bocht. Maar de reden dat mensen (Denser, Shakey naar ook zeker ikzelf) deze bochten zo "hard" nemen is gewoon voor de adrenaline. Helaas staat er in deze bocht een vangrails, jammer.
 
En Lukic, ik snap dat je je hier druk om maakt, met 70 door deze bocht is zeker veiliger dan met 110 door deze bocht. Maar de reden dat mensen (Denser, Shakey naar ook zeker ikzelf) deze bochten zo "hard" nemen is gewoon voor de adrenaline. Helaas staat er in deze bocht een vangrails, jammer.

Ik snap dat dit voor de nodige adrenaline zorgt... maar er moeten toch wel wat veiligere bochten zijn? Ik probeer deze ook altijd op te zoeken als ik er harder door heen wil... het liefst zonder enige obstakels... Ik heb mijn zoektocht in omgeving: Zuid-Holland (liefst Delft, Den Haag, Rijsijk, e.d.) nog niet voltooid wat dit betreft, dus als iemand wat weet?!?! Het mooiste is natuurlijk een circruit...

Maar uiteindelijk moet je het zelf weten hoor. Maar eens kijken of je ook zo makkelijk zegt: 'Helaas staat er in deze bocht een vangrails, jammer.' Als er iemand af vliegt...
 
En wanneer rijdt jij nou op je motor Lukic?? 's Nachts wanneer er geen verkeer op de weg te zien is? Zet je hem nou ook meteen aan de kant als er een auto aan komt? Wanneer mogen je zijwieltjes eraf?

Damn, wat kan jij ongelooflijk zeiken zeg. Motorrijden doe je meestal voor je plezier hoor. In jou geval lijkt het wel alsof je constant over alles nadenkt zodat je het belangrijkste vergeet. Het motorrijden zelf. Geniet toch eens van het leven en maak je eigen in godsnaam niet zo druk om mensen waarvan jij denkt dat ze niet weten waarmee ze bezig zijn. Terwijl ze dat echt wel weten.
 
He Lukic weet je dat je van leven ook dood gaat!!!!! :X :X :X

He Denser welke bochten zijn dit precies hier wil ik ook wel eens een poosje komen sturen.
 
Op maandag 02 juni 2003 00:37 schreef Lukic het volgende:Ik snap dat dit voor de nodige adrenaline zorgt... maar er moeten toch wel wat veiligere bochten zijn?

Maar uiteindelijk moet je het zelf weten hoor. Maar eens kijken of je ook zo makkelijk zegt: 'Helaas staat er in deze bocht een vangrails, jammer.' Als er iemand af vliegt...
Nee, veiligere bochten zijn hier in de omgeving niet te vinden, in Veere staat geen vangrails maar daar staan mooie bomen :+

Natuurlijk is het klote dat er vangrails staan, en er is al eerder iemand om het leven gekomen op Heinkenszand door vangrails (overigens niet deze bocht). Feit blijft wel dat men deze bochten eerst rustig neemt om te kijken of de baan :P schoon is waarna men er een stuk harder doorheen gaat maar volgens mij nog steeds met een bepaalde marge.

Op maandag 02 juni 2003 09:47 schreef Mats het volgende:
He Denser welke bochten zijn dit precies hier wil ik ook wel eens een poosje komen sturen.
Ik zal er ff op inhaken, dit is dus bij Heinkenszand.
 
Ja best leuke filmpjes hoor .... maar ik word een beetje ziek van dat afzeiken hier. We weten allemaal dat Lukic gelijk heeft. Het is gewoon niet echt verstandig om in deze bocht met je knietje aan de grond te gaan.
En je wil natuurlijk leuk op de film staan dus ga je net iets harder. Het bochtje is mooi schoon en er zijn geen reparatievlakken dus val je uiteraard niet :? .
En de kans dat dat stomme konijntje net de weg over huppelt is bijna nul. Net als een collega van mij die met 120 km/u een zwaan kopt op de snelweg. Maargoed hij brak alleen een aantal ribben en ik vrees dat het in deze bocht toch iets ernstiger zal zijn.
Gelukkig merk je er zelf niets meer van en zullen de politiemensen de meeste lichaamsdelen wel bij elkaar zoeken. En ja ook deze zelfde agentjes zullen bij pa en ma op stoep staan om het een en ander uit te leggen. Hebben ze in ieder geval wat beters te doen dan je snelheid te meten.
Dus laten we lekker elkaar afzeiken op het forum ipv een blok te vormen :r
 
Ja best leuke filmpjes hoor .... maar ik word een beetje ziek van dat afzeiken hier. We weten allemaal dat Lukic gelijk heeft. Het is gewoon niet echt verstandig om in deze bocht met je knietje aan de grond te gaan.
En je wil natuurlijk leuk op de film staan dus ga je net iets harder. Het bochtje is mooi schoon en er zijn geen reparatievlakken dus val je uiteraard niet :? .
En de kans dat dat stomme konijntje net de weg over huppelt is bijna nul. Net als een collega van mij die met 120 km/u een zwaan kopt op de snelweg. Maargoed hij brak alleen een aantal ribben en ik vrees dat het in deze bocht toch iets ernstiger zal zijn.
Gelukkig merk je er zelf niets meer van en zullen de politiemensen de meeste lichaamsdelen wel bij elkaar zoeken. En ja ook deze zelfde agentjes zullen bij pa en ma op stoep staan om het een en ander uit te leggen. Hebben ze in ieder geval wat beters te doen dan je snelheid te meten.
Dus laten we lekker elkaar afzeiken op het forum ipv een blok te vormen :r
Lik op stuk! :P

Maar je hebt wel een punt.
 
Ja best leuke filmpjes hoor .... maar ik word een beetje ziek van dat afzeiken hier. We weten allemaal dat Lukic gelijk heeft. Het is gewoon niet echt verstandig om in deze bocht met je knietje aan de grond te gaan.
En je wil natuurlijk leuk op de film staan dus ga je net iets harder. Het bochtje is mooi schoon en er zijn geen reparatievlakken dus val je uiteraard niet :? .
En de kans dat dat stomme konijntje net de weg over huppelt is bijna nul. Net als een collega van mij die met 120 km/u een zwaan kopt op de snelweg. Maargoed hij brak alleen een aantal ribben en ik vrees dat het in deze bocht toch iets ernstiger zal zijn.
Gelukkig merk je er zelf niets meer van en zullen de politiemensen de meeste lichaamsdelen wel bij elkaar zoeken. En ja ook deze zelfde agentjes zullen bij pa en ma op stoep staan om het een en ander uit te leggen. Hebben ze in ieder geval wat beters te doen dan je snelheid te meten.
Dus laten we lekker elkaar afzeiken op het forum ipv een blok te vormen :r

Dus????

Inderdaad...stoppen met motorrijden! Allemaal veilig in huis blijven. :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan