gatver gatver gatver ,vieze stink dwerg

Ollee! Ben weer wat dagen te laat met lezen, maar de ergernis van de week is dus niet alleen die van mij! Dacht dat het kwam omdat ik niet meer rook, maar anderen ergerden zich er ook aan.

Gelukkig kijk ik maar 1-2 uur per week tv en heb ik dus geen last tv-verslaving. Ik zet zo'n programma gewoon af.

Jammer dat ze met zo'n programma de reputatie van oom agent (nog meer) omlaag halen :(
 
hij zal vast familie bij de nsb gehad hebben.
gewoon een nekschot geven die kerel ,meer is hij niet waard.
 
DOOD aan die ter*ng laaf, :( :( :( ik wens hem alle verschrikkelijke ziektes toe, want hij maakt me iedere keer dat ik zijn kop zie errug pissed. en niet veel mensen lukt dat (alleen bush en sharon kan ik nu bedenken). die programma is echt zo subjectief als het kan, heb nu een keer naar gekeken en vermijd het nu als de pest :r
 
Hij is bij kopspijkers gisterenavond terecht voorgedragen voor de gouden knuppel, sjee wat is dat een nitwit zeg.
 
ik zag die lul ook weer in Kopspijkers, hij had een meisje verraden die bij verkeerscontrole werd aangehouden toen zij op haar brommerd reed. Hij, die dwerg, zei tegen de polisiesmeris dat zij geen verzekeringsbewijs bij zich had, oh oh oh oh ja, wat erg, toen kreeg zij een boete, ja, ja, ja, gooi die teringdwerg in de klikobak, ik word er nog kwaad van, lekker he je zo af te reageren.
 
mannetje woont bij mij in de buurt. Ik zie hem tenminste regelmatig zijn boodschapjes doen. Alleen heb ik eigenlijk nooit opgelet of tie ook netjes rijdt.(heb ook nog andere dingen te doen :P )
Rijdt wel in een mooie bak trouwens. niks op aan te merken. Zal wel een bepaald percentage krijgen van al die bekeuringen. :r
daarom is ie natuurlijk zo ijverig :(
 
Evenals de motorrijder die te hard reed en te hard inhaalde!!!.
Er bestaat zelfs een verkeersregel waarin staat dat men zo snel mogelijk moet inhalen om zo de rest van het verkeer zo min mogelijk te hinderen en dus de motorrijder op dat punt niet fout was
Euh , om mee te beginnen, ik rij ook meestal harder dan toegestaan en ik trek het gas ook goed open bij het inhalen(wie niet), maar wat je hier zegt is gewoon niet waar.
Er staat inderdaad in het verkeersreglement iets in de orde dat je zo vlot mogelijk moet inhalen om het verkeer niet te hinderen maar dat houdt niet in dat je de maximumsnelheid mag overschrijden.
 
Wat me opvalt aangaande dit irri progje, van die nog irritantere dwerg (ik heb hem eens in een auto-oplichters prog gezien??) is dat iedereen wel kijkt!!! en dus zo het programma valideert.
(Over Howard Stern ging het in de polls ok als volgt...30% van de mensen vind hem leuk en luistert om te kijken wat ie nu weer gaat zeggen 70% van de mensen vind hem irritant maar luistert wel om te horen wat ie nu weer zegt.... :X )
Ik zag toevallig gisteren twee blipjes, een met mr braak...meteen weg zappen dus
en het einde dat ie zegt.."pas op want wij letten wel op U"

Gewoon niet kijken, dan kan ie op z'n eigen gaan letten... :Z

Behalve dan dat in NL de kijkcijfers worden gemeten met een kastje bij een beperkt aantal huishoudens (ik heb ooit 10.000 gehoord, maar lijkt me erg weinig nu ik er beter over nadenk). Wij hebben thuis geen kastje dus worden wij niet meegenomen in die statistieken. Ik kan dus mij dus ergeren aan die dwerg zonder dat hij er hogere kijkcijfers door krijgt......jaja, nu ben ik een gelukkig mens.

Oja, mocht ik het helemaal fout hebben met deze theorie dan hoor ik et graag.
Greetz
Martian
 
Behalve dan dat in NL de kijkcijfers worden gemeten met een kastje bij een beperkt aantal huishoudens (ik heb ooit 10.000 gehoord, maar lijkt me erg weinig nu ik er beter over nadenk). Wij hebben thuis geen kastje dus worden wij niet meegenomen in die statistieken. Ik kan dus mij dus ergeren aan die dwerg zonder dat hij er hogere kijkcijfers door krijgt......jaja, nu ben ik een gelukkig mens.
:^

Kijkcijfers worden door een extern bureau gemeten die idd (maar) enkele tienduizenden kastjes heeft die bij dus net zoveel mensen thuis staan die de kijkcijfers meten.
Dus je kan gerust naar deze man kijken zonder zijn kijkcijfers te beïnvloeden. ;)
 
mannetje woont bij mij in de buurt. Ik zie hem tenminste regelmatig zijn boodschapjes doen. Alleen heb ik eigenlijk nooit opgelet of tie ook netjes rijdt.(heb ook nog andere dingen te doen :P )
Rijdt wel in een mooie bak trouwens. niks op aan te merken. Zal wel een bepaald percentage krijgen van al die bekeuringen. :r
daarom is ie natuurlijk zo ijverig :(


WAAR WAAR WAAR }) }) ....hehehe WAAAR!?
Zeg eh actionman, jij heb vast wel een videocamera he, enne enne een motor??? Nouuuu die 2 kan je heeel mooi combineren als die t*ring dwerg bij je in de buurt woont *D })
 
mannetje woont bij mij in de buurt. Ik zie hem tenminste regelmatig zijn boodschapjes doen. Alleen heb ik eigenlijk nooit opgelet of tie ook netjes rijdt.(heb ook nog andere dingen te doen :P )
Rijdt wel in een mooie bak trouwens. niks op aan te merken. Zal wel een bepaald percentage krijgen van al die bekeuringen. :r
daarom is ie natuurlijk zo ijverig :(

Tijd voor een M-F meeting? }) :+
 
jeeeeeeeeeeetje,............wat zijn jullie opgenaaid over dat leuke lieve poepige minimannetje,....

Vind het wel een lekker ding hoor!
Hij mag mij ten alle tijden controleren en die duim plaatsen waar hij maar wil :9~

Ik ben helemaal weg van hem!


:+ :+ :+

greetzzz
 
En we hebben z'n vriendin intussen ook gezien..die trol die het motorprogramma presenteerd :+
 
jeeeeeeeeeeetje,............wat zijn jullie opgenaaid over dat leuke lieve poepige minimannetje,....

Vind het wel een lekker ding hoor!
Hij mag mij ten alle tijden controleren en die duim plaatsen waar hij maar wil :9~

Ik ben helemaal weg van hem!


:+ :+ :+

greetzzz


:r :r :r :r :r :r
 
yep die..vind het wel een mooi setje die dwerg en die trol
 
chillen Bartman,...........monica zal nooit een clowntje onder een post zetten als tie seieus gemeend is,........ :) :) :)

Inderdaad Mulder,.een lekker stel bij elkaar :r


greetzzz
 
kunnen we niet bij een of andere instantie aan geven dat de horror van het zien van deze uitzendingen hersenbeschadiging kan veroorzaken en daarom pas NA 24.00u uitgezonden mag worden ?
 
Hij is geadopteerd.
Komt oorspronkelijk uit Griekenland.
Ik snap wel dat ze hem weggegeven hebben....zo'n kind wil je toch niet zelf opvoeden!!!!! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan