FZR, het enige echte, volledige topic

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
Aangezien ik o.a. op mijn werk niet op het fzrclub.nl forum kom, en ik ook graag hier op het forum snuffel, leek het mij wel wat een FZR topic te beginnen. Dus bij deze.

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam
Zie net dat je een fzr gekocht hebt, dat je de site niet opkomt kan kloppen, als het goed is heb je je aangemeld, maar daarna moet je account nog geactiveerd worden, ik zal er zo ff naar kijken.

G.G.

Edit: als je je aangemeld hebt, onder welke naam is dat dan? En als je je aangemeld hebt, ontvang je een mailtje op het emailadres dat je opgegeven hebt. Volg die instucties uit dat mailtje, dan komt het allemaal wel goed.

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
mooimooi. Leek me wel leuk hier ook ff foto's te posten van je bike, maar ik kan hier op werk niet bij mijn foto's...

Weet iemand van de paar mensen die dit lezen of je remklauwen van een oude 600 (met enkele zuigers), kan wisselen voor klauwen van een nieuwere(91'er ofzo?) en of dat scheelt.

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
had me nog helemaal niet aangemeld.
Maar ik had al eens eerder op de site gekeken, en toen kwam ik er gewoon op. Alleen ben ik toen niet op het forum geweest.
Maar ik kom nu uberhaubt niet meer op de site...
www.fzrclub.nl doet het op mijn computer niet meer.

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam
had me nog helemaal niet aangemeld.
Maar ik had al eens eerder op de site gekeken, en toen kwam ik er gewoon op. Alleen ben ik toen niet op het forum geweest.
Maar ik kom nu uberhaubt niet meer op de site...
www.fzrclub.nl doet het op mijn computer niet meer.
Als ie in je favoriten staat, dan kan het dat ie het niet meer doet, tik dan eens gewoon www.fzrclub.nl in. Denk dat daar het probleem zit. De site heeft sinds twee dagen een hele andere layout volgens een ander programma.
Bij mij in mijn favoriten stond : www.fzrclub.nl/blablabla/blablabla etc. en door die blablabala kwam ik er niet op. Was de verkeerde blablabla..
Snappie? beetje vaag verhaal, maar als je alleen www.fzrclub.nl intikt zou het moeten lukken.

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
alleen dat extra stukje komt er automatisch achter.
Ik type zelf echt alleen maar fzrclub.nl
Hij verwijst me zelf meteen door. ik weet niet of je anders een andere extensie voor me hebt die ik erachter kan zetten, dat ik ergens anders op de pagina kom.

solex

MF veteraan
20 okt 2002
6.910
198
Zutphen
Bezoek site
Ik heb wel geen FZR, maar de site is geen probleem!
Dit is het eerste wat ik te zien krijg.
Ligt dus echt aan jouw/PC.

http://fzrclub.nl/

[me]Welkom op de site van de Dutch FZR-Owners club

dé club voor Yamaha FZR-rijdend Nederland.
Op deze site kun je zeer veel info vinden over de Yamaha FZR motor.
Heb je een FZR 250, 400, 600, 750 of een 1000 dan ben je hier aan het goede adres
Op het forum is alle info te vinden over jouw motor, mocht je toch iets niet kunnen vinden,
stel dan gerust een vraag in het forum.
Er worden geregeld meetings en toertochten gehouden, wat natuurlijk erg gezellig is.
Het aantal leden groeit nog met de dag, dus heb je een Yamaha FZR , wordt dan gratis lid van de FZR club
Bedankt voor je bezoek,

Surfse! :) [/me]

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
nah, laat ik www weg, kom ik er wel :?
Ik weet het niet meer,maar ja, kan me nu tenmninste wel aanmelden. *O*

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam
DJ Swen, ik denk dat je doel van dit topic algemene l#lpraat over de fzr is, toch?

Vertel eens wat moois over je nieuwe aanwinst. Welk type? Kleurstelling? Extra's?

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
de foto heb ik hier ergens gepost, geloof in het andere FZR-wegtrek topic.
Het is een 89'er 600.
De vorige eigenaar had eens een lichte schade gehad, en van daaruit besloten er een fightertje van te maken.
Houdt in dat er een stuurkuipje geplaatst werd(welke niet helemaal mijn smaak is, maar ja... die is zo vervangen)
Verder werd hij strak gemaakt en werden tank, origineel kontje en kuipje in Opel OPC Blauw gespoten(zeer mooie kleur).
Velgen zijn originele, dus tzt op zoek naar bredere achtervelg.
Deze velgen zijn geel/oranje achtig gespoten, van een Citroen Saxo. En de velgranden gepolijst.
Verder leuke accesoires zoals mooi omhoog stekende dikke demper(merk ff vergeten).
Gele goodridge remleidingen voor, wat blauwe boutjes in het blok en wat gepolijst her en der.
Enige wat mis is, is dat het glaasje van de temp-=meter weg is. En het is een Amerikaan, dus glaasje schijnt dan moeilijk te krijgen te zijn.

ik en ik

MF veteraan
8 apr 2005
4.044
0
Nb
www.stuntrider.nl
Nou ik ook effe hier posten en een vraagje stellen die lastig is.

Ten eerste mijn FZR heeft totaal geen verbouwing ondergaan tot ik hem kocht dus ALLES origineel en komt van de eerste eigenaar af en het is een ned motor.
Nou ik heb een 600 3he met een oliekoeler en een binnen olie filter, niet alle 600 3he modellen hebben dit waarom ik wel.

Ik heb een 89 FZR die erg overjarig was en pas in 91 op kenteken is gezet, ik heb dus geen enkele zuigers op de voorremmen, hoe komt dat, want de 89 modellen hebben toch enkele zuigers.

wie weet de antwoorden.

:? :? :? :? :? :? :?

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
die die ik net gekocht heb is een 89'er, en heeft ook die enkele klauwen, en is een vloeistof koeler heb ik het idee. Of hij heeft een wel heel grote oliekoeler :X *D

ik en ik

MF veteraan
8 apr 2005
4.044
0
Nb
www.stuntrider.nl
die die ik net gekocht heb is een 89'er, en heeft ook die enkele klauwen, en is een vloeistof koeler heb ik het idee. Of hij heeft een wel heel grote oliekoeler :X *D

je hebt de radiateur die is groot zitten grote rubberen slangen aan, daaronder zit een klein radiateurtje zal ik maar zeggen daar zitten dunne stalen leidingen aan dit is de oliekoeler maar die heeft dus niet iedereen

thumper

MF veteraan
13 apr 2003
3.594
4
Bezoek site
Nou ik ook effe hier posten en een vraagje stellen die lastig is.

Ten eerste mijn FZR heeft totaal geen verbouwing ondergaan tot ik hem kocht dus ALLES origineel en komt van de eerste eigenaar af en het is een ned motor.
Nou ik heb een 600 3he met een oliekoeler en een binnen olie filter, niet alle 600 3he modellen hebben dit waarom ik wel.

Ik heb een 89 FZR die erg overjarig was en pas in 91 op kenteken is gezet, ik heb dus geen enkele zuigers op de voorremmen, hoe komt dat, want de 89 modellen hebben toch enkele zuigers.

wie weet de antwoorden.

:? :? :? :? :? :? :?
Wij hebben ook een 3he met dubbele zuigers in de klauwen,oliekoeler en binnenfilter.
Die van ons is op kenteken '91 volgens enkele bij fzrclub is het een '89er :?

Gerrit Gamba

Die hard MF'er
2 feb 2004
930
0
rotterdam
geen idee wat zoiets waard is :N
Geef me eens een richtprijs (voor deze student).
Hou er wel rekeing mee dat je dus de ketting in lijn zult moeten zetten
:X , het kan wel denk ik maar wordt wel heel lastig.
En over of het lekker rijd, zo'n brede band op een 600 zijn de meningen ook over verdeeld.

EDIT: Ohja...., en dan past ie nieteens in je achterbrug, zul je dus moeten openzagen en verbreden :X , ook hier weer: het kan wel maar je moet wel weten wat je doet.

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
418
0
37
Lelystad
alleen past ie dus ook niet in een FZR600 :-(
Maar welke bredere achtervelg past daar dan eigenlijk wel in?Van een FZR1000 ofzo?

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
28
omgeving leiden.
als je 180 wil in een fzr600 zal je der gewoon een fzr1000 achterbrug in moeten zetten.

anders moet je zombie de mof even vragen. hij kan zowat overal aan komen of heeft het liggen :P

groeten steven :)