Flitser op de A4 (ri ADAM) vanochtend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hornet600F

MF'er
2 mei 2007
123
0
Vanochtend een uitzendburo busje met pools kenteken flot rechts ingehaald, nadat ik natuurlijk geduldig enkele meters op veilige afstand gewacht had dattie zelf naar rechts zou gaan.. dat deedtie natuurlijk niet :+ Maar volgens mij stond er een flitser achter de vangruil, ik was gefocused op de weg (busje) dus ik zag het niet goed.. ben nu aan het twijfelen of het nou wel of geen flitser was.

Het was vlakna dat zwart/wit geblokte aquaduct, ongeveer hier denk ik

http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UT...d=107444086243681226176.00045107b0bf5a0bff227

Je mag daar 100 ik reed iets harder B|

Ik heb al op flitservice geken en op BNR geluisterd maar ik heb niets gehoord over een flitser op de A4. Ik word er gek van ;) Vandaar dat ik het hier vraag. ik kan ook effe gaan kijken in m'n pauze.

Mischien dat die motorrijder met die off-road fiets, zwarte rev-it jas, zwart vizier, kofferrek , die kort daarvoor achter me reed, meeleest. *D
 
Laatst bewerkt:
Om nou weer over elke controle die je gezien hebt een topic te openen..... :?
 
radar zh a4 den haag ri amsterdam thv van Aquaduct 02/07/08 08:01:16



















geintje
 
Laatst bewerkt:
Thanks! :)

Ik weet nu wat het was wat ik zag ( I feel a song coming along ... )

D'r ligt daar een zwart spatbord van een vrachtwagen ondersteboven op de vangrail :X
 
Er heeft naar mijn idee daar geen flitser gestaan. Ik heb ze daar nog nooit zien staan iig en ik rij daar al ruim 3 jaar langs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan