Fuck Fuck Fuck

Bij mij in de familie rijden er nog 5 familieleden motor. In een soortgelijkgeval zou ik zeggen dat we de motor samen gebruiken, mijn broers zijn kwa postuur ongeveer even groot. En als ik mij niet vergis mag je een verklaring weigeren als die een familielid als schuldige aan zou wijzen. Enne ik kan niet bijhouden, ben ik ook niet verplicht, wie er wanneer op de motor vandoor is. Dus ik weet niet of je familie hebt die ook motor rijd, maar dat komt in ieder geval geloofwaardiger voor als een proefrit door iemand waar je helemaal niets van weet, Ik zou zonder een rijbewijs of een andere vorm van identificatie niemand laten proefrijden.
 
Het begint ondertussen misschien wel rendabel te worden om gezamelijk full-time een advocaat in dienst te nemen. :)

Tja,,,, misschien moet er ook een gallerij toegevoegd worden aan het forum "justitiele martelaren"


Iedereen weet dat de handhaving van de snelheids regels , te zot zijn voor woorden, er gaat ook totaal nix opvoedends vanuit!!
Limiet, marge , fout, en misdaad, liggen onredelijk kort bij elkaar. na correctie van een te hoog gemeten snelheid met 3% ( de marge) is er meteen straf!!!( financieel schikkingsvoorstel).
er is geen ruimte voor te praten, nee, meteen bot geweld !!!

nu vraag ik me af , of Koos Spee vroeger het meemaakte dat als hij meer als 3 minuten te laat binnen was in zijn ouderlijk huis, ook zijn ogen werden dicht geslagen , ????( bij wijze van spreken )( zou een zelfde beleid zijn , als wat hij nu voert !!!)

Als er een overtreding geconstateerd wordt, moet je daar, eerst fatsoenlijk op gewezen worden, middels een waarschuwing, bij aanhoudende herhaling, mag er dan op een bepaald punt een sanctie opgelegd worden, ( bv 5x een overtreding met meer dan 15 km te hard, binnen een jaar).
dan praat je niet meer over een moment opname, maar over een structureel iets.

En laat een motorrijder eens een keer per jaar zijn gas goed opentrekken, als hij ( of zij ) daarbij geen brokken maakt , of anderen in gevaar brengt , moet dat kunnen.

maar het beleid van meteen straffen bij zo'n kleine marge is ridicuul.

Ik ben vader van 2 draken van meiden ( terrortrutten), die regelmatig ook regels met voeten treden, maar gezond overleg is voor beide partijen het meest gezonde ,er moet wel eens een maatregel genomen worden, afspraken gemaakt worden ivm het voorkomen van herhalingen, maar dit werkt, EN ER BLIJFT RESPECT BESTAAN. En is het tijd voor een straf dan zien mijn kids daar de redelijkheid van in ( liefst nog op een ludieke manier)



BOT de zaak tiranniseren werkt niet, en dat is bewezen !!( dat geld ook voor verkeers zaken)


Wat zou nou redelijk zijn???
 
Dat feest gaat dus ff niet door he, Nognietingebruik en ik rijden op eenzelfde CBR600F, met een MJK Steel pak, allebei een zwarte helm en ook nog eens beide +/- 2 meter lang. Verder zou je dan als Ducati-rijder met een Ducati-pak ook serieus de lul zijn... :)
Dat bedoel ik... de moordenaar van Pim was iemand met een baseballcap, laten we iedereen met precies zo'n cap oppakken en veroordelen. Zo werkt het niet.

In dat geval wat Mr Hornet noemt, over die gasten die gepakt zijn. Die zijn ook door politie uitgenodigd en hebben het waarschijnlijk zelf opgebiecht na wat onder druk te zijn gezet... tja, dat moet je dus niet doen, stug je verhaal volhouden en als ze je erin proberen te luizen, dan gewoon zwijgen, je hebt het recht om te zwijgen. :)
 
Als Yammie nog niet eerder herkenbaar op een foto heeft gestaan, lijkt het mij dat er niets aan de hand is.
Das dan 1-0 voor mij. Ze hebben mij nog nooit ergens voor kunnen pakken :}

Als ze dan toch echt per se zijn pak willen zien leent hij d'r toch gewoon 1 van iemmand anders??
Ik heb nog een ander motorpak hier liggen. Vloekt als de nete, maar ja, het moet dan maar ff.

P.s. Hellraiser, ik zal voor de gein weer eens dat pak aantrekken :P
 
maar ja dat worden wel een paar weekjes/maanden zweten voor Yammie
bigeyecry.gif
Klopt, de weersvoorspellingen zien er warmpjes uit :P
 
Dus iedereen die geflitst is (auto of motor maakt niet uit) kan dus doodleuk zeggen: "ik had hem uitgeleend voor een proefrit en ik weet niet wie het was" ???

Lijkt me sterk
 
Dus iedereen die geflitst is (auto of motor maakt niet uit) kan dus doodleuk zeggen: "ik had hem uitgeleend voor een proefrit en ik weet niet wie het was" ???

Lijkt me sterk
Natuurlijk, in principe is de enige manier waarop jij je rijbewijs kwijt kan raken bij staande houding door de politie (bijvoorbeeld door onopvallende politieauto's of als ze staan te laseren met verderop politie enzo), op heterdaad betrapt dus. Een flitspaal of mobiele flitscontrole daarentegen registreert alleen dat het voertuig met dat en dat kenteken te hard reed maar die kan niet vertellen wie de bestuurder was, de eigenaar van het voertuig krijgt dus een boete. Bij grove snelheidsovertredingen krijg je dan waarschijnlijk nog een uitnodiging om te komen verklaren waarom jou voertuig daar zo hard reed maar zoals ik constant zeg hebben ze dan geen enkel bewijs dat jij de bestuurder was en zonder bewijs geen invordering rijbewijs.
 
Dan mogen jullie mij ff uitleggen waarom die 2 gasten die vaak langs de flitspaal reden gepakt zijn ...

ik zal het artikel wel ff opzoeken stond geloof ik in de moto 73 (zal ook wel op internet te vinden zijn)

volgens mij moesten zij bewijzen waar zij op dat moment wel geweest waren ..

maar.. ik heb al meerdere malen gelezen dat yammie zelf ook bedreven is in strafrecht (ivm studie geloof ik)zal hij zelf de boeken ff na moeten kijken
 
Dan mogen jullie mij ff uitleggen waarom die 2 gasten die vaak langs de flitspaal reden gepakt zijn ...

ik zal het artikel wel ff opzoeken stond geloof ik in de moto 73 (zal ook wel op internet te vinden zijn)
Dat heb ik ff eerder gepost ;)

In dat geval wat Mr Hornet noemt, over die gasten die gepakt zijn. Die zijn ook door politie uitgenodigd en hebben het waarschijnlijk zelf opgebiecht na wat onder druk te zijn gezet... tja, dat moet je dus niet doen, stug je verhaal volhouden en als ze je erin proberen te luizen, dan gewoon zwijgen, je hebt het recht om te zwijgen.
Ik ken dat artikel trouwens ook, heb het ook gelezen.
 
Dan mogen jullie mij ff uitleggen waarom die 2 gasten die vaak langs de flitspaal reden gepakt zijn ...

ik zal het artikel wel ff opzoeken stond geloof ik in de moto 73 (zal ook wel op internet te vinden zijn)

volgens mij moesten zij bewijzen waar zij op dat moment wel geweest waren ..

maar.. ik heb al meerdere malen gelezen dat yammie zelf ook bedreven is in strafrecht (ivm studie geloof ik)zal hij zelf de boeken ff na moeten kijken
Morgen ook ff zoeken in de boekwerken bij mij op kantoor.
En natuurlijk ff bij onze ijscoboer (zie topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6172)
ten rade wat hij ervan zegt :P
 
Yammie,

Vandaag http://www.kliknieuws.nl/ in de gaten houden. Vaak staan daar de resultaten van snelheidscontroles. En een snelheidsduivel die met 230 over de provinciale weg scheurt zal zeker vermeld worden ;)

Sterkte in deze onzekere tijden.
 
Ben toch blij dat ik op 6 km afstand van duitse grens woon. Als ik erg hard wil rijden kan ik dat daar zonder stress doen. In Nederland doe ik dat natuurlijk nooit ;) .
Ik wacht nog op de bekeuring voor een van 20 te hard en een voor 40 te hard (bij beide de flits gezien). Maar da's natuurlijk peanuts vergeleken met die van jou }) ;)
 
:^ enne... (ook wat zwarte humor :) ) als dat niet zo is... wie ging er van de zomer ook nog meer naar Tjechiè :? Ik zoek misschien nog iemand om mee te rijden :+

Niet boos worden Yammie, ik kon het niet laten
AZZANGEL.gif

*knip* :(
 
Laatst bewerkt:
Klopt...ik maak nooit wheelys, en rijd nooit te hard *D Ben wel een goeie illusionist....Net als David Copperfield...laat jullie allemaal denke dat ik een wheely trek... :P

Hoe komt het dan dat je fiets om de haverklap (gedeeltellijk) in de prak ligt CQ in de soep loopt?? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan