Genaaid door particulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
de verkoper was met mij nog niet klaar ik had hem wel heel veel slapeloze nachten bezorgt
 
Aantal berichten geplaatst: 1

denk dat ie uit frustratie hier zichzelf aangemeld heeft,
of de verkoper ligt nu ergens in de gracht })
opgelost zullen we maar zeggen.

Allez jong, er zullen best mensen zijn die wel een leven hebben.

Of gaat het er bij jou zo aan toe ?
Computeraddict.jpg


}) }) })
 
Ben ook op zoek naar een motor, ben van plan hem ook particulier tekopen.
Wil hem dan wel voor de zekerhei laten keuren door dievent van promotor (weet zijnnaam even niet)

Iemand ervaring mee??
Erik van Lent
 
het zou een geluk bij een ongeluk zijn als je zojuist aangeschafte, all risk verzekerde r6
gestolen zou worden en je de volledige dagwaarde zou terugkrijgen.

maar ja, die mazzel zal je wel niet hebben.

:N

Kansloze opmerking B| -O- Dan kunnen er volgend jaar weer allemaal topics geopend worden dat de verzekeringen zo naar boven zijn gegaan :(
Beetje over de rug van het collectief heen werken :N Uit de verzekering schoppen als zoiets aan het daglicht komt.

Edit; was al op gereageerd zie ik.
 
Zo zeg dat is even balen voor je.
Je hebt echter wel het probleem dat je hem bij een particulier hebt gekocht, dan kan je denk ik geen aanspraak maken of terugvallen op een bepaalde vorm van garantie.
Ik zou je adviseren om te informeren bij ConsuWijzer wat je hier tegen kan doen.
Suc(R)6
 
En die naam mag wel genoemd worden op het forum maar de naam van een pure bedrieger niet ?

Schiet mij maar lek.
Ik logde in met 1098 nicks en pompte het hele forum/ internet vol met zijn naam.
Ik zie het probleem niet. Erik van Lent probeert mensen te helpen. Als je NAW gegevens op internet zet van een bedrieger gebeuren er waarschijnlijk vreemde dingen. ;)
 
Ik zie het probleem niet. Erik van Lent probeert mensen te helpen. Als je NAW gegevens op internet zet van een bedrieger gebeuren er waarschijnlijk vreemde dingen. ;)

Je bedoelt 'een mogelijke bedrieger' neem ik aan?
Er is hier m.i. nergens bewezen dat de verkoper ergens vanaf wist.


@Boefmans;
En daarom is het ook niet goed om zijn gegevens hier neer te plempen, snappie?
 
Laatst bewerkt:
5 blz's aan meningen, tips en trucs;
*aanklagen
*nieuw blok
*verz naaien
*etc
*etc

staat gelijk aan>>>geen reactie??

ik zeg; case closed!!! i rest ma case
 
dit had je toch ook moeten zien als je een motor koopt van een particulier,
maar je zegt een beginnende motorrijder te zijn, dus kan het begrijpen dat je ter goedertrouw handelde....
Ik denk dat je zelf weinig kunt doen, of het moet een dealer zijn.
Het nadeel is dat je zelf meer dan een week hebt kunnen rijden,
dus hij kan dit ook tegen je gebruiken.... en zeggen dat het komt door jou onkunde.
Ik weet dat je dit allemaal liever niet wilt horen,
maar wens je er wel sterkte mee.

Sheldon

ps: geen goed idee om zijn NAW hier neer te zetten :N

Misschien ook wel. Weet iedereen gelijk dat je uit moet kijken mocht je bij diegene iets willen kopen mits zijn naam wederom opduikt. Maar zo zie ik het dan.

Aan de andere kant als diegene er echt niks van afwist, kan je hem dat niet verwijten natuurlijk. Maar je hebt er verkopers bij zitten... Nou... die zou je het liefst achter je motor binden en een rondje mee door de straat rijden, dan druk ik me nog zeer beleefd uit.
 
