Genaaid!!!

SNOWMAN

Die hard MF'er
Donateur
20 okt 2002
997
1
Den Haag
Ik nader een kruispunt met verkeerslichten waarvan het licht van rechtdoor op
groen staat en het verkeerslicht van linksaf op rood. Voor het verkeerslicht van linksaf staat een politieauto te wachten. Ik rij netjes 50.....ben vlakbij het stoplicht.... springt het licht op oranje, kan op dat moment 2 dingen doen...of vol in de ankers of netjes door oranje rijden. Ik kies voor optie 2 dus rij netjes door.. nog steeds 50. Zie ik ineens de politieauto achter me aankomen.
Werd dus staande gehouden. Stappen 2 agenten uit en vragen naar m'n papieren.
Ik: sorry vergeten. Agent: Daar krijg je van mij een bekeuring voor, en je krijgt ook een bekeuring voor door rood licht rijden. Ik: Door rood licht rijden ik reed door oranje en niet door rood. Agent: nee wij zagen dat je door rood reed. Ik: Sorry maar ik ga toch niet door rood rijden als er een politieauto voor het stoplicht staat. Agent: Blijkbaar wel |( . Ik: Dat je me een bekeuring geeft omdat ik geen papieren bij me heb vindt ik terecht maar voor door rood licht rijden slaat echt nergens op. Agent: dan moet u daar maar bezwaar tegen aantekenen. Nou ik kreeg dus 2 boetes waarvan 1 terecht. Ben dus *^%&^^&$*( zwaar genaaid :r Ben daarna nog zwaar gaan schelden want ik was laaiend...heb de bekeuringen verscheurd en weggegooid dus ik zal nog wel een boete krijgen voor het vervuilen van de straat ook(zag ze nl weer schrijven toen ik wegging). Wat een Bloedbakken. Denk zelf dat op het moment dat ik door oranje reed...hun me voorbij zagen komen en toen naar het stoplicht keken en..... ja.... dan staat het licht ondertussen wel op rood. Agenten van politie haaglanden... bedankt :r :r :r
 
Stonden er ook roodlicht flits camera's? (lijkt me niet als de agenten je zelf bekeuren) maar anders geen foto..... niet door rood (als hij geladen is dan). Oke beetje vergezocht, maar als je toch bezwaar aantekend sta je wel sterker.
 
Stonden er ook roodlicht flits camera's? (lijkt me niet als de agenten je zelf bekeuren) maar anders geen foto..... niet door rood (als hij geladen is dan). Oke beetje vergezocht, maar als je toch bezwaar aantekend sta je wel sterker.

Nee er stonden geen camera's. En wat betreft het bezwaar aantekenen, denk niet dat ik dat zal winnen want 2 tegen 1 = altijd betalen denk ik.
 
oftewel je bent flink genaaid..........jemig...wat zeilig :r

een bekeuring voor het niet bij je hebben v/d juiste papieren...dat heb ik nooit bij me.................!! Wie wel, dat staat toch allemaal in hun computers, kunnen ze gewoon natrekken...hoe bedoel je moeilijk doen.
Ik ben vaak genoeg aangehouden, maar ben nog nooit daarvoor bekeurd...coulant volkje daar in haaglanden :(

Ben blij dat ik in 't oosten woon :X

Na afloop nog een wheely getrokken ? :9 ?
 
Gek wordt je ervan!!!!!! Ik zou gewoon bezwaar aantekenen, en gewoon even laten zien hoe ik er over dacht!!! Sneue figuren die galbakken.
 
oftewel je bent flink genaaid..........jemig...wat zeilig :r

een bekeuring voor het niet bij je hebben v/d juiste papieren...dat heb ik nooit bij me.................!! Wie wel, dat staat toch allemaal in hun computers, kunnen ze gewoon natrekken...hoe bedoel je moeilijk doen.
Ik ben vaak genoeg aangehouden, maar ben nog nooit daarvoor bekeurd...coulant volkje daar in haaglanden :(

Ben blij dat ik in 't oosten woon :X

Na afloop nog een wheely getrokken ? :9 ?

Is ook zo moeilijk, even een plastic zakje met kenteken bewijs e.d. in je zak houden :? Ze kunnen toch niet voor iedereen een oproep gaan doen om je gegevens na te trekken steeds. Zou lekker druk worden op het politie kanaal op die manier. En wie zegt dat de motor uberhaupt van jou is, en dat jij wel echt Pietje heet?
 
Is ook zo moeilijk, even een plastic zakje met kenteken bewijs e.d. in je zak houden :? Ze kunnen toch niet voor iedereen een oproep gaan doen om je gegevens na te trekken steeds. Zou lekker druk worden op het politie kanaal op die manier. En wie zegt dat de motor uberhaupt van jou is, en dat jij wel echt Pietje heet?

Pfffff,slechte jeugd gehad ofzo ???
 
Op zondag 02 maart 2003 14:34 schreef MarcozZ het volgende:
En Snowman kan op http://www.tuftufclub.com gratis zijn bezwaarschriften al dan niet aangepast aan zijn situatie uitprinten.

Ik ben zelfs wel eens zonder rijbewijs aangehouden waarna ze me ook nog eens hielpen de weg te wijzen stelletje...... :r :r :r

Ja moet ie vooral doen! Dan weet je in ieder geval zeker dat je de proces-kosten ook kan betalen bij het overnemen van een tuftufclub bezwaarschrift.....
Lekker advies!! |( |( |(
 
Je moet het bezwaarschrift ook niet overnemen, maar je kunt het gebruiken voor je eigen bezwaarschrift. Tekst een beetje aanpassen en voila.. je eigen bezwaarschrift. In dit geval zeker, want voor dit soort bekeuringen staan er niet eens standaardbezwaarschriften..
 
Je moet het bezwaarschrift ook niet overnemen, maar je kunt het gebruiken voor je eigen bezwaarschrift. Tekst een beetje aanpassen en voila.. je eigen bezwaarschrift. In dit geval zeker, want voor dit soort bekeuringen staan er niet eens standaardbezwaarschriften..

..."al dan niet aangepast....." zoals ik al zei,alles beter dan klakkeloos betalen.
 
Ik heb er op dit moment twee lopen, van een heb ik al een reactie terug dat het ietsje langer gaat duren (heb ik ook weer op gereageerd) en de ander hebben ze alleen nog maar een ontvangstbevestiging van gestuurd. Maar kosten hebben ze mij nog nooit in rekening gebracht (nou ja 2x 86.00 euro voor de boete's) :(
 
Is ook zo moeilijk, even een plastic zakje met kenteken bewijs e.d. in je zak houden :? Ze kunnen toch niet voor iedereen een oproep gaan doen om je gegevens na te trekken steeds. Zou lekker druk worden op het politie kanaal op die manier. En wie zegt dat de motor uberhaupt van jou is, en dat jij wel echt Pietje heet?


raar de keren dat ze mij aanhielden wisten ze alles al van me

stap je af krijg je te horen "zo meneer raaijmakers wat doen we zo midden in de nacht ver van huis .
 
Over je eerste bekeuring : kan volgens mij niet als je namelijk dezelfde dag nog je papieren laat zien op het politie buro dan hoeft je hem volgens mij niet te betalen.
Heb ik ook gehad ff naar huis gereden en daarna na het buro, ff laten zien en voila 1 boete minder.
Suc6.
Schijt aan justitie,Die gasten doen alles fout wat fout kan.
Wij krijgen allemaal boeten en een top crimineel loopt door een form fout(je) vrij op straat.De verhoudingen zijn bij justitie een beetje zoek!!!
 
Op zondag 02 maart 2003 16:15 schreef Sigma het volgende:Proberen geen juten tegen te komen ;)

werkt altijd....als je een bon wilt :P

Tsja dat kan je proberen.... ik ga vanmiddag naar m'n werk, straat uit 1 gemeentelijke smeris voor me... :9~ ik keurig 50, draai de ringweg rond Hoofddorp op... 1 transalp motormuis voor me... :9~ hij 90, ik keurig 90 op 100 meter afstand
saampjes naast alle stoplichten, ik eerder weg tot 80, hij voorbij ik er weer netjes achter... muis ging via N201 naar Aalsmeer. Ik de A4 op richting Amsterdam
wil net flink gasgeven en invoegen... KLPD volvo.... :9~ #$%^&* soms zit ut mee.. soms zit ut tegen... blijkt trouwens dat ik er vrijwel dezelfde tijd over gereden heb als "normaal"... :X

Overigens heb ik ook nooit de orginele papieren bij me, wel een kopie in een plasticzakje...
 
zulke lui zijn gewoon frusti pismongolen die thuis geen authoriteit hebben en oefenen dat tijdens het werk dan maar uit. Een woord: klootzakken. (Gelukkig zijn ze niet allemaal zo!)

m`n pa laatst kreeg een bon omdat ie z`n gordel niet om zou hebben die hij WEL om had. Toen de agent hem staande hield zei die dat hij z`n gordel snel tijdens het rijden had omgedaan, wat dus 100% niet zo was, maar wel gewoon een boete.
 
snowman..... wat je moet doen is een klacht indienen tegen deze agenten
elke klacht word tegenwoordig behandelt dus ook die van jouw....

je zult wel wat tegenwerking krijgen maar je moet gewoon er mee door zetten...

ook moet je een bezwaarschrift indienen tegen de bekeurng voor rood licht
niet eve eentje downloaden maar gewoon eve zelf doen .... je kunt altijd
wat termen van een standaard brief afplukken...

we leven nog altijd niet in een rechtstaat...al lijkt het daar wel soms op

als agenten ergens een hekel hebben dan is het wel dat er een klacht tegen hun
word ingedient.... ze worden altijd over het voorval gehoord door hun meerdere

als je het voor laat komen en je hebt de rechter een beetje mee dan ziet deze
ook wel dat ze motorrijdertje aan het pesten waren....2 bekeuringen is
gewoon wat overdreven....

succes FE
 
als agenten ergens een hekel hebben dan is het wel dat er een klacht tegen hun
word ingedient.... ze worden altijd over het voorval gehoord door hun meerdere

als je het voor laat komen en je hebt de rechter een beetje mee dan ziet deze
ook wel dat ze motorrijdertje aan het pesten waren....2 bekeuringen is
gewoon wat overdreven....

Wat is het toch leuk om soms adviezen van mensen te krijgen die naar mijn mening geen verstand van zaken hebben....... |(

Horen door een meerdere?
Was het rood of niet? Ja chef het was rood.. Ok dan is het goed...zoiets?

En een rechter die denkt, ja twee bekeuringen das wel motorrijder pesten, laat ik het maar intrekken.... :? :? :? :? :? :? :? Zal wat worden dan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan