Op Racesport staat een foto van de FP1, die ze vanaf Laguna Seca in denken te kunnen zetten:
Troy Corser staat er dus niet op...
die dame isheb je em ook groter die dame lijkt me ook wel,maar kan het net niet goed genoeg zien
Ik neem aan dat je het "Reverse" bedoelt ?Engine (4-stroke Reverse Parallel Triple)
tkan niet..
Eén ding:
en als ik het mij goed herinner, krijg je bij een compressieverhouding van méér dan 1:12 last van zelfontbranding, en dat is iets wat je niet wilt hebben. Maar ja, het zal wel kloppen
httpOp Racesport staat een foto van de FP1, die ze vanaf Laguna Seca in denken te kunnen zetten:
Troy Corser staat er dus niet op...
Op vrijdag 14 juni 2002 15:47 schreef Pino het volgende:Dit plaatje is gejat van een of ander scooterforum
Dit plaatje is gelinkt vanaf racesport.nl, die het hoogstwaarschijnlijk gewoon van foggy's site hebben, want daar staan er genoeg. Dus:
1. Lul niet zo dom.
2. JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!
Dit plaatje is gelinkt vanaf racesport.nl, die het hoogstwaarschijnlijk gewoon van foggy's site hebben, want daar staan er genoeg. Dus:
1. Lul niet zo dom.
2. JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!
Zegt dit iets over het niveau van het scooterforum?
Racebrandstof kan meer compressie verdragen voordat er zelfontbranding komt (heb ik geloof op www.motormaniacs.nl een artikel over gelezen)Eén ding:
en als ik het mij goed herinner, krijg je bij een compressieverhouding van méér dan 1:12 last van zelfontbranding, en dat is iets wat je niet wilt hebben. Maar ja, het zal wel kloppen
Jullie snappen het niet
Het plaatje wat pino heeft geupload heeft ie op de webspace van het scooterforum willen plaatsen.. en aangezien die een script hebben draaien zodat het plaatje er zo uitziet als ie ergens anders dan op het scoot forum wordt gepost
ik geef ze groot gelijk.. check ook de link van het plaatje