Erg slim die soort van diefstaltip :? Is het ooit wel eens in iemand opgekomen dat medewerkers van verzekeraars ook voor de hobby motorrijden en dus dit forum bezoek :? Domme opmerking dus, maar dat kunnen we in 90 topics roepen, toch blijven er simpele zielen die het stoer vinden zoiets te roepen.

In deze zaak is het denk ik het slimste om gewoon je verlies te pakken en het zo snel mogelijk te vergeten. Heb ik destijd noodgedwongen ook gedaan.

De rechtsbijstand sluit vaak geschillen in verband met dit soort aankopen uit en dus kun je zelf de hele verhaalsaktie voeren en niet onbelangrijk ........ betalen.

TS reageert niet meer dus gooi het topic maar dicht :Y
 
Erg slim die soort van diefstaltip :? Is het ooit wel eens in iemand opgekomen dat medewerkers van verzekeraars ook voor de hobby motorrijden en dus dit forum bezoek :? Domme opmerking dus, maar dat kunnen we in 90 topics roepen, toch blijven er simpele zielen die het stoer vinden zoiets te roepen.
Is het wel eens in je opgekomen dat je dingen ook zou kunnen laten omdat je ze verkeerd vindt, omdat ze schadelijk zijn voor de maatschappij, in plaats van vanwege de pakkans?
 
Laatst bewerkt:
Ben ook op zoek naar een motor, ben van plan hem ook particulier tekopen.
Wil hem dan wel voor de zekerhei laten keuren door dievent van promotor (weet zijnnaam even niet)

Iemand ervaring mee??

Aangezien hier nog geen slotje op zit, wil ik nog wel op jouw vraag reageren.

Ik heb twee keer gebruik gemaakt van zijn diensten en hij heeft bij beide motoren
die hij heeft gekeurd vele gebreken gevonden, die ik (toen nog erg groen) niet had
kunnen ontdekken.

Maw het was het geld dubbel en dwars waard.

Nu zou ik er geen gebruik meer van maken, maar voor iemand die geen verstand heeft
van motoren is het zeker aan te raden. :)
 
Is het wel eens in je opgekomen dat je dingen ook zou kunnen laten omdat je ze verkeerd vindt, omdat ze schadelijk zijn voor de maatschappij, in plaats van vanwege de pakkans?
:^
Prima reactie.
Die vergelijking vind ik nog veel beter!
 
Aangezien hier nog geen slotje op zit, wil ik nog wel op jouw vraag reageren.

Ik heb twee keer gebruik gemaakt van zijn diensten en hij heeft bij beide motoren
die hij heeft gekeurd vele gebreken gevonden, die ik (toen nog erg groen) niet had
kunnen ontdekken.

Maw het was het geld dubbel en dwars waard.

Nu zou ik er geen gebruik meer van maken, maar voor iemand die geen verstand heeft
van motoren is het zeker aan te raden. :)
Of vraag iemand hier van MF mee. Die vraag heb ik al wel vaker voorbij zien komen. Als het hier in de buurt is, zou ik ook best wel met een leek meewillen, als ik hem daarmee kan helpen.
 
Hij liep een beetje raar, en toen bleek de krukas doormidden te liggen??

Jaja.


:^

volgens mij is de TS ook niet helemaal eerlijk en overdrijft de boel misschien wat in zijn voordeel ....

Verhaal eerst van 2 kanten horen voordat je een oordeel kan vellen over de zaak en dus ook over de mogelijke "oplichter"
 
Is het wel eens in je opgekomen dat je dingen ook zou kunnen laten omdat je ze verkeerd vindt, omdat ze schadelijk zijn voor de maatschappij, in plaats van vanwege de pakkans?

Misschien had ik dat er ook nog aan toe kunnen voegen, maar dat vond ik wel een erg open deur ;) Ik kan mij ook niet voorstellen dat je een situatie als deze zo oplost, maar helaas gebeurt het vaak genoeg :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan